DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا

DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد

امیر محمد جیریایی
۲۱:۲۱ ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا

هر چقدر که ریبوت DmC توانسته اغلب منتقدان را راضی نگه دارد ، به همان اندازه نیز خشم طرفداران این سری را برانگیخته است به گونه ای که شاهد نظرات و نمره های بسیار بدی از DmC در سایت Metacritic هستیم.

اغلب افراد نارضایتی خود را از ریبوت شدن این فرنچاینز اعلام کرده اند ، در واقع تغییرات ظاهری دانته بیش تر از همه نوک تیز انتقادات را به خود دیده است.

به هر حال میانگین نمره ی DmC در زمان انتشار از طرف کاربران در سایت Metacritic امتیاز بسیار بد ۲.۷ می باشد. این درحالی است که منتقدان نمرات بسیار بهتری را به بازی داده اند.

به عنوان مثال کاربری در سایت متا در مورد DMC اعلام کرده است :

“من علاقه ای به این بازی ندارم ، زیرا بیش از حد از عناوین قبلی متفاوت است و در راه بسیار بدی نیز قرار گرفته است. من از این که آن ها چگونه توانستند در ظاهر دانته و گیم پلی بازی تغییر به وجود آورند شوکه شده ام. البته من بر این عقیده ام که این بازی ممکن بود یک عنوان خوب شود ، البته اگر نام دیگری بر روی آن بود. اما به عنوان یک بازی در سری DMC در کل یک فاجعه است و نمره من به بازی صفر می باشد.“

البته این بازی ساخته شده توسط Ninja Theory  اولین عنوانی نیست که در آتش خشم کاربران Metacritic می سوزد. بیش از این نیز Mass Effect 3 که میانگین نمره ۹۳ را از طرف منتقدان به دست آورده بود نیز ، مورد اقبال کاربران متا واقع نشد و امتیاز ۴.۳ را از آن خود کرد و همین مشکل را Dragon Age II نیز داشت.

البته اغلب کاربران سایت هایی مثل Metacritic و Amazon رابطه چندان خوبی با بیشتر بازی ها ندارند و شاهد نمرات عجیبی از آن ها هستیم. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم که این اتفاق در فروش بازی تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا
DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Clementine گفت:

    چرت میگن بابا…!! خیلیم قشنگه..!! :no:

  • خیلی ممنون برا خبر…فکر میکنم با اولین جنجال گیمی ۲۰۱۳ روبروئیم…وفکر میکنم که DmC حتما عنوان خیلی خوبیه چون همیشه وقتی منتقدا دوست داشته باشن و یه عده خلاف جهت شنا کنن،بازی خوبی میبینیم نمونه اش هم که همون مس افکت ۳ یا مکس پین ۳ (هنوز بازی نکردم)

    • mehdi etzio گفت:

      قوسم جان مطمئن باش این ها هیچی از گیم نمیفهمن فکر کردن خودشون به بازی نمره پایین بدن دیگه گیمرها نمیرن بخرن در صورتی که شتر بیند در خواب پنبه دانه 😀

      راستی این رو هم بگم قوسم عزیز بازی مکس پین ۳ عالی بود :inlove:
      مکس پین ۳ در یک کلام بینظیر :-* :-* :-*

  • 123456789 گفت:

    خداییش راست میگن یه جاهایی ولی بی انصافی که اینقدر به این بازی متای ۲.۷ دادن :yes: ولی اینا دیگه از ریشه dmc خیلی دورش کردن 😐

  • reza4real7 گفت:

    باید ببینیم به چه بازی هایی علاقه دارن

  • Mehran گفت:

    منم شنیدم که خیلی بیخودیه :no: نمیدونم بخرمش یا نه :-/

  • من دیروز بازی رو خریدم…
    خیلی بازی جذابیه، به همه پیشنهاد میکنم امتحانش کنن.
    آقا Mehran برو بازی رو بخر، پشیمون نمیشی…!

  • ممنون امیر جان بابت خبر…من هنوز این بازی رو تهیه نکردم ولی طی تصاویری که از اخرین تریلر این عنوان دیدم جدا دارم میگم کودکان و افراد پایین ۱۵ سال نباید این بازی رو انجام بدند.صحنه های فوق العاده نامناسب و رکیک توسط شرکت “مضخرف” نینجا تئوری گنجانده شده است…

  • آدمک گفت:

    خبر توپ بود 🙄
    ولی من با بازیش حال نمیکنم حتی اگه بهم ۱۰ میلیون هم بدن حاضر نیستم واسش ۵ هزارتومن هم خرج کنم :smug:

  • d.ace گفت:

    یه خبر بود ها سازندهای بازی گفته بودن به نمرات پایینی که به بازی میدن اعتماد نکنین یحتمل منظورش همین بود من که خیلی از بازی خوشم اومد به همه هم پیشنهاد میکنم که بخرنش 😎

  • AMir گفت:

    فکر کنم مدال افتخار رو هم همینا کوبیدن! :smirk:

  • darksiders II گفت:

    قیافه کیلو چنده بابا اینا هم ایرادای بنی اسراعیلی دارن میگیرن تا بازی رو بکوبن.
    :shout:
    من بودم همشونو ردیابی میکردم میرفتم به دار اویزونشون میرکردم. :reallypissed: :razzmad:
    بازی به این خوبی. :inlove:

  • amir nakhaee گفت:

    اصلا اونا ادم حساب میشن که بخوان در مورد دویل نظر بدن برین تو گهوارتون بخوابین این کارا به شما نیموده فقط بلدن الکی انتقاد کنن :no: :no: :no: :no: :no: :rotfl:

  • Mad Gamer گفت:

    اینا نمیدونم برا چی اینکارارو میکنن ?:-)
    نمیدونم واقعا چه انتظاری دارن که میگن از اصلیتش دور شده
    نمیشه که یه روند تکراری رو پیش بگیرن
    باید نو اوری بوجود بیارن :-/
    راستی نینجا تئوری از بهترین شرکت هاست لطفا توهین نکنید :-X :yes: :yes:

    • نو آوری با توهین کردن به طرفدار ها تفاوت داره !
      نوآوری نباید به قیمت نابود شدن شخصیتی که قبلا تو قلب خیلیا جا باز کرده تموم شه !
      نینجا تیوری هیچی از دانته محبوب باقی نذاشته … که هیچ … حتی دانته ی محبوب رو به سخره می گیره !

  • miladhtc گفت:

    چرا انقدر به شرکت های اسیایی گیر میدن مشکوک میزنن یه دسیسه ای حتما هست :shout: :shout: :shout: :shout: :shout: :struggle: :struggle: :struggle:

  • parsaian گفت:

    خوب من این بازی رو تا چپتر ۱۵ بازی کردم و نظرم رو تا به اینجا میگم .
    از لحاظ گرافیک باید بگم که بازی خوبه و نه عالی . بعضی از جاها کیفیت پایین بافت ها به چشم میاد که البته تیم سازنده سعی کرده با افکت های مختلفی که روی بازی گذاشته و همچنین فاصله دوری که دوربین معمولا با اجسام داره این نقص رو برطرف کنه .
    از لحاظ فریم هم که تا این جای کار تو صحنه ایی افت فریم ندیم .البته من از فریم این بازی مطلع نیستم اما با کندی حرکاتی که دیدم حدس میزم بازی رو فریم ۳۰ باشه . که باعث شده او سریع بودن dmc های قبلی رو نداشته باشه .

    اما میرسیم به داستان که تا اینجای کار اصلا خوب نیست و ما با یه داستان خیلی معمولی و بدون هیچ افت و خیزی طرفیم البته امیدوارم حداقل داستان ما رو تو پایان بازی غافل گیر کنه
    و توضیح درباره ی داستان بازی این هست که بعدی از اتفاقات اولیه بازی و آشنایی دانته با ورجیل و کمی توضیح درباره ی پدر و مادر این دو برادر . دانته میفته دنبال روسای شیاطین تا اونها رو بکشه و به رئیس اصلی برسه .
    یکی از نکات فاجعه بار که با اون مواجه میشیم اینه که دیگه از شوخی های دانته خبری نیست و ما تو بازی به جای اون شوخی ها فقط فحش از دانته میشنویم .
    در مورد شخصیت دانته باید بگم که دیگه با اون دانته ی دوست داشتنی طرف نیستیم و به جای اون با یه آدم بد دهن و حوس ران و بی شرم ( بدون لباس ظاهر شدن جلوی درب خونش که یه جای شلوغ هست ) طرف هستیم که هیچ نکته ی مثبتی که باعث بشه این آدم تو دل بازیباز جا باز کنه رو نداره .
    از قیافه ی مردنی و درب و داغون دانته بگذریم که اگه لااقل همون قیافه ی سری های قبل رو داشت بازی رو قابل قبول تر میکرد .
    تو چپتر یک وقتی باد یه گلاه گیس سفید رو روی سر دانته میندازه و شکل دانته یکم شبیه دانته قدیم میشه . دانته وقتی خودش رو تو آینه میبینه شروع به مسخره کردن قیافش میکنه و کلاه گیس رو از رو سرش برمیداره که این امر به نوعی دهن کجی تیم نینجا تئوری به طرفداران قیافه ی قدیم دانته محسوب میشه .

    از لحاظ گیم پلی هم باید بگم همون طور که قبلا اشاره کردم سرعت اجرای فنون نسبت به سری های قبل این بازی افت محسوسی داشته که برای طرفدار های این مجموعه کمی نا امید کننده هست . همچنین تو بازی دانته چند ظرب های متنوعی رو میتونه اجرا کنه که از یه لحاظ بسیار عالی هست اما از طرفی به علت ازدیاد این چند ظرب ها بازی باز بعضی از اوقات گیج میشه . تنوع اسلحه ها هم تو بازی خوبه ولی به پای dmc3 نمیرسه ( مخصوصا اون گیتار برقی که من باهاش خیلی حال میکردم )
    تو بازی ما شاهد بخش های پلتفرمر هم هستیم که البته از لحاظ سختی اصلا چالش بر انگیز نیستن اما بازی رو از یکنواختی خارج میکنه و این یکی از نکات خوب گیم پلی هست .
    تنوع دشمنان تو بازی خوبه و اما مشکل اصلی کم بود باس فایت هست که تا این جایی که من بازی کردم که بیش از سه چهارم بازی هست من فقط با ۵ باس مبارزه کردم که نسبت به شماره های قبلی خیلی کمتر شده . اما روش مبازره با این باس ها متنوع و خوبه .
    من بازی رو درجه متوسط در حال بازی هستم که باید بگم تو این درجه بازی اصلا چالش بر انگیز نیست و فقط تو بازی تا اینجای کار فقط ۲ بار کشته شدم که اون هم به خاطر خسیس بودم خودم تو مصرف آیتم ها بود که اونها رو برای مواقع ضروری ذخیره کردم که تا الان پیش نیومده . پس به طرف دارها توصیه میکم که اگه دنبال چالش بیشتر هستید حتما بازی رو روی درجه سختی بالا بازی کنید .

    در آخر باید بگم که این عنوان رو اگه به چشم یه بازی مستقل نگاه کنیم خوب هست اما اگه بخواهیم اون رو به عنوان عضوی از خانواده ی dmc نگاه کنیم با یه عنوان ضعیف تر نسبت به dmc شماره ۳ و ۴ طرف هستیم .
    امتیاز من به این بازی به عنوان یه بازی مستقل ۸ از ۱۰
    امتیاز من به این بازی به عنوان یه عضوی از مجموعه دویل می کرای ۶ از ۱۰

    از همه کسانی که این متن طولانی رو خوندن متشکرم و باید بگم که همه ی این موارد فقط نظر شخصی بود .

  • منم با parsaian موافقم ! این بازی به عنوان یه بازی جدا و مستقل خیلی عالیه ! اما به عنوان یک DMC … بیشتر توهین آمیزه تا ضعیف ! از خراب کردن و از بین بردن پرستیژ شخصیت دانته که بگذریم ! ورژیل و حتی اسپاردا هم زیر سوال میرن !
    دیگه خبری از اون ورژیل مقتدر و محکم نیست ! اینجا فقط تبدیل به یک رئیس شده که دستکش دست میکنه و دستور میده ! با اون تیپ مسخرش !
    مثلا خواستن با بی احساس جلوه دادنش نسبت به (کت) ورژیل رو با اقتدار و شبیه ورژیل قدیمی کنند … که فقط باعث تنفر ما از اون میشه !

    در آخر … وقتی دانته با کلاه گیس سفید خودش و مسخره کرد و گفت صد سال سیاه ! هرچی فحش بلد بودم نثار نینجا تیوری کردم !!

  • darksiders II گفت:

    حالا داستان کیلو چنده بابا 😛
    من اصلا به داستان هامیت نمیدم. :wilt:

  • ramin#x#.x گفت:

    دقیقا مشکلی که من با بازی های کپکام دارم کاربران اون سایت هم دارن و مشکل چیزی نیست جز: ریبوت بد عناوین و به طرز فاجعه باری دور کردن عنواین از اصالت خود

  • mehdi etzio گفت:

    سلام :laugh:
    اول این رو بگم اینها در حدی نیستند که بخوان بازی هارو بکوبند 😛 چون روی ساخت بازی ها زمات فراوانی کشیده میشه واینها بیان یک بازی بزرگ رو بکوبند در چنین حدی نیستند :yes:
    اما میرسیم به مسائل اخلاقی بازی که گفته شد ببینید بچه ها اون ها فرهنگ خودشون رو دارند :-/ وفقط داخل این بازی نیست تقریبا ۸۰ درصد بازی ها دارای مسائل غیر اخلاقی هستند که در یکی کم ودر یکی بیشتر هست :-/
    اما اینها باعث نمیشه که ارزش بازی ها کم بشه ویا بازی رو بکوبند :teeth: این سایت متاکریتک خواسته بگه بله ما هم منتقدیم :laugh: :rotfl: در صورتی که میگه زهی خیال باطل 😀
    درصورتی که اینها باید برن بازی قارچ خور یا فلیکی در دستگاه سگا رو نقد کنند 😀 تا بیاین این عناوین بزرگ رو بکوبند یا نظرهای بچه گانه وبی منطقی رو بدن 😛
    من مطمئنم نینجا تئوری بازی خوش آبی رو ساخته وشک ندارم :lashes:

    من که دیگه به این نمره ها دیگه اهمیتی نمیدم :smug: بعد از نمرات بدی که به مدال عزیزم دادند :-* فقط نمره خودم مهم هستش چون خودم با عدالت میتونم به بازی ها نمره بدم نه با نامردی تمام که بازی رو بکوبم همین 😯 :yes:
    راستی ممنون برای خبر

  • DANTE*0007 گفت:

    بدشون میاد بازی نکنن .خیلی هم دلشون به خواد.

    :yes: :yes: :yes:

  • آقا همه ریختید سر این بازی اونایی که میگن از dmc خوششون نمیاد مشکل خودشون مگه وقتی چند نفر از ی بازی بدشون میاد بازی بدی هست ؟ من خودم همشون بازی کردم و بنظرم مخصوصا نسخه چهارمش محشر بود

  • 123456789 گفت:

    نسخه ۴ dmc سرتر ۵ بود اینا زدن دهن دانته رو سرویس کردن 😐
    از هر لحاظی ۴ سرتر بود :yes:

  • :struggle: :pissedoff: ایdmc ایdmcچیکارمی کنی تو :-X :reallyangry: :pissedoff: :reallypissed:

DmC توسط کاربران سایت Metacritic کوبیده شد - گیمفا