تمامی بخشهای بازی Anthem از قابلیت Matchmaking پشتیبانی میکنند
با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Anthem، تهیهکنندهی ارشد این بازی به سراغ حساب توییتر خود آمده و بسیاری از سوالات کاربران را پاسخ داده است.
تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem تایید کرده است که تمامی فعالیتهای درون بازی از قابلیت Matchmaking پشتیبانی خواهند کرد. به گفتهی آقای بن ایروینگ (Ben Irving)، برخلاف بسیاری از بازیهای سبک نقشآفرینی جهانباز که حضور در یک گروه از پیش تشکیل شده با تعداد معینی بازیباز برای شرکت در رویدادها و فعالیتهای بازی ضروری است؛ در بازی Anthem خود بازی تیم شما را در صورت نیاز تکمیل خواهد کرد.
البته آقای ایروینگ تاکید کرده است که استفاده از سیستم Matchmaking در بازی اختیاری بوده و هیچ اجباری برای تجربهی بازی در قالب یک تیم وجود ندارد. با این حال به گفتهی آقای ایروینگ، بهتر است بخشهایی از بازی مانند رویدادهای دشوار را در کنار دوستانتان به اتمام برسانید.
یکی دیگر از مواردی که آقای ایروینگ به آن پرداخته بحث سرعت انواع Javelinها در بازی است. با گفتهی ایشان، سرعت بیشینهی تمامی زرهها در بازی برابر بوده و تنها تفاوت موجود، نحوهی هدایت و کنترل آنها است. استودیوی بایوور (BioWare) پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بود که سیستم پرواز در بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
یکی از اعضای ارشد استودیوی سازنده مجددا تاکید کرده است که شاهد هیچ لوت باکسی در این بازی نخوایم بود. با توجه به این که ساخت این بازی پیش از عرضهی بازی Destiny آغاز شده است، باید منتظر ماند و دید استودیوی بایوور میتواند هواداران خود را راضی کند یا خیر. دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را میتوانید از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- گزارش: شرکت تنسنت در حال بررسی خرید یوبیسافت است
- نقدها و نمرات Silent Hill 2 Remake منتشر شدند
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- ۵۳ درصد گیمرها بازیهای تکنفره را ترجیح میدهند
- اکانت رسمی Xbox، شوخی فیل اسپنسر با پلی استیشن را یک قدم جلوتر میبرد
- مدیران رده بالای سونی از واکنشهای منفی به رونمایی Ghost Of Yōtei راضی نیستند
- مایکروسافت میخواهد بداند که چرا توسعهدهندگان PS5 را به Xbox Series ترجیح میدهند
- مدیر طراحی Starfield: از بسیاری جهات این بهترین اثری است که تا به حال ساختهایم
نظرات