توسعه یک بازی بزرگ و جاهطلبانه در دستور کار شرکت اسکوئر انیکس
شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی People Can Fly مشغول توسعه و ساخت یک بازی بسیار باکیفیت هستند که به گفتهی سازندگان شاهد یک عنوان بزرگ و جاهطلبانه خواهیم بود.
اولین بار در سال ۲۰۱۷ بود که خبری مبنی بر انتشار یک بازی درجه یک و تراز اول در سبک شوتر توسط شرکت اسکوئر انیکس در اخبار منتشر شد. خبرها حاکی از این بود که این عنوان جدید توسط استودیوی بازیسازی People Can Fly توسعه خواهد یافت، استودیویی که کار بر روی عناوین نامآشنایی همچون Gears of War Judgment و Bulletstorm را در کارنامهی خود دارد. پس از انتشار این خبر، شرکت اسکوئر انیکس مشغول ایجاد همکاریهای متعدد و توسعهی سرمایه و امکانات استودیوی People Can Fly بوده است. در طول دو سال گذشته، شرکت اسکوئر انیکس دو استودیوی جدید در شهرهای ژشوف و نیوکاسل دایر کرد و همچنان پروژهی مرموز این شرکت مخفی مانده است.
زمانی که همکاری این شرکت و استودیو صورت گرفنه بود، آقای لی سینگلتون، رییس استودیوی شرکت اسکوئر انیکس در لندن، در این باره اعلام کرده بود که کارکنان استودیوی People Can Fly افرادی کاربلد هستند و نتیجه این همکاری یک اثر بسیار باکیفیت خواهد بود. در حالی که ما از همان زمان به بعد دیگر اطلاعات و اخبار جدیدی از این پروژه به گوشمان نرسیده بود، بهنظر میرسد با تلاش و تمرکز سازندگان حال این پروژه بسیار بزرگتر و جاهطلبانه تر از قبل شده است.
بزرگ بودن پروژهی جدید این استودیو چندان دور از ذهن هم به نظر نمیرسد زیرا هر سه شعبه استودیوی People Can Fly با بیش از ۱۷۰ کارمند مشغول کار بر روی این بازی هستند. به گفته آقای سباستین، ریییس استودیوی People Can Fly، آنها هیچ دغدغهی دیگری از زمانی که از شرکت اپیک در سال ۲۰۱۵ جدا شدهاند نداشته و بهجز عرضه بازی Bulletstorm: Full Clip Edition، تمامی تمرکز این استودیو بر روی پروژهی جدید بوده است.
آقای سباستین در بخشی از صحبتهایش تایید کرد که ایده ساخت این بازی جدید توسط استودیوی People Can Fly مطرح شده و شرکت اسکوئر انیکس در آن نقشی نداشته است. لازم به ذکر است که هیچ ارتباطی بین این بازی و سری بازیهای مختلف شرکت اسکوئر انیکس وجود نداشته و شاهد معرفی یک بازی کاملا جدید خواهیم بود. شروع همکاری این دو شرکت در سال ۲۰۱۷ شکل گرفت اما به گفتهی رییس استودیوی People Can Fly، تیم سازنده آنها از سال ۲۰۱۵ مشغول توسعه و ایده پردازی در رابطه با این بازی بودهاند. او در ادامه صحبتهایش عنوان کرد که بعد از ۴ سال طراحی و توسعه این پروژه جدید، انتظارات تیم سازنده از بازی بسیار بالاتر رفته و برای همین ما به دنبال ساخت عنوانی بزرگتر و جاه طلبانهتر از عنوانی که در سال ۲۰۱۵ مدنظرمان بودهاست، هستیم.
با توجه به اینکه آقای سباستین جزییات بیشتری در رابطه با این بازی بزرگ فاش نکرده است، باید صبر کنیم و با مرور زمان شاهد معرفی این بازی از سوی سازندگان باشیم. سباستین در پاسخ به این سوال که همکاری با شرکت ژاپنی را چگونه ارزیابی میکند، عنوان کرده است که فقط میتواند به اتفاقات بسیار خوب این همکاری اشاره کند و یک تیم جدا در استودیوی اسکوئر انیکس در روند توسعه و طراحی بازی به استودیوی سازنده این عنوان کمک خواهند کرد.
شرکت اسکوئر انیکس بهمانند تمامی ناشران وظیفه توزیع، فروش و تبلیغات این عنوان جدید را برعهده خواهد داشت. در پایان این شرکت اسکوئر انیکس است که مشخص میکند چه زمانی از این بازی رونمایی شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
بااحترام به همه فن های این کمپانی و عناوینش و همچنین دوستداران یوبیسافت از نظر بنده بدترین و خشک ترین و مقوایی ترین تکسچر و گرافیک و انیمشین ها رو عناونین همین اسکوار انیکس و یوبی دارن و متاسفانه هردو علاقه شدیدیم به ساختن اوپن ورلدایی دارن که npc ها توش فیزیک خمیری goat simulator مانند و چهره سیب زمینی مانندی دارن
دوست عزیز من قبول دارم یه چند وقتی یوبی سافت و حالا چند وقتی شرکت اسکور انیکس از دوران اوج فاصله گرفتن و رو به افول بودن تا صعود با دقت پیامهامو بخونید لطفا اگه از لحاظ گرافیکی بخواییم بازی های این شرکت رو در نظر بگیریم واقعا گرافیک بازیهاشون خوبه و در حد نسل ۸ هست حالا شاید بعضیا کارت گرافیک ضعیف دارن و روی تنظیمات پایین بازی میکنن فکر میکنن این نهایت کیفیت بازی هست اما از این غافل هستن این بازیا اگه روی کارتهای گرافیک رده بالا یا نسبتا متوسط میتونن روی تنظیمات بالا کیفیت بازی رو چند برابر بالاتر ببرن و از لحاظ گرافیک اصلا مشکلی ندارن فقط از نظر بهینه سازی مشکل دارن خاصا یوبی بازیاش بهینه نیست اما یوبی سافت تو این حداقل دو سال اخیر داره راهشو پیدا میکنه و تو مسیر درست حرکت میکنه با انتشار بازی اساسین اوریجین و اساسین اودیسه و فارکرای۵ یوبی درخشید و این امید از دست رفته ی گیمرها رو دوباره زنده کرد فقط شرکت اسکور انیکس توی داستان بازیهاش کم لطفی میکنه و بهش اهمیت نمیده مثل هیتمن یک و دو که داستان میشه گفت نداشت و این نقطه ضعفه برای بازی اسکور انیکس
دوست عزیز این یوبیسافت به هیچ عنوان درحال افول نیست و مسیرش رو پیدا کرده و نسل بعد همه پول پارو کردنش رو به چشم میبینند قطعا و همچنین انتقادی که بنده وارد کردم به همه عنوانینش نبود و چه بسا ریمن از جز دو الی سه فراچایزی هست که بشدت بهشون علاقه دارم و رینبو هم مشکلاتی که عرض کردم رو نداره ولی بازم بر خشک بودن و خمیری بودن ان پی سی ها در عناوین اوپن ورلد یوبیسافت از جمله واچ داگز اساسینز کرید و حتی تا حدی ghost recon تاکید میکنم (فارکرای ۵ رو هنوز تجربه نکردم که نظری راجبش بدم) و همچنین باید عرض کنم بنده پی سی های اند ندارم که گیم روش بزنم و در ps4 pro تجربه کردم این عناوین رو پس تنظیمات گرافیکی و کارت گرافیکم به انتخاب خودم نیست دوست عزیز
اسکوئر انیکس همیشه بازی های با کیفیت بالا و خاص رو پشتیبانی کرده امیدوارم اینبار هم با یه آی پی جدید و خاص و البته AAA از هر لحاظ طرف باشیم
امیدوارم اسکوئر انیکس از کپکام یاد بگیره و به ریشه هاش برگرده و بره سراغ parasites eve :inlove:
هنوز جای just cause 4 و shadow of tomb raider درد میکنه !
:laugh: :laugh: :yes: :yes:
من خودم به شخصه خیلی خوشحال میشم این استدیو خلاق people can fly رو مایکروسافت بخره چون هم تجربه ساخت یه نسخه فرعی از سری گیرز رو دارن هم بازی هاشون اخرته اکشن و به سلیقه اکس باکس فنا خیلی میخوره بازی هاشون