سم لیک: Death Stranding محدودیتها را کنار خواهد زد
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و استودیوی او یعنی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، روش عجیبی را برای معرفی بازی Death Stranding به طرفداران در پیش گرفتهاند؛ به طوری که با عرضهی هر تریلر و یا جزئیات جدید، سوالات بیشتری در ذهن بازیبازان ایجاد میشود.
در کنار این موضوع، هنوز نمایشی که بتوان با توجه به آن در مورد محتوای کلی بازی نظر داد، منتشر نشده است. با این حال به نظر میرسد که توسعهدهندگان بازیهای رایانهای و دوستان نزدیک کوجیما بسیار خوش شانستر از بازیبازان هستند و توانستهاند به مشاهده بخشهایی از این بازی بپردازند. از کوری بارلوگ (Cory Barlog) گرفته تا استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، همگی توانستهاند شاهد نمایش خصوصی از Death Stranding باشند و آنطور که به نظر میرسد، این توسعهدهندگان تحت تاثیر کیفیت بالای بازی قرار گرفتهاند.
در کنار توسعهدهندگان اشاره شده، باید نام یک توسعهدهنده دیگر را که موفق به مشاهده Death Stranding شده است، اضافه کرد. این فرد سم لیک (Sam Lake)، رئیس استودیوی رمدی (Remedy) و سازنده بازیهای موفقی نظیر Alan Wake و Max Payne است.
به نظر میرسد که سم لیک شاهد نمایشی از Death Stranding بوده و تحت تاثیر آن قرار گرفته است به طوری که پس از این نمایش، سم لیک با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود به تمجید از آن پرداخته است و اعلام کرده که این بازی “محدودیتها را کنار خواهد زد.”
کوجیما فردی الهام بخش است و Death Stranding به خود جرات کنار زدن محدودیتها را میدهد. از اینکه میتوانم او را یک دوست صدا بزنم، خوشحالم و افتخار میکنم.
اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی برای Death Stranding اعلام نشده است اما با توجه به گفتههای اعضای تیم سازنده، از جمله تروی بیکر (Troy Baker)، احتمالا در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضهی این بازی یا حداقل مشخص شدن تاریخ انتشار آن باشیم.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
اینم دید بازی رو فقط مال ما……
واقعا اینجاهاست که باید گفت الحق و الانصاف سونی سلطان و یکه تاز و پادشاه و سرور و سالار صنعت گیم است و بس
ای وااااااااااااااااای :reallypissed: :reallypissed:
بسه دیگه چیزی غیر از این می تونی بگی سوزنت گیر کرده رو این جمله
چه ربطی داشت آخه؟بکش بیرون از این جمله مسخره ات
خار داره خااار :yes:
لابد اینم سونی بهش پول داده تعریف کنه از بازی
واقعا انقدر سخته فهمیدن اینکه ایشون کنایه زد وقتی اینهمه منفی میدین بهش؟
نه اتفاقا چون کنایش بعضیارو سوزونده منفی میدن
کوری بارلوگ، گوریلا گیمز، سم لیک…
پس ما چی؟!!!
فکر میکنم (کوجیما داره سعی میکنه که ابروی کونامی رو ببره) درسته؟ اگرم اینطوری نیست پس (داره ثابت میکنه ادم بسیار مؤدب و خلاقیه) خوب من کوجیمارو قبول دارم اما ایا ممکنه فکرام درست باشن ؟؟؟
داداش از قدیم گفتن : مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
سلام داش گلم اره درسته اما کوجیما ادم خیلی خوبیه درکل بدی نداره.
کونامی خودش قلدری کرد و چسبید به EA کوجیما از یوبی کشید بیرون برای خدمت دوباره به کونامی! کونامی ۶۰ ساله اما کونامی خودش این مشکل رو ایجاد کرد وگرنه برای پول و پولدار شدن وقت زیادی داش خود کوجیما اول وقتی رفت به کونامی قبل از این که شروع کنه گفت که اول نباید به پول فکر کنیم و بعدش شروع به ساختن عناوین و ادامه دادن MG کرد :heart: :rose: :yes:
من شکی ندارم که کوجیما ذهن خلاقی داره و براحتی میتونه یک داستان عالی بسازه و برخی از مقالاتش رو خوندم که چجوری هنر گیم از صنعت سینما جلو زده و عالی بود و همین پروسه به خدمت گرفتن دانشجو و کارگذار و هنرجو و استعداد یابی که جالبه تو کونامی انجام داد و تنها جائی که ولش کرده همین کونامیه
اما
هیدئو کوجیما زیادی خودشو تو چشم نگه میداره و مدام میخواد که همه تعریف و تمجیدش کنن و شاید هم باور من اشتباهه و بقیه خودشونو میچسبونن بهش تا کسب اعتبار کنن
نمیدونم والا اما اینو میدونم که هرگز نباید یک ذهن متوحش ژاپنی رو دست کم گرفت
نمونش همین کوجیما یا میکامی که خیلی راحت بهترینها رو میسازن و هنر و خلاقیتشون درست مثل علم شیمیه که چند المان رو تبدیل به یک اثر جاویدان میکنن
هخ دمت گل درسته “خلاقیتشون درست مثل علم شیمیه که چند المان رو تبدیل به یک اثر جاویدان میکنن” اینو خیلی عالی اومدی :rose: :heart:
از استودیو remedy خیلی خوشم میاد فیزیک و گرافیک و نورپردازی و گیمپلی خیلی خوبی دارن
دقیقا.همه ی مواردی که گفتید تو کوانتوم بریک به نحو احسن انجام شده بود.سم لیک یک نابغه و خدای داستان نویسی و روایت داستانه.خیلی دوسش دارم.کوانتوم بریکم عالی بود و پتانسیل شاهکار شدن رو داشت.حیف شدن بازی هایی مثل اردر ۱۸۸۶ رایز و کوانتوم بریک.
تنی چند از بهترین بازیسازان بازی رو تأیید کردن؛ خبر خوبیه :yes:
والا من که حوصله ندارم پول پاپ کورن بدم بشینم فیلم سینمایی کوجیمایی ببینم هنوزم جای متال گیر درد میکنه…… مبارک سونی بازا ایشالا که متای بالا ۹۰ بگیره پزشم بکوبید تو کله ما pc بازا و xbox پلیرا 😐
خب نوبتی هم باشه دیگه نوبت فیل اسپنسره :rotfl:
استاد باید بره مایکروسافت یه نمایشی هم اونجا نشون بده و فک همه رو جابجا کنه 😎
البته برخی از نونهالان سایت الان میان و کوجیما رو زیرسوال میبرن ولی “کی شو دریا نجس از پوز سگ” (شعر از خودمه 😀 )
سم لیک دیگه هچی حرفی رو بزنه یعنی ببین استاد کوجیما چیکار کرده دیگه :yes: :yes: :yes:
Death Stranding :
یا یک پیروزی مقتدرانه …
یا یک شکست مفتضحانه .
یعنی هنوزم هستن کسایی که فکر کنن این بازی شکست میخوره؟؟!! 😐
دیگه وقتی چنتا از بهترین بازیسازان اومدن از بازی تعریف کردن پس قطعا با یه بازی کاملا خاص و جدید و البته موفق روبرو هستیم :yes:
اقا به نظرم همین روزاست که بالاخره یه گیم پلی از بازی بیرون بدن(همینی که نشون اینا داده)
امیدواریم…..
داش اخه کوجیما کی بازی بدی ساخته که این دومین بارش باشه؟ مگه نمیبینی خالقین شگفت زده شدن؟ کوری بارلوگ / گوریلا گیمز / امروزم رییس شرکت رمدی/ خودمون هم یتریلری دیدم گفتن تریلرش ساختگی و رویداییه همون رویداییش هم جالب بود