تحلیل فنی ۳۰# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds
با جدیدترین قسمت «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهمترین مقالات فنی روز دنیای بازیهای ویدئویی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
بعد از گذشت یک سال از عرضهی نسخهی کنسول اکسباکس وان، حال شاهد انتشار PlayerUnknown’s Battlegrounds برای پلیاستیشن ۴ هستیم. بنابراین وقت آن رسیده تا از منظر فنی، نگاهی بر عملکرد این بازی برروی کنسول شرکت سونی داشته باشیم. نسخهی کنسول پلیاستیشن ۴ دقیقا همان چیزی است که در اکسباکس وان دیدهایم که البته در برخی از موارد بهبودهای بسیار جزئی در آن اعمال شده است. شاید بتوان گفت یکی از این دلایل، استفاده از پردازندههای یکسان در هر دو کنسول باشد که با توجه به ماهیت PUBG، پردازنده بخش عمدهای از اجرای بازی را برعهده دارد.
در هر صورت اگر بخواهیم نسخهی حال حاضر را با نسخهی زمان عرضهی ایکسباکس وان مقایسه کنیم، PUBG بهبودهای مختلفی به خود دیده است اما این بهبودها تنها در زمینهی عملکرد هستند و جلوههای بصری بازی پیشرفت چندانی به خود ندیدهاند. با تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با گیمفا همراه باشید.
بازی PUBG هم اکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم گوشیهای هوشمند و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
این بتل رویال چنان ضربه ای به هنر گیم زد که جاش هرگز خوب نمیشه
الان بتل فیلد ۵ و الکتروپاپ میان برات 😀
آخ آخ.یکی فن بتلفیلد،یکی فن کالاف.خدا بخیر کنه :rotfl:
بزار بیان
از قدیم گفتن : از دوست هرچه رسد نیکوست
تا فیها خالدون رفت تو هنر 😥 😐 نابود کرد هنر رو
حاجی ویدیو نمیخواست دیگه کلا با اموجی بستنی شکلاتی کاملا قابل بیان کردن بود تحلیل فنیش 😀
تشکر فراوان از زحمات اقا سعید و همکاران محترم سایت گیمفا ممنون از تحلیل فنی اگه امکانش هست در کنار ۴ کنسول پلتفرم pc هم اضافه کنید
ممنون دوست عزیز
در فصل دوم تحلیل فنی
به پلتفرم رایانههای شخصی و بررسی عملکرد بازی ها بر روی این پلتفرم بیشتر خواهیم پرداخت
ممنون از توجه شما
این بازی اصلا نباید برای کنسول ها منتشر میشد چون بازی المان های FPS داره ۳۰ فریم کاملا غیر منطقی بنظر میرسه. این رو هم درنظر بگیرین که بازی یه FPS ساده نیست و وقتی تعداد بازی کن ها به زیر ۵۰ میرسه کم کم هیجان و استرس در بقیه بوجود میاد ( که این ماهیت بتل رویاله ) و گاها باید حرکت های سریع انجام بشه که با ۳۰ فریم واقعا عذاب آوره و از لذت بازی به مقدار زیادی کم میکنه. البته اینکه بقیه هم با این فریم بازی میکنن شرایط روعادلانه میکنه ولی در کل بنظرم نباید برای کنسول های نسل ۸ منتشر میشد مگر با فریم ۶۰
تشکر از دوستان تحلیل فنی که از بخش های مورد علاقه خودم هست :yes: :yes:
روی PS4 معمولی دقیقا مثل ONE معمولی چه در کیفیت اجرایی و کیفیت تکسچرها و چه در نرخ فریم افتضاح هست بازی و همان طور که در ویدئو هم دیدیم نرخ فریم توی یه جا حتی رسید به زیر ۱۵ در PS4 معمولی
ولی احوالات پرو خیلی بهتر بود
در نهایت ننگ به توسعه دهنده که با این درامد بالا و استفاده از انجین بهینه ای مثل انریل انجین و گذشت این مدت بازم نتونستن بازی رو بهینه کنن