به گفتهی یو سوزوکی، بازی Shenmue III طولانیتر از نسخههای پیشین خواهد بود
به اتمام رساندن نسخهی اول Shenmue خیلی زمان نمیبرد. اما تکمیل بخش داستانی دنبالهی آن یعنی Shenmue II به ۳۰ ساعت زمان نیاز داشت؛ البته اگر اولین بار بود که بازی را تجربه میکردید. حال براساس مصاحبهی یک وبسایت چینی با آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki)، خالق و کارگردان سری، به نظر میرسد که Shenmue III طولانیتر از نسخههای قبل خواهد بود.
با اینکه در مقایسه با نسخههای قبلی مجموعه، بازی Shenmue III با یک بودجهی محدودتر در حال ساخت است. اما آقای سوزوکی نمیخواهد طرفداران این مجموعه را ناامید کند. وی در مورد مدت زمان گیمپلی توضیح داد که اتمام این بازی «چندین هفته» زمان خواهد برد. این در حالی است که سوزوکی نسخههای اول و دوم سری را به تجربههایی «یک هفتهای» تشبیه کرد. البته باید اشاره کنیم که ترجمهی این متن به وسیلهی نرم افزار انجام شده و ممکن است حاوی اشکالاتی باشد.
در بخش دیگری از این مصاحبه، آقای سووزکی تائید کرد که هنرهای رزمی چینی در بازی حضور خواهند داشت؛ اما الزاماً شامل بخش اصلی مهارتهای ریو هازوکی (Ryo Hazuki)، شخصیت اصلی بازی، نمیشوند. همچنین ظاهراً ماموریتهای فرعی نیز این بار به داستان اصلی ارتباط بیشتری خواهند داشت. این در حالی است که شاهد بازگشت مینی گیمهای مشهور این سری نیز خواهیم بود. علاوه بر Lucky Hit ،Excite QTE، کپسولهای اسباب بازی و مسابقات لیفتراک، ایدههای کاملاً جدیدی نیز وجود خواهند داشت.
بازی مورد انتظار Shenmue III در تاریخ دوشنبه ۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید آخرین تریلر منتشر شده را از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بودجه کمتر از نسخه های قبلی،چرا آخه،مگه قبلا چقد بازیا میفروختن