تحلیل فنی ۲۹# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Fallout 76
با جدیدترین قسمت «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهمترین مقالات فنی روز دنیای بازیهای ویدئویی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
سه سال بعد از عرضهی بازی Fallout ۴ بتسدا تصمیم گرفت نسخهی جدیدی از این بازی را عرضه کند. این بازی Fallout 76 نام داشته و یک تجربه کاملا آنلاین است. بتسدا برای عرضهی یک بازی آنلاین دست روی سری بزرگ و محبوبی گذاشته و ریسک بزرگی را داده است اما آیا توانسته به موفقیتی که مد نظر این شرکت بود برسد؟
در نگاه اول تمام آن چیزی که ما در بازی مشاهده میکنیم هیچ تفاوتی با نسخهی چهارم نداشته و به علاوه بازی با مشکلات عدیدهای همراه است که تجربهی آن را ناخوشایند میسازد. در تحلیل فنی این هفته با ما همراه باشید تا به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Fallout 76 برروی کنسولهای نسل هشتم بپردازیم.
بازی Fallout 76 هماکنون برروی کنسولهای اکس باکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی نوشته شده توسط آقای محمد مهدی حسین زاده را از اینجا مطالعه کنید. اگر در خرید این عنوان مردد هستید، هایلایت گیمفا نکاتی را بازگو می کند که قطعاً شما را راهنمایی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
مرسی از گیمفا
بسیار ممنون اقای حلاجیان
متاسفانه اخر نسل هستیم و بیشتر بازیها شدن عذاب برای کنسول و زمانی که مترو بیاد این عذاب بیشتر هم میشه
البته ناگفته نماند که اون موقع که برای کنسول پایه ۸ گیگ رم گذاشتن همه میگفتن که زیاده و ۶ گیگ کفایت داره ولی دیدیم که با پیشرفت سریع و تقویت موتورهای گرافیکی یدفعه بازیها بالاتر از توان کنسول ظاهر شدن و ثبات روی ۳۰ فریم کاری محال شده
امیدوارم سازندگان کنسول یه درس عبرتی بگیرن و با سخت افزار قدرتمندتری بکارشون ادامه بدن و بیخیال پردازنده های گرافیکی AMD بشن و با NVIDIA کار کنن تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و ثبات ۳۰ فریم یا اجرا بر ۶۰ فریم امری محال نباشه
تشکر از بچه های تحلیل فنی :yes: :yes:
همون طور که گفته شد عملکرد بازی خیلی متغیر هست و کلا در بحث بهینه سازی یک افتضح تمام عیار نرخ فریم بازی به هیچ وجه پایدار نیست و افت فریم تا ۱۲ فریم هم داره این بازی
رزولوشن رو خوب کار کردن ولی کیفیت تکسچرها هم متاسفانه تعریفی نیست
کلا این انجین تمام شده هست
این بازی در گذشته ساخته شده و یهوئی عرضه شد و از هرگونه بهینه سازی دور مونده و هر وقتی که حوصله داشتن یکم روش کار کردن
بشخصه از تاد هاوارد یکم دلگیر شدم چون همیشه سنگ بازیهای داستان محور افلاین رو به سینه میزد و یدفعه اومد یه عنوان انلاین محور رو عرضه کرد که از هرگونه کیفیت دوره و فقط اسم فال اوت رو یدک میکشه
امیدوارم چنین اشتباه بزرگ و غیر قابل بخششی رو در اینده نبینیم و استارفیلد و الدر اسکرول ۶ چنین چیزی نباشه
:yes: :yes:
عزیزم شما pcفن بودی نگران ما کنسول بازار نباشه
بازی خیلی ناامید کننده ای شد
امسال دوتا بازی غافلگیرم کرد
۱-fallout 76 با اون حجم از مشکلات
۲- spiderman که تقریبا بازی بی نقصی بود
سلام و خسته نباشید،یه انتقاد داشتم،خواستم بگم بهتر نیست بجای پخش موزیک از صدای خوده بازی تو حرف زدنتون استفاده میکردین بخدا بعضی وقتها صدای موزیک اجازه نمیده حرفتونو قشنگ متوجه بشیم،خواهشا از صدای خوده بازی استفاده بشه،با تشکر
خیلی ازین قسمت خوشم میاد دمتون گرم ادامه بدید
از وقتی فهمیدم dying light 2 میخواد بیاد، دیگه انتظار بازی دیگه ای جز دایینگ لایت رو نمیکشم.حتی the last of us 2 ! :inlove: