بایوور سری Mass Effect را کنار نگذاشته و برای آن برنامههای زیادی دارد
بازی Mass Effect: Andromeda اگرچه تجربهی بسیار خوبی بود اما نتوانست عملکرد خوبی در بازار داشته باشد. به واقع فروش این بازی حتی از مجموع فروش سری Mass Effect نیز پایینتر و به حدی بود که به نظر میرسید استودیوی بایوور دیگر قصدی برای ادامهی این سری نخواهد داشت.
در حال حاضر استودیوی بایوور مشغول توسعهی بازی Anthem است و به نظر میرسد این استودیو فعلاً زمان کافی برای بازگشت به موفقترین و محبوبترین پروژهی این استودیو یعنی Mass Effect را ندارد اما آیا در آینده نسخهی جدیدی ز این سری ساخته میشود؟ پاسخ به این سوال سخت است. اگرچه Mass Effect: Andromeda از نظر فروش عملکرد بسیار ضعیفی داشت اما نمیتوان آن را یک بازی ضعیف به شمار آورد. با این حال به دلیل عملکرد ضعیف فروش بازی، شایعاتی به گوش میرسید که بایوور دیگر قصدی برای ساخت ادامهی این سری نخواهد داشت.
به نظر میرسد با بازگشت کیسی هادسون، خالق سری Mass effect، به استودیوی بایوور همه چیز تغییر کرد. آقای هادسون به محض ورود خود به استودیوی بایوور، به طور شفافی اعلام کرد که صرف نظر از فروش ضعیف بازی Mass Effect: Andromeda، قطعاً استودیوی بایوور بار دیگر به سری Mass effect باز خواهد گشت؛ این سری نمرده است و آیندهی زیادی دارد.
کیسی هادسون به تازگی نیز طی بیانیهای در وبسایت رسمی استودیوی بایوور در ارتباط با موضوعات مختلفی صحبت کرده و اشاره کوتاهی نیز به سری Mass Effect داشته است. آقای هادسون ضمن اشاره به بهروزرسانی که اخیراً برای بازی Mass Effect: Andromeda عرضه شده و پشتیبانی از رزولوشن ۴K را به این بازی میافزاید، اظهار داشت که این موضوع تنها بخش کوچکی از برنامههای استودیوی بایوور برای سری Mass effect است.
به واقع میتوان از صحبتهای آقای هادسون اینگونه برداشت کرد که شاید استودیوی بایوور پس از اتمام پروژهی Anthem و عرضهی این بازی، بار دیگر به سری Mass Effect بازگشته و طی سالهای آینده شاهد عرضهی نسخهی جدیدی از این سری باشیم. حداقل این را میدانیم که استودیوی بایوور این سری را کنار نگذاشته و برای آن برنامههای زیادی دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بدبخت شدیم 😥
مس افکت بدون شپرد هیچی نیس . بهترین روزای زندگیمو تو تجربه نسخه دوم و سوم داشتم البته تلخ ترینم واس پایانشون بود :-((
:yes: :yes: :yes: :heart:
امیدوارم برنامه های زیاد شامل یک نسخه موبایل و مس افکت آنلاین نباشه.
مثل تمامی بازیهای داستانی الکترونیک بیزنس این هم مرد و خدایش بیامرزد درود و دوصد بدرود :laugh:
دوستانی که میگن بازی بعدی سری Mass Effect فلان و فلان یه سوال دارم ازشون شما دقیقا کجای شرکت کار میکنی که از سیر تا پیاز ماجرا خبر داری؟؟؟؟
:rotfl:
بعید میدونم دیگه بتونن بازی بی نقصی مثل سه گانه ی شپرد بسازن…
ولی این عنوان پتانسیل وحشتناک بالایی داره و اگه بخوان میتونن بازم ازش شاهکار بسازن. برای این کار هم فقط دو تا چالش دارن، یکی اینکه بازی رو خیلی خیلی بهینه تر از Andromeda بسازن و دیگه اینکه یه شخصیت واقعا خفن برای عنوان جدید رو کنن که بتونه مثل فرمانده شپرد به بازی روح و عظمت بده.
دوست گلم تو هم مثل من از نسخه Andromeda لذت بردی یا نه ؟
بعد از آپدیت نهایی خیلی بهتر شده بود و واسه نقش آفرینی بازها که بهشت بود :laugh:
بله در کنار مشکلاتی که داشت، چیزهای زیادی واسه لذت بردن تو بازی وجود داشت که در رأس همه گیم پلی مبارزاتش بود که اصلا تکراری نمیشد
ایول چه خبر خوبی مخصوصا برا نقش افرینی باز ها . منکه با اندرومدا کلی حال کردم بقیه دنیا رو ولش چی گفتن خخخخ
من که باهاش حال کردم
دموش واسع ps4 نزدیک ۵۰گیگ بود
داداش کل بازی ۵۰ گیگ بود :rotfl: :rotfl: :rotfl: