بازی The Outer Worlds دارای روابط عاطفی نخواهد بود
بازی The Outer Worlds در جریان رویداد TGA 2018 معرفی شد. اما برخلاف بسیاری از بازیهای نقش آفرینی، این بازی دارای روابط عاطفی نخواهد بود و گزینهای برای آن در بازی وجود ندارد.
یکی از نکاتی که به شدت بازیبازان را نسبت به بازی The Outer Worlds امیدوار کرده این است که این بازی توسط سازندگان اصلی سری Fallout و به خصوص تیم سازندهی نسخهی New Vegas ساخته میشود. این موضوع برای بازیبازانی که تجربهی ناامید کنندهای را با بازیهایی همچون Mass Effect: Andromeda و Fallout 76 داشتهاند، خبر خوشحال کنندهای است. با وجود اینکه بازی The Outer Worlds یک عنوان نقش آفرینی است، اما بر خلاف بسیاری از عناوین نقش آفرینی، ویژگی روابط عاطفی را به همراه ندارد.
طی روزهای گذشته تریلر جدیدی از گیمپلی بازی The Outer Worlds منتشر شد و عوامل وبسایت Game informer در جریان این ویدیو، به نمایش قابلیتها و ویژگیهای بازی پرداختند. در جریان این نمایش تایید شد که بازی The Outer Worlds دارای گزینهای در ارتباط با روابط عاطفی در بازی نخواهد بود. به گفتهی وبسایت Game informer، قرار دادن قابلیتی برای برقراری رووابط عاطفی در بازی، نیاز به کار و تلاش بسیاری دارد که به همین دلیل تیم سازنده از این موضوع صرفنظر کرده است.
البته این موضوع بدین معنی نیست که روابط عاطفی در بازی وجود نخواهد داشت بلکه بازیبازان قادرند در برخی فعالیتهای مربوط به همراهان خود شرکت کرده و یا فعالیتهایی در رابطه با آنها در بازی انجام دهند اما این فعالیتها به مانند سایر بازیهای نقش آفرینی نخواهد بود. به عبارتی دیگر بازیبازان میتوانند با شخصیتهای همراه بازی ارتباط برقرار کرده و پیوند قوی میان یکدیگر ایجاد کنند. به علاوه همراهان شما در بازی دارای ویژگیهای شخصیتی و اهداف متفاوتی هستند و نسبت به اقداماتی که شما به عنوان شخصیت اصلی بازی انجام میدهید، واکنش نشان خواهند داد. بنابراین ممکن است اگر اعمال و رفتار شما در بازی مناسب نباشد، باعث شود تا همراهان بازی از شما نااُمید شده و شما را ترک کنند که این موضوع اصلاً اتفاق خوبی نخواهد بود.
در هر صورت شاید بسیاری از هواداران بازیهای نقش آفرینی، نبود روابط عاطفی در بازی را یک ضعف بزرگ تلقی کنند اما در عوض The Outer Worlds دارای ویژگیهایی است که مطمئنا هواداران سرسخت سبک نقش آفرینی طرفدار آن هستند که از جملهی آنها میتوان به سیستم دیالوگهای مربوط به نسخههای قدیمی Fallout اشاره کرد.
The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و همچنین پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به این بازی عجیب امید دارم :inlove:
راحت بگین روابط جنسی دیگه روابط عاطفی چیه
یه بازی سطح معمولی رو به پایین . البته ناراحت نشینا ولی واقعا بعضی از سازنده ها یه روز واس ایده پردازی یه بازی انگار وقت نزاشتن . صرفا نظر شخصی . حمله نکنین
والا تریلر و گیمپلیش که واسه من به شدت امیدوارکننده بود ، خود بازی هم که نیومده شما واسش حکم متوسط رو به پایین میدی -__- سابقهی این استودیو هم واسه من حداقل مشخصه بی ایده کاری نمیکنن حالا شاید دستشون بسته بوده باشه تا الان
خدایی همه دارن تو این قضیه ضعیف عمل میکنن فقط cd project red تونسته موفق باشه در این زمینه قبلا یه گاد بود جی تی ای الان دیگه همونا هم انگار کافور خوردن
خیلی خوشم امد ازش
روابط عاطفی تو بازی نقش افرینی خیلی مهمه و باعث زیباتر شدن بازی میشه البته به نظر من خیلی کار نشدنی هست که بازی نقش افرینی بدون روابط عاطفی موفق و موندگار بشه مثل این میمونه که یه چیزی تو بازی کمه .بعید میدونم با حذف یکی از عناصر مهم نقش افرینی بشه بازیه موفقی ساخت احتمالش یک در هزاره و کم پیش اومده تو صنعت گیم و یه نگاه به برترین نقش افرینی ها بکنین میبینین کم بی راه نگفتم.
اینا رو میدونم
اما اگه یه روزی بازیا انقدر پیشرفت کنن که هم بشه عین واقعیت، رابطه با افراد داشت، هم بشه ادم کشت،
ایا اون موقع هم همینا رو میگیم
ما دقیقا همون کارا رو انجام میدیم و هیچ نیازی به واقعیت نداریم
نمیخام شعاری حرف بزنم
اما بخایم یا نخایم، بلاخره به جایی میرسیم که توی لذتایی که میبریم، اوردوز میکنیم
«اون موقعست که دیگه برای لذت بیشتر دست به هر کاری میزنیم و انقدر خط قرمزا رو گذروندیم که دیگه برامون اهمیت نداره که کاری که میکنیم درسته یا نه»
چیزی که مهمه لذت بردنه ، منم اینو کاملا قبول دارم، اما من هیچ وقت با دیدن این رابطه ها ادادمه فیلم یا برام اذت نداشته، اما به شدت خیلی چیزای دیگه این بازیا برام جذاب بوده
به نظرتون این طبیعیه یا برعکسش؟
ایا انتخاب بین این دوتا به سلیقه مربوط میشه؟
ایا عادی سازی روابط جنس موافق برای نشون دادن قدرت یه بازیه؟
اگه جوابمو کسی بده هر جوری که دوس داشت، ممنون میشم ازش :shy:
اگر این سان*سور گیمفا هست که روابط جنسی رو روابط عاطفی کرده که خب خیلی بهتر شد چون به شخصه نیازی به وجود این جور روابط در بازی ها نمیبینم
ولی اگه واقعا روابط عاطفی وجود نداشته باشه،بد میشه چون npc ها به شدت خشک میشن