بازی Destiny Connect با کمی تاخیر به بازار عرضه خواهد شد
بازی نقشآفرینی ژاپنی جدید شرکت Nippon Ichi Software با هدف افزایش کیفیت بازی با دو هفته تاخیر عرضه خواهد شد.
شرکت ژاپنی Nippon Ichi Software با انتشار مطلبی در وبسایت خود اعلام کرده است که بازی جدید آنها یعنی Destiny Connect کمی دیرتر از زمان اعلام شده و با تاخیر منتشر خواهد شد. این بازی که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۹ اسفند ماه سال جاری (۲۸ فوریهی سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه شود، حال با دو هفته تاخیر در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۴ مارس) برروی پلتفرمهای یاد شده در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت ژاپنی دلیل این تاخیر را « افزایش کیفیت بازی» اعلام کرده است.
بازی Destiny Connect یک بازی نقشآفرینی ژاپنی است که داستان دختری به نام شری (Sherry) و گروهی از دوستان او (که شامل یک رباط با نام Isaac که توانایی سفر در زمان را دارد، میشود) را روایت میکند. شری و دوستانش باید دنیا را از وقوع یک پدیدهی خطرناک زمانی که در اولین روز سال ۲۰۰۰ رخ خواهد داد، نجات دهند. در این بازی از بسیاری از فلسفهها و ایدههای مربوط به پایان دنیا الهام گرفته شده است و به لطف Isaac، شما به دورههای زمانی متفاوتی، چه در آینده و چه در گذشته سفر خواهید کرد.
آقای یوشیهیکو تودا (Yoshihiko Toda)، کارگردان این بازی بیان کرده است که دوست دارد بازی Destiny Connect کسانی مانند خود او که با بازیهای نقشآفرینی برروی کنسول NES بزرگ شدهاند را خوشحال کند. ایشان دوست دارند این بازی به نحوی باشد که گویا بازیهای نقشآفرینی قدیمی با گرافیک و کیفیت امروزی ساخته شده بودند.
شرکت سازنده هنوز انتشار بازی در غرب را تایید نکرده است. بازی Destiny Connect در حال حاضر برای عرضه در کشور ژاپن در تاریخ ۲۳ اسفند ماه برنامهریزی شده است.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات