طراح مراحل God of War به استودیوی The Initiative شرکت مایکروسافت پیوست
بازی God of War سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و توانست جوایز بسیاری از جمله بهترین بازی سال را دریافت کند. اما یکی از دلایلی که باعث تمایز آن از بسیاری از بازیهای AAA میشود، تعهد این بازی به ساخت و طراحی محیطهایی زیبا و فوقالعاده است که جزئیات بسیاری در هر گوشه از آن به چشم میخورد. اجتناب از ساخت عنوانی کاملا جهانباز و ایجاد دنیایی که بر یک مرکز هستی وابسته است، باعث جذابیت گشت و گذار در آن شده بود.
بخش اعظم ساخت چنین جهانی مربوط به تلاشهای تیم طراحی مراحل است. بنابراین زمانی که متوجه میشوید یکی از این طراحان به استودیوی جدیدی میپیوندد، تا حدودی آن را یک خبر مهم در نظر میگیرید. اما زمانی که متوجه میشوید که این فرد به یکی از استودیوی انحصاری مایکروسافت یعنی اینشتیو (Initiative) پیوسته، آن را خبر بسیار مهمی در نظر خواهید گرفت. و دقیقا همین اتفاق رخ داده است.
کریس اونیل (Chris O’Neill) که به عنوان طراح ارشد بخش طراحی مراحل برروی بازی God of War کار کرده است، به استودیوی انحصاری مایکروسافت به نام اینشتیو (Initiative) میپیوندد. این جا به جایی نشان میدهد که اینشتیو در حال کار برروی عنوانی با تمرکز برروی یک طراحی فوقالعاده است. همچنین چندی پیش بود که کارگردان Sunrise Overdrive با ترک اینسامنیاک گیمز به این استودیو پیوسته بود. بنابراین باید منتظر پروژهی به ظاهر بزرگ اینشتیو ماند.
در حال حاضر هیچگونه جزئیاتی از پروژههای استودیوی اینشتیو در دسترس نیست اما با توجه به تلاش مایکروسافت برای احیای جامعهی بازیبازان خود، به نظر میرسد که در نسل بعد شاهد عناوین بزرگی باشیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
به امید انتشار عناوین با کیفیت بالا برای پی سی گیمر ها و اکس باکس گیمر های عزیز. :heart:
تو پردیس گیم زده یوشیدا از پردیس تشکر کرده با کوری بارلوگ فردا پردیس گیم ایران
میزنه دیوید کیج اومده از سایت ما گیمفا دیدن کنه
بچه ها چالش هر کی موافق لایک کنه شخصیت ها معروف صعنت گیم اصلا فارسی بلدن از سایت دیدن کنن
یا تو ایران بودن یا چی
خودت فارسی بلدی؟
پس اینکه نوشتم انگلیسی هست فردا میخواد کوجیما رو لابد بیارن بگن مدال داده پردیس گیمفا خبر ها
صعنت گیم میزنن
عکس پروفایلت رو عشقه :yes:
این جابجایی ها بین کمپانی های رقیب فقط و فقط نشون دهنده حرفه ای بودن بازی سازهاست که بدون تعصب بیجا برای تیمی که توش هستن با تمام وجود کار میکنن .
سلام این خبر را پوشش بدین
https://www.hardcoregamer.com/2019/01/23/resident-evil-4-has-best-opening-fight-in-any-game-says-uncharted-4-co-director/323131/
بنده خدا بروس استرلی همیشه ارادت خاصی به این عنوان داشته…
من با اجازتون همین دیروز با باس دهکده ملاقات داشتمو چشمشو از کاسه در آوردم 😀
این بازی بعد از ۱۴ سال همچنان حرف های زیادی واسه گفتن داره و از خیلی بازی ها سرتره
۳ روز دیگه هم سالگرد انتشار بازی توی ژاپن هست و من معمولاً به دلیل علاقهم به این بازی و این مورد که تاریخ انتشارش با روز تولدم یکیه، هر سال همین موقع ها یه دور تمومش می کنم
مرسی استاد میکامی :heart:
:lashes: اقای نصرتی جان پس پیشاپیش تولدت مبارک از خدایان عاشق چه بگویم :heart: :rose: خیلی گلین :heart: :yes: قهرمای GOW خدای جوایز مبارکتون باشه انشالله
ممنونم الیاس جان عزیزم
لطف داری همیشه
منم موفقیت RE 2 رو به خودت و خودم تبریک میگم
به امید برگشت استاد برای RE8
خاهش میکنم. مرسی عزیزی :rose: :heart: استاد شینجی کینگه والله کینگ میکامی بیصدا توی کپکام هستن یک شایعاتی هم شده که داره روی RE8 کار میکنه انشالله آمین باشه و بمونه دیگه از تو جاش بمونه خیلی دوست دارم استاد شینجی توی کپکام بمونه والله ساده ساده متواضع خالق #شادی های من در دنیای گیمه و همیشه عشقمه. اشالله هرجایی که باشه تو اوج راحت باشه و ارزومه تو کپگاد باشه که از همه جا واسش بهتره :rose: :heart:
داش کینگ شینجی میکامی هم عاشق TLOU نمیدونه دسپختش یعنی RE4 برام ما عباته :rose: :heart:
این استودیو احتمالا ۲۰۲۰ به صورت رسمی از اولین عنوانشون رونمایی کنه
این استودیو قطعا نقش بانجی در سال ۲۰۰۱ و اپیک گیمز در سال ۲۰۰۵ رو خواهد داشت و IP که توسعه میده میتونه به بزرگی مثلث همیشگی XBOX باشه
بفرما اینم از این!
فردا خود کوری بارلوگ هم میاد QwQ XDD
نه ولی خداییش بدون فن بازی نسل بعد مبارزه سختی بین مایکرو و سونی درپیش داریم
و طبق معمول فن ها هم بیشتر میشن و اوووهههههه دیگه کی خلاصمون کنه xD
این چیزا تو دنیای گیم زیاده.چه بسا هنکیک تو ea کار خاصی نکرده.خود بارلوگ تو کریستال کار خاصی نکرد یا از همه مهمتر کلیف بدبخت.
کلا بازیسازی یک کار تیمی و مدیریت قوی میخواد.منظور اینه که با رفتن یک مهره چیزی تغییر نمیکنه.
و امیدوارم ٱنیل اونجا هم موفق باشه.تازگیا گاد رو شروع کردم و واقعا منو غافلگیر کرد.چه طراحی ونقشه ای.
واقعا درست میگی الان امی هنینگ رفت ولی ناتی داگ ذره ای افت نکرد بروس استارلی رفت بازهم ناتی داگ افت نکرد دستیار کارگردانه لست اف آس رفت باز هم به همین شکل کوری بارلوگ رفت پشیمون شد و برگشت الان همین کسی که رفته سونی یکی بهتر جاش میاره کسایی که از این استودیو های کاربلد میرن در نهایت خودشونن که ضرر میکنن و ضربه ای به استودیو نمیخوره
بعد از ۷ ۸ ماه کامنت دادن، کامنت دونیم تموم شده، دیگه حرف واس گفتن ندارم. این آخریشه:
بچههای ردموند دارن میترکنن ها. گیرز ۵ ام امسال منتشر میشه که ٪۱۰۰ میترکونه.
سانتا مونیکا همیشه کلی ستاره داره که بازی میسازن و برای مدتی به شرکت های دیگه می رن و بعدش با ایده های عالی بر می گردن تو آغوش سونی (نمونشم برادر بارلوگ
شاید با سونی به مشکل برخورده یا شاید هم کار بهتری بهش پیشنهاد شده
این چیزها عادیه چون قرارداد محکمی نمیبندن و طرف به پولی که میگیره وفادار نیست
به هر حال من که امیدوارم موفق باشه
خوش آمدى :inlove: ولى آخه عکس خبر به خود خبر ربطى نداره عکس استودیو thr initiative رو میذاشتید بهتر نبود ?:-)احتمالا این رى اکشن کریتوس نسبت به این خبر باشه 😀 :yes:
منکه واسم همون هیلو کافیه که همیشه انتخابم XBOX باشه :inlove: :heart:حالا gears و forza و پروژه این استودیو با این افرادى که گرفته و نینجا تئورى و ابسیدین و پلى گروند هم بیاد کنارش دیگه واضحه که نسل بعد در زمینه انحصارى هم xbox دست بالا رو داره :yes:حداقل ۵ تا استودیو هم خریدشون تو E3 اعلام میشه :yes:و جالب اینکه تمام عناوین این استودیوها با پرداخت ۱۰ دلار در ماه میشه تجربه کرد :-))
مرسى اسپنسر :-* :heart:
مایکرو طوفان به پا میکند
Ben Diamand برنامه نویس ارشد راکستار،سانتامونیکا و رسپاون هم به The Initiative پیوست 😀 :yes:
داره استدیو غولی میشه خدا کنه بازیشون اکشن ادونچر باشه
از طرفی خوشحال و از طرفی ناراحتم.به هر حال امیدوارم جانشین خوبی واسش باش توی سانتا و چه شود نسل بعد
چه نسلی بشه نسل ۹ ..
رقابت و هیجان و کف و سوت رو از الان میشه حس کرد .
این رو از ته قلب می گم با اینکه فن سونی هستم ولی هر اتفاق خوبی که برای مایکرو بیوفته من خوش حال میشم .. البته بماند که ما نمک خورده مایکروسافت هم هستیم به خاطر ویندوز و همچنین به خاطر ساخت یک عنوان استراتژیک
تا ابد ممنونش هستیم : Age Of Empires
دوستان علاقمند به این سبک اگه تجربش نکردید حتما بهش یه سری بزنید در این سبک بی همتاست.
اسپم:کلیف بلزینسکی دیگه در صنعت گیم فعالیتی نداره ?:-) حیف شد گیمپلی گیرز آف وار۱ خیلی خفن بود.
دوستان شرمنده بابت اسپم.
من قصد دارم با توجه به وضع مالیم xbox one s بگیرم.به نظرتون الان ارزش داره بگیرمش یا صبر کنم برای نسل بعد؟
سامان جان ۱ سال دیگه صبر کنی نسل بعد شروع میشه و قیمت کنسول های این نسل افت میکنه اما نه انچنان که مثلا ۱ میلیون افت کنه شاید در حد ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومن
اگرم بودجه کافی در حد ۷ تا ۸ تومن داری که صبر کن سال دیگه اناکوندا میاد با قدرت ۱۲ ترافلاپس همون رو بگیر تمام بازی های هر ۳ نسل قبلش رو هم اجرا میکنه اگرم میخوای همین نسل بگیری اره یه one s بگیر تا زمانی که گیرز۵ میاد کلی عنوان که این چند سال امده براش رو بازی کن حتی اگر بودجه برای عناوین اورجینال کمتر داری میگن ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومن میگیرن کل ۱ ترا هارد کنسول رو پر از بازی میکنن
محمدرضا گل واقعا از اینکه وقت گذاشتی و منو راهنمایی کردی ممنونم. :rose: :heart:
فدای داش سامان کاری نکردم :yes: :yes:
هیچ وقت عجله نکن دوست عزیزم چزیزی برای نسل ۹ هم نمونده :rose: :heart:
ممنونم از راهنماییتون دوست گلم. :rose: :heart:
خاهش میکنم :rose: :heart:
اینجوری که معلومه نسل ۹ طوفانی ترین نسل بازی ها خواهد بود
واقعا فکر نمیکردم ماکروسافت بخواد آنقدر پیش روی کنه که دیگه طراح مراحل بازی سال۲۰۱۸ رو بیاره تو جبهه خودش
به امید این که هر ۲ جناح در نسل آینده بترکونند
هر چی پیش بیاد به نفع تمام ما گیمراست مطمئنا وقتی سونی احساس کنه رقابت براش جدی تر شده اونمبیشتر از اینی که هست تلاش میکنه تا عناوین انحصاری پر تعداد بیشتری عرضه کنه و از اونسمت هم دوستان مایکرو فن هم به همون اندازه میتونن امیدوار به عرضه انحصاری های شاهکار باشند :yes: :yes:
یکسری نکات :
۱… طراح مراحل گاد کارش حرف نداره ، اینو از لول دیزاین خود گاد میشه فهمید که در سطح بالاترین عناوین موجود قرار داره
۲… این نشانگر اینه که مایکرو به خودش اومده و براش امکان پیشرفت وجود داره
۳… یه چیز دیگه ایی که هست اینه که امکانش کمه بتونه بره زیر سایه ی یک کارگردان و استدیو به خلاقی سانتامونیکا ، ولی از لحاظ ساپورت مالی مشکلی نباید با مایکرو داشته باشند
۴… استدیو های سونی همیشه بهترین ها رو در اختیار دارند و همونا به سایر توسعه دهنده ها می پیوندند
در هر صورت این ها برای مایکرو فرصت محسوب میشه و امیدوارم که بتونه یک عنوان شاهکار بسازه چونکه رقابت بالا به سود ما گیمر ها تموم میشه