به این می گن یک اکشن ادونچر ۲ بعدی ناب! | نقد و بررسی بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom
بازی های دو بعدی برای ما گیمرهای قدیمی تر که با شورش در شهر و شینوبی و.. بزرگ شده یک یک حال و هوای خاص دارند و یک جورهایی برای ما خیلی خیلی قابل احترام هستند و در قلبمان جای دارند. عناوین دو بعدی اگر خوب ساخته و پرداخته شوند واقعا می توانند یک شاهکار را رقم بزنند در حد برترن بازی سال. کما این که دیدیم عنوانی مثل Celeste به تازگی چه غوغایی به پا کرد و در کنار چه عناوینی قرار گرفت. در طول تاریخ بازی ها شاهد درخشش همیشگی این سبک بوده ایم و از قدیم تا امروز که نسل هشتم را می گذرانیم همواره برخی از برترین و باکیفیت ترین بازی ها در این سبک ساخته شده اند و مورد توجه قرار گرفته اند و مخاطبین و طرفداران خود را نیز در بین کلی غول گرافیکی و AAA حفظ نموده اند. امروز صحبت از یکی از همین عناوین است که بدون شک یکی از بهترین بازی های دو بعدی ساخته شده در تاریخ است و به شخصه حتی یک درصد فکر نمی کردم که وقت آن را تجربه کنم با چنین کیفیتی روبرو شوم که من را شگفت زده و شوکه کند. بعد هم که به سراغ این رفتم که ببینم نمرات این بازی که Monster Boy and the Cursed Kingdom نام دارد چگونه است دیدم بله… فقط من نیستم که این طور شگفت زده شدم بلکه نقدها و نمرات بازی هم شگفت انگیز است و متای آن در عین ناباوری ۸۷ است! از آنجایی که خیلی احتمال دارد عنوانی با متای پایین بازی فوق العاده ای باشد ولی بازی با متای بالا حتما فوق العاده است، پس قطعا مشخص است که Monster Boy and the Cursed Kingdom یک بازی عالی و بی نظیز در سبک خودش است وگرنه در این روزها و با این منتقدهای عجیب و غریب کسب متای ۸۷ کار هر بازی و هر سازنده ای نیست.
بگذارید تا ابتدا این بازی را برای شما معرفی کنم. بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom عنوان اکشن ماجرایی و دو بعدی است که توسط Game Atelier ساخته شده و کمپانی FDG Entertainment به تازگی در تاریخ ۴ دسامیر ۲۰۱۸ آن را برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر کرده است. این بازی که ادامه ای بر سری عناوین Wonder Boy از کمپانی سگا محسوب می شود، به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین و باکیفیت ترین عناوین ۲ بعدی است که می توانید تجربه کنید و بدون شک جزو برترین بازی های دو بعدی و اکشن ماجرایی نسل هشتم محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به بررسی نقاط قوت و ضعف عنوان Monster Boy and the Cursed Kingdom بپردازیم و تمام جزییات آن را همراه شما عزیزان واکاوی کنیم راحت تر بتوانید در مورد تجربه یا عدم تجربه آن تصمیم گیری نمایید، هر چند که پیشنهاد من به شما این است که حتما این بازی زیبا زا در لیست خود قرار دهید. پس اگر به هر دلیلی به این عنوان علاقمند هستید و برایتان جذابیت دارد، پیشنهاد می کنم در ادامه مقاله نقد و بررسی Monster Boy and the Cursed Kingdom با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.
اصولا مقوله داستان و بازی دو بعدی زیاد با هم جور در نمی آیند و “معمولا” عناوینی در این سبک و قالب، هیچ ادعایی در مورد این که یک داستان بی نظیر و چند لایه با شخصیت هایی عمیق و .. دارند، نداشته و ندارند و البته کسی هم در این مورد انتظار بالایی از آن ها ندارد. در این سبک از عناوین، داستان بیشتر برای دادن دلیلی به بازیباز برای پیشروی در بازی و قانع کردن او برای کارهایی که باید انجام دهد و چرایی آن ها استفاده می شود و نه یک رکن اساسی و حیاتی برای بازی که بار آن را به دوش خود بکشد. در واقع باید گفت هیچ شخصی عنوانی مثل Monster Boy and the Cursed Kingdom را برای لذت بردن از داستان قدرتمند و چندلایه آن تجربه نمی کند و دلایل دیگری مانند گرافیک هنری و طراحی محیط ها و المان های گیم پلی جذاب، ارکان اساسی و اصلی بازی هستند. شما در داستان بازی در نقش پسری به نام Jin قرار می گیرید که باید جلوی عمویش Nabu را که با استفاده از جادو می خواهد کل سرزمین را به آشوب و هرج و مرج بکشاند و مردم را به حیوانات مختلف تبدیل نماید را بگیرید.
همان طور که واضح است Monster Boy and the Cursed Kingdom یک داستان کاملا ساده و معمولی و کلیشه ای دارد که یکی خوب مطلق است (همان پروتاگونیست بازی) و یک عده هم بدی و سیاهی مطلق (عموی شخصیت اصلی بازی) که می خواهند دنیا را به نابودی بکشند و قهرمان ما نباید بگذارد این اتفاق رخ دهد و آخرش هم همه چیز ختم به خیر می شود و سپیدی پیروز می گردد. در حقیقت سیاهی و شیطان مطلق را داریم در برابر سپیدی و نیکی محض، و آدم خوب ها باید در انتها پیروز شوند و دنیا را نجات دهند! این قضیه کل داستان Monster Boy and the Cursed Kingdom و بازی هایی در این سبک و قالب است و کمتر پیش می آید که عنوانی در این ژانر از این قالب پیروی نکند و از آن خارج گردد. در واقع باید گفت هیچ منتقدی معمولا برای داستان های سطحی و کلیسه ای که این سبک عناوین دارند امتیازی از آنها کم نمی کند و داستان را به عنوان یک بخش فرعی در نظر می گیرند، مگر این که دیگر داستان به قدری مسخره و بیهوده و خنده دار باشد که نتوان از آن گذشت و آن را نکوبید که خوشبختانه Monster Boy and the Cursed Kingdom اصلا دیگر در این حد نیست و داستان و شخصیت هایش حتی برخی جاها جذاب و دوست داشتنی هم می شوند.
Monster Boy and the Cursed Kingdom از لحاظ بصری عنوانی است که لحظه لحظه شما را بیشتر به تحسین هنر خود و طراحی زیبایش وا می دارد و باعث می شود تا مدت های زیادی این عنوان در یاد و خاطره شما باقی بماند و هر گاه که به عنوانی هنری با طراحی و سبک گرافیکی خاص و رنگ بندی های فوق العاده فکر کنید، نام Monster Boy and the Cursed Kingdom در ذهنتان تداعی شود. وقتی به تصاویر و تریلرهای بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom نگاه می کنیم نوعی حس صمیمیت و زیبایی و شارپ بودن در گرافیک و رنگ بندی آن وجود دارد که بازیباز را به خود جذب می کند و هر ذات طالب هنری را مشعوف و شادمان می کند از این زیبایی. یکی از عوامل اصلی زیبایی گرافیکی Monster Boy and the Cursed Kingdom بدون شک رنگ بندی فوق العاده زیبای آن است که رنگ و بوی خاصی را به طراحی های زیبای این بازی بخشیده است. می توان گفت Monster Boy and the Cursed Kingdom بیشترین الهام را چه از نظر بصری و چه از نظر گیم پلی از بازی سال ۱۹۸۹ به نام Wonder Boy III: The Dragon’s Trap گرفته است. طراحی های دستی دنیای بازی به حدی زیبا هستند که شما را عاشق بازی می کنند و این طراحی ها با رنگ بندی های بی نظیر بازی ترکیب شده اند تا یکی از زیباترین عناوین دو بعدی که تاکنون دیده ایم خلق شود و این زیبایی بی نظیر در تک تک تصاویری که برای شما قرار داده ام کاملا پیداست. از لحاظ گرافیک فنی هم Monster Boy and the Cursed Kingdom یک بازی کاملا عاری از مشکل و باگ و .. است که البته خب این چیز عجیب و خیلی شگفت انگیزی هم نیست و اصلا انتظاری غیر از این از چنین عنوانی با این سبک و سیاق نمی رود.
از نظر گیم پلی اگر بخواهیم بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom را دسته بندی کنیم باید گفت این عنوان یک بازی اکشن ماجرایی و پلتفرمینگ دو بعدی و جهان ازاد است. نکته عالی در مورد بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom این است که با وجود آن که با عنوانی کاملا الهام گرفته و حتی یک دنباله معنوی برای Wonder Boy III: The Dragon’s Trap طرف هستیم اما این الهام هرگز به تقلید محض وارد نشده است و در واقع Monster Boy and the Cursed Kingdom از بهترین بخش های بازی یاد شده الهام گرفته و آنها را با مواردی جدید و جذاب ترکیب کرده است تا عنوانی با شخصیت خاص خود را خلق نماید. شما باید در طول بازی راه خود را با مبارزه و از بین بردن دشمنان و حل پارل های مختلف و بخش های پلتفرمینگ، در داستان بازی پیش ببرید. هر چه جلوتر بروید دشمنان قوی تر و مبارزات چالش برانگیز تر می شوند و همچنین موانع پلترمینگ بیشتری بر سر راهتان قرار می گیرند که باید با زمان بندی خیلی دقیق و به جا، از آنها رد شوید و در دنیای بازی پیشروی کنید. با پیشروی در بازی، شخصیت اصلی توانایی تغییر شکل دادن به فرم های حیوانی مختلف را به دست می آورد (بسیار شبیه به Wonder Boy III: The Dragon’s Trap) که این مکانیک، مهم ترین و اصلی ترین دلیل فوق العاده بودن بازی و گیم پلی آن است.
شما در طول بازی و در شرایط مختلف می توانید بین این فرم ها بلافاصله سوییچ کنید و هر کدام هم یک سری قابلیت ها و توانایی مخصوص دارند که هم در مبارزات و هم در راهیابی در طول بازی و حل پازل ها به کارتان می آیند. این فرم های حیوانی شامل حوک و قورباغه و شیر و اژدها و مار هستند که هر کدام هم خصوصیات و مهارت هایی خاص دارند و مثلا از این بین می توان به “خوک” که می تواند از حس بویایی اش برای کشف خطرهای پنهان استفاده کند یا “مار” که می تواند از سطوح باریک بالا برود و “قورباغه” که می تواند از زبان چسبنده اش استفاده کند، اشاره کرد که این فرم های مختلف تنوع فوق العاده ای به گیم پلی بازی بخشیده اند. در واقع باید بگویم بهترین خصوصیت بازی همین تغییر فرم های مختلف شخصیت اصلی است که سبب خلق یک گیم پلی فوق العاده جذاب و متنوع شده است و کاری می کند که گیم پلی بازی در تک تک لحظات آن برای شما تازه و جذاب باقی بماند. همچنین تعادل عالی که بین این فرم ها وجود دارد باعث می شود تا از همه آنها استفاده کنید و از قابلیت های هر فرم در زمان خاص و مورد نیاز استفاده نمایید. همچنین هر یک از فرم های مختلف شخصیت اصلی بازی، کاملا حس متفاوتی را هنگام بازی کردن به شما منتقل می کنند و به هیچ وجه تکراری و مانند هم نیستند.
در واقع یکی از مهم ترین خصوصیات یک بازی در این سبک، آن است که چند فرم (یا شخصیت) مختلفی که در بازی وجود دارند و قرار است تا با آنها بازی کنید، کاملا و از همه نظر از یکدیگر متفاوت و مجزا باشند و حالتی تکراری را برای بازیباز خلق نکنند مخصوصا وقتی که قرار است با همه آن ها چندین بار در موقعیت های مختلف و در یک محیط مشابه بازی کنید. خوشبختانه بازی با همین تغییر فرم های حیوانی شخصیت اصلی، از پس تنوع کافی گیم پلی بر آمده است و هرگز برای شما حس کسل کنندگی و تکرار نخواهد داشت. در بازی پارل های مختلفی وجود دارند که واقعا هم عالی پردازش شده اند و به خوبی از ذهن شما استفاده می کنند. گاها برای رسیدن به یک گنج یا راهیابی به یک بخش خاص از بازی شما باید با تغییر سریع بین فرم ها و استفاده از قابلیت های گوناگون و قدرت های مختلف به صورت فکر شده، راه خود را به سمت گنج باز نمایید. با جلو رفتن در بازی پازل ها هم سخت و پیچیده تر می شوند و واقعا برای حل برخی از آنها کار آسانی نخواهید داشت ولی وقتی که آنها را حل کنید حس خیلی خوبی دارید. همچنین شما در طول روند پیشروی در بازی بازی می توانید انواع آیتم ها و سلاح های مختلف را هم به دست بیاورید که هم از طریق یافتن در دنیای بازی و هم از طریق خریدن امکان پذیر است. در واقع فرم انسانی Jin به همراه فرم های حیوانی اش می توانند سلاح ها و سپرها و زره های مختلفی را تجهیز کنند که نکته بهتر اینجاست که هر کدام از این تجهیزات قابل ارتقا و آپگرید هم هستند.
همچنین نکته ای که باز هم عمق گیم پلی را بالاتر برده است آن است که استفاده از آیتم های خاص، قابلیت های جدیدی هم برای شما به همراه دارد مانند قابلیت پرش دوگانه یا Double Jump. البته بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom یک بازی کاملا بدون نقص هم نیست اما ایرادات آن بسیار ریز و قابل چشم پوشی و البته کم تعداد هستند. به عنوان مثال شیب درجه سختی بازی مخوصا در اوایل آن می تواند مقداری آزار دهنده شود و بیش از حد دشوار بودن برخی از بخش ها ممکن است بازیبازها را در اوایل بازی که هنوز کاملا به مکانیک های آن عادت نکرده اند اذیت کند. همچنین سیستم پرش و تشخیص زمان صحیح پرش گاها دردسر ساز است و می تواند شما را به اشتباه بیاندازد و باعث افتادن شما در دفعات مختلف شود که البته با تجربه طولانی بازی این مورد می تواند برای شما رفع شود و دقیقا با قلق آن آشنا شوید. این موضوع در مورد تشخیص صحیح زدن ضربات هم صدق می کند و Hitbox های بازی می توانند مقداری گیج کننده باشند و باید حسابی به آنها خو بگیرید و قلق یابی کنید.
نهایتا در خصوص بخش گیم پلی عنوان Monster Boy and the Cursed Kingdom باید گفت این بازی موفق می شود تا با گم پلی بسیار متنوع و جذاب خود بازیباز را کاملا به بازی علاقمند نگاه داشته و سازندگان بالانس فوق العاده ای را بین بخش های حل کردن و از پیش رو برداشتن پازل های محیطی و موانع و …. با بخش های مبارزات و یافتن آیتم های دور از دسترس و باس فایت ها و …. برقرار کرده اند و در این زمینه بازی کاملا متوازن است و هیچ بخشی در آن بیش از حد یا کمتر از حدی که باید می بود، نیست و همین توازن سبب می شود که حتی لحظه ای هم گیم پلی بازی برایتان خسته کننده نشود و همیشه آن جذابیت و زیبایی خود را که در ترکیب با مراحل بی نظیر بازی از نظر طراحی است، برای بازیباز حفظ نماید و حتی او را به بازی کردن چند باره این بازی نیز مشتاق نماید. در واقع بازی ارزش تکرار بسیار بالایی دارد و تنوع بسیار زیاد در رسیدن به بخش های مختلف دنیای بزرگ بازی و حل پازل ها و یافتن آیتم های پنهان در کل مراحل نیز انگیزه بسیار خوبی را برای بازگشت دوباره به Monster Boy and the Cursed Kingdom به بازیباز می دهند.
یکی از بخش های بازی که تا وقتی آن را تجربه نکنید نمی توانید باور کنید چقدر زیباست و چقدر عنوانی در این سبک می تواند در این زمینه عالی باشد، ساندترک بازی است که به معنای واقعی کلمه فوق العاده است. البته اخیرا هم در بازی Celeste دیده ایم که عنوانی کوچک می تواند یک ساندترک شاهکار داشته باشد و اکنون در مورد Monster Boy and the Cursed Kingdom شاهد چنین موسیقی هایی هستیم که شاید بتوان گفت بهترین و قدرتمندترین بخش بازی هستند.
بدون شک وقتی عنوانی در سبک دو بعدی و کلاسیک از تمام وبسایت ها و مجامع بزرگ و بین المللی بازی های رایانه ای امتیاز عالی می گیرد و متای ۸۷ را در عین ناباوری کسب می کند، نشان دهنده آن است که یک بازی نسبتا کوچک و بی سرو صدا نیز می تواند از بسیاری از بزرگترین بازی ها نیز بزرگتر و برتر باشد که Monster Boy and the Cursed Kingdom دقیقا از همین نوع بازی ها است. Monster Boy and the Cursed Kingdom در رده بازی های قرار دارد که به آن ها بازی خاص می گوییم، بازی هایی که تعدادشان اصلا زیاد نیست و یک ویژگی خاص در آنها حال چه در گرافیک یا طراخی و چه در گیم پلی، این عناوین را از سایر بازی ها حدا می کند. بازی هایی مثل Odin Sphere: Leifthrasir و Trine 2 و Dragon’s Crown و همین Monster Boy and the Cursed Kingdom از این عناوین خاص دو بعدی یا دو و نیم بعدی هستند که به محص دیدن حتی تصاویری از آنها متوجه می شوید که با یک بازی متفاوت از سایر عناوین روبرو هستید. Monster Boy and the Cursed Kingdom قطعا یکی از همین عناوین خاص است؛ یک بازی الهام گرفته شده از یکی از عناوین بی نظیر کلاسیک که به روز شده است و تلفیقی از هنر و بازی به بهترین شکل در هم تنیده شده و ترکیبی لذت بخش را شکل داده اند که قطعا با تجربه نکردن آن لذت بزرگی را از دست خواهید داد.
Monster Boy and the Cursed Kingdom به معنای واقعی کلمه یک بازی “چشم نواز” و زیباست. استایل طراحی هنری زیبا و گرافیک چشم نواز و رنگ بندی های عالی، فرم های مختلف شخصیت اصلی، مبارزات متنوع و درگیر کننده و همینطور پازل های محیطی و پلتفرمینگ مختلف سبب شده اند تا با عنوانی عالی و بسیار مناسب برای سلیقه های مختلف طرف باشیم. باید واقع بین باشیم؛ سازندگان بازی واقعا هیچ اشتباه بزرگی را مرتکب نشده اند و حتی اشتباهات کوچک آن ها نیز بسیار بسیار کمتعداد است. این عنوان معنای کامل یک اکشن ماجرایی دو بعدی است و از همه نظر مطابق با استانداردهای عناوین ۲ بعدی عمل می کند و آن ها را ارتقا هم می دهد. تا جایی که اطلاع دارم و مشاهده کرده ام بازی بر روی تمام پلتفرم ها کاملا بهینه شده است و هیچ گونه مشکلی اعم از گرافیکی، فنی، باگ و … در بازی به هیچ وجه مشاهده نمی شود.
هر نوع سلیقه ای که داشته باشید بسیار بعید است که از تجربه Monster Boy and the Cursed Kingdom لذت نبرید و همچنین باید گفت قیمت مناسب بازی آن را بیش از پیش نیز ارزشمند می سازد. بدون شک دوستداران عناوین اکشن ماجرایی دو بعدی و پلتفرمینگ می توانند با عنوان Monster Boy and the Cursed Kingdom یکی از بهترین تجربه هایشان در این سبک را کسب کنند. Monster Boy and the Cursed Kingdom عنوان است که همیشه شور و شوق شما را برای ادامه حفظ می کند و در این راه، طراحی هنری و گرافیکی بسیار زیبا و گیم پلی و مبارزات سرگرم کننده و همچنین پارل ها و پلتفرمینگ جذاب نقش اساسی را ایفا می کنند و عامل اصلی دلبستگی شما به بازی هستند. بگذارید در انتها این طور بگویم که وقتی می گوییم “یک بازی اکشن ماجرایی دو بعدی ناب” یعنی دقیقا داریم از Monster Boy and the Cursed Kingdom حرف می زنیم. پس دست به کار شوید و به سراغ تجربه این بازی معرکه بروید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظرم دو تا مورد منفی گفته شده بیشتر از اون هستن که فقط ۱.۲ نمره کم بشه ، بازی دو بعدیه و این خیلی مهمه
این بازیهای دو بعدی من رو همیشه یاد بازیهای افسانه ای سگا میندازه :heart:
یادش بخیر ۲۲ هزار تومن پول جمع کردم تا یدونه خری دم و قیمت هر بازیش هم اگه یه لبه بود هزار و اگه چهار لبه بود دو هزار و اگه بیشتر بود سه هزار میفروختن اما مورتال کومبت رو چهار هزار میدادن از همه گرانتر بود
اما الان میری بهترین سیستم رو میخری ولی دیگه اون لذت بچگی رو نداره 😥
کاملا موافقم اون زمان فکر کنم بیشتر از ۲یا ۳ هزار ساعت stronghold زدم هر روزم با گیم شروع میشد چقدرم عشق میکردم !
ولی الان حتی با بهترین بازی ها هم اون عشق و صفا قدیم رو نمیکنم نمیدونم چرا شاید دلیلش درگیری ذهن مشغله ها باشه
نه باباجون
فقط دلیلش قدرت فوق العاده بالای احساسات بچگیه، که هیچی الان به اندازه آدمو سر حال نمیاره، نمیترسونه یا خوشحال و غمگین نمیکنه…
من خودم یادمه وقتی یکی از مورتالای قدیمیو رو کامپیوتر پسر عمم میزدم، وقتی جکس، ]خر فایت یه مشت میزدو پرتم میکرد تو اسید و بعدش اسکلت میشدم، یه جوری حس ترس و هیجان داشتم که اگه «الان» جلو خودم یارو رو اینجوری بکنن، شاید هیچ حس خاصی نداشته باشم
من مورتال کامبتهای سگا رو قطعا به XL هرچقدم که دوسش دارم ترجیه میدم. ینی یا من هنوز بچم یا رسم زمونه خیلی رسم تلخیه..
من اینو واسه دانلود ندیدم ، کرک شده ؟
چقدر قشنگه ادم یاد بچگی میندازه عکسهای ناب بازی ناب یاد خرگوشه تو سگا میندازه
اتفاقا هیت باکس های بازی و مرز پرش های خیلی دقیق و خوبه
در حد ماریو و دانکی کونگ نیستن ولی فوق العاده اند
تا این جا هم که من رفتم سختی اش اوکی بوده
نمیگم بازی بی نقصیه ولی مشکلاتش اینا نیستن
یکی بیزحمت لینک دانلود برای pc رو بزاره من پیدا نکردم
نسخه ی pc نیمه ی اول ۲۰۱۹ میاد (ماه مارس فکر کنم بیاد) فعلا واسه ps4 و x1 و سوئیچ منتشر شده
همیشه عاشق بازیهای دوبعدی بودم و خیلی دوسشون دارم و الانم پیش بیاد میشینم ماریوهای سگا رو بازی میکنم ولی خب نمیدونم چرا هیچوقت نمیتونم هیچ بازی دوبعدی رو تا آخر بازی کنم یا درحالی که خیلی دوست دارم دوباره تمومشون کنم. به خودم میگم وای پسر عالیه، از این به بعد کلا شبها که میام خونه پای اینم ولی فرداش دیگه…
ممنون سعیدجان، بنظرم الان که گیمآواردز رو دیدیم خیلی سبکتریم و انگار بال داریم! اینطور نیس برا شما بچهها؟ نه فقط بخاطر گوتی شدن گاد آو وار، کلا یه حس سبکی خاصی دارم