برنامهی زمانی مربوط به بخش داستانی بازی Star Citizen منتشر شد
نسخهی آزمایشی بخش تکنفرهی بازی Star Citizen با نام Squadron 42 برای عرضه در نیمهی اول سال ۲۰۲۰ میلادی برنامهریزی شده است.
استودیوی Cloud Imperium اعلام کرده است که بخش تکنفرهی بازی Star Citizen که هواداران مدتها منتظر آن بودهاند، در سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. برخلاف نسخهی ابتدایی بازی و بخش چندنفره، استودیوی سازنده اعلام کرده است که بخش تکنفره تنها و تنها زمانی که «آنها به تمامی خواستههای خود در زمینهی بهینهسازی بازی رسیده باشند، عرضه خواهد شد».
برنامهی زمانی منتشر شده برای بخش داستانی بازی تفاوتهایی با برنامهی منتشر شده برای بخش چندنفره دارد. زمان در نظر گرفته شده برای توسعهی ویژگیهای بخش تکنفره بسیار کوتاهتر است. همچنین در این برنامه شاهد در نظر گرفته شدن نیاز استودیوی سازنده به استخدام نیروهای جدید هستیم. به عبارتی در صورتی که استودیوی سازنده موفق به استخدام افراد مورد نیاز خود نشود، شاهد به عقب افتادن این برنامهی زمانی خواهیم بود. در بخش داستانی بازی، اولویت اول استودیو، کیفیت محصول نهایی است. از این رو ممکن است شاهد تاخیر در زمان عرضه با هدف ایجاد تغییر و یا بازسازی برخی از بخشها باشیم. برخلاف ماموریتهای بخش چندنفره، زمان متفاوتی برای توسعهی فصلهای بخش داستانی در نظر گرفته شده است.
همانند همیشه استودیوی سازنده قصد دارد هواداران و حامیان مالی را به صورت هفتگی در جریان روند توسعهی بازی قرار دهد. با این حال برنامهی زمانی عرضه شده تقریبی است و هرزمان امکان تغییر آن وجود دارد.
در حال حاضر، استودیوی سازنده در حال تمام کردن توسعهی بخشهای Player Vault و Player Mantle است. این استودیو اخیرا کار «افزایش کیفیت رندرینگ (Rendering) بافتها» را به پایان رساند. برخی از ویژگیهایی که برای عرضه در نیمهی اول سال ۲۰۱۹ برنامهریزی شده بودند هماکنون در دست توسعه قرار دارند و به احتمال زیاد طبق برنامه تکمیل خواهند شد. در صورتی که استودیو بتواند طبق برنامه کار بهینهسازی و افزایش کیفیت بازی را تا پایان سال ۲۰۱۹ به اتمام برساند، نسخهی آزمایشی بخش داستانی در سهماههی دوم سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.
استودیوی Cloud Imperium اخیرا ۱۰ درصد از سهام خود را به یک سرمایهگذار به قیمت ۴۲ میلیون دلار فروخت. البته از آنجایی که بازی Star Citizen هزینهی خود را از طریق سرمایهگذاری عمومی و کمپین کیکاستارتر جمعآوری کرده، این مبلغ قرار است صرفا در بخش بازاریابی و فروش هزینه شود.
حضور بازیگران شناخته شدهای مانند Gary Oldman، Gililan Anderson، Mark Strong، Andy Serkis و Mark Hamil در بخش داستانی بازی تایید شده است. تریلر بخش داستانی بازی را میتوانید اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یک بازی بسیار جاه طلبانه که دست گذاشته رو چیزهائی که هرگز جدی گرفته نشدن
مثلا چی؟ خیلی دوس دارم راجب این بازی بدونم
محیط بازی در خارج از زمین و نقاط بسیار دور دسته و اینجور که شایعات میگن بازی شبیه به یک جنگ مستعمراتی در اینده دور هستش که هر گروه باید برای بقای خودش رقبا رو حذف کنه و هیچ کس هم ادم خوبه نیست و هرکس تلاش داره که از نردبان بالا بره و هرکسی که سر راهش بود رو حذف کنه
یجورای یه تمدن وحشی در اینده بسیار دور رو دارن بتصویر میکشن حالا من نمیدونم که اینها درسته یا نه چون خودم هم تو یک سایت خارجی خوندمش
دمت گرم به نظر که خیلی خوب میاد ولی یه چیزی سوال پرسیدنم منفی داره؟ گیمفا با این کاربراش دیگه داره به اخر خط میرسه 🙂
پیام تبریک منفی داره اون وقت شما انتظار داری سوال نداشته باشه :laugh:
انتظارات خیلی بالاس
باید یه چیز ناب از کار در بیاد که همه رو میخکوب کنه که واضحه هدف خودشونم همینه
من انتظارم خییییییلیییییی بالاست :-)) :-))
یک خبر خوب برایpc باز ها
بازی هنوز کلی کار داره.این چیزی که من تو این مدتی که رایگان شده بود دیدیم به نظرم شاید بیشتر از دو سال هم کار داشته باشه برای تکمیل شدن.هر ماموریتی که می رفتی آخرش می رسیدی به یک باگ و ماموریت تکمیل نمیشد.
به نظر تو این مدت بیشتر فقط روی گرافیک و محیط های بازی کار کرده بودن.که البته سفینه های بازی و کنترل هاشم هم جالب بود و همینطور گشتن یکسری از محیط ها و کره های بزرگتر بازی حتی اونهایی که تقریبا چیز خاصی برای دیدن نداشتن ولی باز هم جالب بودن !
هوش مصنوعی هم یک مقدار عجیب هست بعضی وقت ها همینطور تماشات می کرد بعضی وقت ها هم که یک دفعه هدشات می شدی (حالا نمی دونم لگ بود یا خود بازی مشکل داشت)
ولی در کل بازی به نظرم الان یک مقدار کمبود محتوا داره و روی بهینه سازیش هم باید بیشتر کار کنن که امیدوارم تا زمان انتشار این مشکلات رو نداشته باشه چون با این وضعیت که احتمال شکستش زیاده.