جف کیلی: برداران روسو در رویداد TGA 2018 حضور خواهند داشت

سعید حلاجیان
۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۹

جف کیلی (Geoff Keighley) به تازگی اعلام کرده است برادران روسو که در صنعت سینما بسیار شناخته شده‌اند، در مراسم TGA 2018 حضور خواهند داشت و شاهد رونمایی خاصی از سوی آن‌ها طی این رویداد خواهیم بود.

جف کیلی به تازگی از این موضوع خبر داده بود که طی رویداد TGA 2018 بیش از ۱۰ بازی جدید معرفی و رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد حرف‌های آقای کیلی تحقق پیدا کرده و بر اساس اخبار منتشر شده، طی این رویداد شاهد رونمایی از بازی‌هایی به مانند Anthem، نسخه‌ی جدید Dragon Age، بازی جدید استودیوی آبسیدین و موارد دیگر خواهیم بود.

حال به تازگی جف کیلی از این موضوع خبر داده است که برادران روسو، کارگردانان فیلم‌های سینمایی Captain America: The Winter Soldier ،Captain America: Civil War و البته Avengers: Infinity War در مراسم TGA 2018 حضور داشته و شاهد رونمایی  خاصی از سوی آن‌ها خواهیم بود. اولین چیزی که به ذهن هر مخاطبی می‌رسد، تریلر جدید فیلم Avengers 4 است اما از آن‌جایی که TGA یک رویداد مربوط به بازی‌های ویدئویی می‌باشد، بنابرین بعید است که در این مراسم شاهد تریلر Avengers 4 باشیم.

فرضیه‌ی ما بر این است که احتمالا برداران روسو به این دلیل در این رویداد حضور خواهند داشت تا به رونمایی و نمایش بازی The Avengers بپردازند؛ پروژه‌ای که هم‌اکنون توسط شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی کریستال داینامیکس در دست ساخت قرار دارد. همان طور که اشاره کردیم، این تنها یک فرضیه است و برای مشخص شدن آن باید تا هفته‌ی آینده و آغاز مراسم TGA 2018 منتظر بمانیم.

رویداد TGA 2018 نیز در تاریخ پنج‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (۶ دسامبر ۲۰۱۸) برگزار خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ دیدگاه خود در این زمینه را با ما حتما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید