استودیوی بایوور از کاربران به خاطر مشکلات نسخهی دمو عذرخواهی کرد
هواداران و تیم سازندهی بازی Anthem روز بسیار شلوغ و پرکاری را پشت سر گذاشتند. با شروع نسخهی VIP دموی بازی، بازیبازان متوجه وجود مشکلات بسیار زیادی در این نسخه شدند. تکمیل شدن ظرفیت سرورها و یا عدم امکان متصل شدن به سرور از جمله مشکلاتی بودند که تجربهی این نسخه را برای کاربران دشوار کردند. با این حال، به نظر میرسد استودیوی بایوور (BioWare) ترسی از شنیدن اعتراضات هواداران و روبهرو شدن با آنها ندارد. این استودیو به جای سکوت کردن، در کنار عذر خواهی از هواداران، دلیل بروز این مشکلات و برنامههای خود برای رفع آنها را با هواداران به اشتراک گذاشته است.
استودیوی بایوور مطلب زیر را در حساب رسمی توییتر بازی منتشر کرده است:
روز اول دموی VIP طبق برنامه پیش نرفت. ما قصد داریم به شما توضیح دهیم که دقیقا چه اتفاقی رخ داد و اینکه ما چه برنامهای برای رفع مشکل داریم.
استودیوی بایوور در انتهای این مطلب لینکی قرار داده است که شما را به وبلاگ مدیر بخش سرویسهای آنلاین این استودیو یعنی چد رابرتسون (Chad Robertson) هدایت میکند. آقای رابرتسون در این وبلاگ تلاش کرده است تا مشکلات به وجود آمده در روز اول را به کاربران توضیح دهد.
براساس صحبتهای آقای رابرتسون، نسخه دمو در روز اول با ۳ مشکل اساسی روبهرو شد که همگی از عدم پیشبینی ظرفیت مناسب برای سرورها به وجود آمده بودند.
- مشکل اول، عدم توانایی اتصال به سرورها بود که به دلیل سرازیر شدن بازیبازان در همان لحظات ابتدایی باز شدن سرور، رخ داد. استودیوی بایوور هنوز در حال بررسی این موضوع است و تا پایان هفتهی جاری این مشکل را رفع خواهد کرد.
- مشکل دوم در Tokenهای مجازی (این Tokenها به کسانی که بازی را پیشخرید کرده بودند داده شده بود تا بتوانند در دمو شرکت کنند) رخ داد. مشکل بیشتر افراد تا به این لحظه رفع شده است و تیم پشتیبانی در حال کار برروی Token افراد باقی مانده است.
- مشکل سوم بحث بارگذاری بینهایت بازی بود. این مشکل برای افراد کمی رخ داد که از آیپی و یا سرویسدهندهی اینترنت نشات گرفته بود.
طبیعی است که با گذشت تنها یک روز از شروع نسخهی دمو، تمامی مشکلات موجود رفع نشدهاند. با این حال تیم سازنده سخت در حال تلاش است تا این مشکلات را رفع کند. آقای رابرتسون در حال حاضر به تیم دستور داده است تا برروی رفع مشکل بارگذاری بینهایت و مشکل نوسان Latency تمرکز کنند.
در مطلب منتشر شده در این وبلاگ، در کنار اشاره به مشکلات به وجود آمده، از تمامی کاربران و هواداران به خاطر حمایتها و بازخوردهایشان صمیمانه تشکر شده است.
دیدن این موضوع که این تعداد از هواداران در کنار خود ما به تماشای بازی در Twitch نشستهاند، باعث خوشحالی ما است (دیروز بیش از ۳۰۰ هزار کاربر به صورت همزمان بازی را تماشا کردهاند. نمایش بازی بیش از ۱۰۰ میلیون دقیقه تماشا شده است). از شما به خاطر حمایتهایتان سپاسگذاریم. هدف ما این است که نسخهی دمو را در اختیار همه قرار دهیم تا همهی شما بتوانید در کنار یکدیگر از آن لذت ببرید.
به گفتهی آقای رابرتسون باید منتظر انتشار برنامههای شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی بایوور در زمینهی محتوای بعد از انتشار، در آیندهی نزدیک باشیم. اگر هنوز درگیر مشکلات نسخهی دمو هستید، میتوانید به بخش پاسخگویی شرکت الکترونیک آرتس مراجعه کنید.
نسخهی دموی بازی در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. پیشنمایش این بازی را میتوانید از طریق این لینک مطالعه کنید. دیگر اخبار مربوط به این بازی را میتوانید از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
مثل روز برام روشنه این بازی موفق نمیشه چون موضوعش جذاب نیس و کمتر کسی منتظر این بازیه
خیالت راحت پسر خوب اگه افلاین هم میبود باز هم نمیخریدمش
افلاین گیمر؟ نه دادا
اینا مجبوری افلاین
اینا تو حسرت بازی های انلاین میمونن همیشه
میان اینجا ازشون بد بگن ک ته دلشون خالی بشه
ای جانم :rotfl:
با آنلاین کردن
بازی کردنم واس گیمر سخت کردن تا کجا میخان ادامه بدن این روندو
همون فالوت کافی بود دیگه گند زد به بازی
بچه ها الان این بازی صد درصد آنلاینه؟
بخش استوری داره؟
بخش داستان داره ولی باید به اینترنت وصل باشی
بخش استوری داره ولی باید حتما آنلاین باشی واسه اونم
حتی اگه تنها بخوای بری
گویا EA میخواد با این بازی شکست سختی به بتسدا و فالوت ۷۶ وارد کنه!
آنلاین سازها کی میخوان آدم بشن؟!