David Cage : دنباله ها ،خلاقیت را در بازی سازی از بین میبرد
David Cage خالق بازیهای Beyond: Two Souls و Heavy Rain طرفدار دنبالهها نیست. او این عقیده را دارد که کمبود نو آوری و خلاقیت در بازیهای امروز، باعث آن میشود که گیمرها به دنبال قطعات سخت افزاری و کنسولهای سالانهی جدید باشند.
او میگوید:
«بیشتر مردم یک چیز مشترک میخواهند و وقتی شما آن را در اختیارشان قرار دهید، آنها با کمال میل برای آن پول خرج میکنند. نتیجه کاملا مشخص است. گیمرها با این کار سازندههای بازیهایی که خلاقیتی برای ساخت بازیشان به خرج نمیدهند را حمایت میکنند که بازیهای مشابه را در سالهای آینده و نزدیک به کریسمس عرضه کنند و همه هم خوشحال میشوند.»
Cage بر این عقیده است که مردم با جیبشـان میتوانند این چرخه را بشکنند و تا باعث شوند سازندگان بازی تدابیری نوآورانه تر در بازیها و قطعاتشان به خرج دهند. او در اینباره میگوید:
«اگر شما به نو آوری و ابداع علاقه مندید، به این نتیجه میرسید که دنبالهها در یک بازی به سدی برای نو آوری تبدیل خواهد شد. وقتی به معنی واقعی نو آوری میرسیم که بفهمیم در یک بازی همه چیز تیراندازی نیست. Beyond: Two Souls کاملا متفاوت خواهد بود. ما چیزی به مردم عرضه میکنیم که آن را میخواهند، بدون اینکه از این خواسته اطلاعی داشته باشند. »
این اولین باری نیست که David Cage کارگردان خلاق صنعت بازیسازی نظرات خود را دربارهی کمبود شدید خلاقیت در بازیها اعلام میکند. سال گذشته او به این صنعت گوشزد کرده بود که بیدار شوند و با چشمان باز به پیرامون بنگرند. به عقیدهی او این صنعت به خاطر نبود خلاقیت به زودی از بین خواهد رفت. او همچنین چندین و چند بار انزجار خود را از بازیهای جنگی اول شخص اعلام کرده و گفته ترجیح میدهد و جنگ و خونریزی در فیلمهایی نظیر Apocalypse تماشا کند تا اینکه خود را در شرایط جنگ احساس کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا درست می گه خیلی هم درست میگه :yes: :yes: البته نواوری واقعا خیلی چیز خوبیه ولی به شرطی که تو ذوق نزنه…(البته یه چیزی مثلا من من Heavy rain رو اول که بازی می کردم زیاد به نظرم جالب نیومد ولی وقتی یک مقدار ردش کردم دیدم یک شاهکاره و به سبکش عادت کردم :yes: )
David Cage خیلی انسان فهمیده ایه (اینو از بازیاش میشه درک کرد) و من همه حرفاشو قبول دارم :yes:
من میخوام بگم که بعضی از بازیها در ایران هم ارزش خریدن ۲ هزار تومان رو هم نداره واقعا خارجی ها رو نمیدونم چطور ۶۰ تا ۷۰ دلار رو به بعضی از بازیهای ت… میدن مثل موست وانتد یا رزیدنت اویل که امسال اومد واقعا نبود خلاقیت در این صنعت…
:yes: :yes:
کی به این حرف ها اهمیت میده آخه !! حرف مفت میزنه آخه !!
الان فقط گرافیک مهمه . پردازنده های چند هسته ای . گرافیک های قولی که خودشون به تنهای یک کیس میخوان . حافظه های پر سرعت .!!
اسم بازی ها برام مهمه حالا فرقی نمیکنه halo 2 باشه یا ۵ .. call of duty modern warfar 2 باشه یا ۴ .. resident evil 2 باشه یا ۶ .. واسم مهمه این بازی چقدر فروش داشته.. واسم مهمه چه اسلحه های تو بازی باشه … .
نوآوری دیگه چیشه آخه ؟ گرافیکش بالاست ؟ چند هسته ای ؟
………………..
همین طور که آقای کیج گفتن همین ماها داریم به فنا رفتن این بخش از سرگرمی ها کمک میکنیم.
مگه بازی call of duty modern warfar با قسمت سومش چقدر فرق کرده؟ که هنوز اگه باز هم یه شماره جدید ازش ساخته بشه باز هم فروش های بالای میکنه.
متاسفانه “حتی تو همین سایت” بعد از گفتن همه این حرف ها باز هم میریم به سمت تکرار بازی های تکراری .. باز هم میگیم این بازی از اون بازی گرافیکش بالاتره. باز هم میگیم دارن قسمت سوم و چهارم و پنجم و شیشوم ” بعضی هاشونم ۱۴ و ۱۵ هم دارن.. بعضی ها هم دیگه خودشون هم از گذاشتن شماره چلوی اسم بازیشون خسته شدن اسم سر فصل جدیدی بازی شون رو جلوی اسمش میزارن” و یک نواختی و تکراری شدن دیگه تو همه بخش های زندگیمون هم دیگه تکراری شده.
داداش شما که اینقدر برانوشتن دیدگاهت زحمت کشیدی
سعی نکن بگی حرف مفت میزنه باور اگر دست ساخته های این آقا رو بازی کرده باشی این رو نمیگفتی؟
درست میگه
راست میگه ! 😯
الان کالاف رو ببین !
امسال اونجوری که باید اصلا ازش استقبال نشد :dazed:
اگر تو صنعت گیم یکی باشه که چیزی بارش باشه ایشون هست
:no:
یکی از برزگترین ومتفکر ترین در صنعت دنیای گیم هستش این دیوید کیج :-* :snicker:
بابا چقدر این آدم باحالیه ایول 😀
ومن مطمئنم با بازی ماورا حتما میتونه خودش رو نشون بده :-* :laugh: