سازندگان Halo Infinite از داستان عمیق و قابل درک این بازی میگویند
سری بازیهای محبوب Halo همواره داستانیهایی عمیق و غنی داشتهاند. این عالی است که استودیوی ۳۴۳ ایدستریز (۳۴۳ Industries) از این ویژگی استفاده کرده تا داستانی عمیق ارائه دهد و داستانهایی جالب و جذاب روایت کند و شاهد صحنهها و سکانسهایی باشیم که به روایتهای قبلی اشاره داشته باشد. اما ممکن است که شما با افرادی که فکر میکنند درک داستان کلی Halo به چند دلیل دشوار است، موافق باشید. استودیوی ۳۴۳ ایندستریز برای بازی Halo Infinite در نظر دارد تا به توازنی بین عمیق بودن داستان و قابل درک بودن آن دست یابد. این گفته به این معناست که آنها میخواهند ضمن روایت داستانی عمیق برای بازیبازان قدیمی این سری، داستانی «قابل درک» نیز برای افرادی که به تازگی به سری Halo وارد میشوند روایت کنند.
جاستین روبی (Justin Robey)، یکی از سازندگان بازی Halo Infinite، به تازگی در خصوص تصمیمهای ۳۴۳ ایندستریز برای این بازی صحبت کرده است:
Halo یکی آن سری بازیهاییست که بازیبازان زیادی دارد و زمانی که عنوان Halo Infinite عرضه گردد به این مجموعه باز خواهند گشت. ما میخواهیم زمانی که مردم به تجربهی این بازی میپردازند در آن گم نشوند؛ این موضوع یکی از مشکلاتی بود که افراد زیادی با آن در بازی Halo 5 مشکل داشتند.
وی ادامه داد:
[مردم میگویند] «آه، اینجا کلی المان است، و من نمیدانم که دارد چه اتفاقی میافتد». ما باید اطمینان حاصل کنیم که محتوای زیاد و فوقالعادهای برای طرفداران خود داشته باشیم و در عین حال [داستان بازی Halo Infinite] برای کسانی که به این سری برمیگردند نیز قابل درک باشد.
هنوز جزئیات زیادی از داستان بازی Halo Infinite منتشر نشده و تنها میدانیم که تمرکز این نسخه برروی شخصیت محبوب این سری یعنی مستر چیف (Master Chief) است. مطمئناً این خبر خوبی برای علاقهمندان این مجموعه است که از بازی Halo 5: Guardians گله و شکوه داشتند.
روبی کارگردانی بخش صداگذاری این بازی را بر عهده دارد و مطمئناً به خوبی از روند توسعهی این بازی آگاه است. استودیوی ۳۴۳ ایندستریز هنوز تاریخ عرضهی بازی Halo Infinite را مشخص نکرده است اما گفته میشود که پیش از عرضهی این عنوان موردانتظار، علاقهمندان میتوانند آن را تجربه کنند تا فرآیند ساخت بازی با مشارکت بازیبازان پیش رود و مشکلات آن برطرف گردد.
بازی Halo Infinite برای عرضه برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان و ویندوز ۱۰ برنامهریزی شده است. این بازی با استفاده از موتور بازیسازی جدیدی تحت عنوان اسلیپاسپیس توسعه مییابد.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- ناتی داگ بازی Intergalactic: The Heretic Prophet را با الهام از Akira و Cowboy Bebop توسعه میدهد + اطلاعاتی از مضامین داستانی و بازیگران
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- تریلرهای جدیدی از مبارزات Assassin’s Creed Shadows منتشر شدند
نظرات
Wake up chief we need you :pray: :worship: :heart:
همین که کارگردان هیلو۵ اخرج شد خودش بزرگ ترین امید به اینده هیلو هست
انتظار عنوانی در حد هیلو۲ از ۳۴۳i ندارم خوده بانجی هم الان بیاد امکان نداره بتونه دوباره یه عنوان در حد هیلو۲ از بازی در بیاره
یه داستان و روایت در حد بالاتر از هیلو ۴ و هم سطح هیلو۳ بتونن در بیارن من از ۳۴۳ ممنون خواهم بود
یه اسلحه مستر چیف داره داخل بازی در کنار کلتش من عاشق اون اسلحه هستم یعنی از مرحله اول تا آخر پنج نسخه شماره دار همش اونو بر میدارم اصلا شلیک کردن باهاش یه لذت خاصی داره. اینا هم دیگه دارت زیادی لفتش میدن از ۲۰۱۵ تا الان میشه ۳ سال امیدوارم بازیش تا اواخر ۲۰۱۹ عرضه شه صبر کردن براش سخته
MA5B
به نظرم بهترین نسخه این مجموعه محبوب میشه :yes: :inlove:
سایت دو روز از سایتای دیگه عقبه
سلطان شوتر اول شخص داره میاد :rose:
البته شاید نقش افرینی هم داشته باشه که فوق العاده میشه… :rose:
۷۶٪ موفق میشه که امیدوارم این ۷۶٪ عملی بشه…
-سلطان شوتر اول شخص
-گیم پلی روان
-گرافیک وصف نشدنی و فراتر از واقعیت روی x و البته کنسول نسل بعد
-محیط های چشمنواز
-گان پلی یک نسل جلو
-طراحی چهره عین واقعیت
-گرافیک هنری که یه نسل جلوتره
-داستان عمیق
-داستان قابل فهم و جذاب نه مثل یه سری بازی های گنگ
-محتوای زیاد
-محتوای فوق العاده
-کلی المان
-paystation killer(ایستگاه پرداخت)
امیدوارم halo به دوران اوج خودش برگرده و این نسخه داستانی در حد و اندازه نسخه reach رو ارائه بده