تحلیل فنی ۲۶# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 4
با جدیدترین قسمت «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم و در این بخش به مرور مهمترین مقالات فنی روز دنیای بازیهای ویدئویی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
شاید بتوان گفت که Black Ops 4 متفاوتترین نسخه از سری Call of Duty است؛ عنوانی که با حذف بخش تکنفره و اضافه کردن حالت بتل رویال، تغییرات بسیاری در فرمول همیشگی این سری ایجاد کرد. این نخستین بار در این سری است که شاهد نقشهای عظیم به مانند بخش Blackout هستیم؛ نقشهای که به وسیلهی موتوری توسعه یافته که در اصل برای ساخت نقشهای به این بزرگی برنامهنویسی نشده است. ولی به هرحال تریآرک توانسته تا با ایجاد تغییراتی به هدف خود برای ارائهی یک بازی بتل رویال با نرخ فریم شصت دست یابد که میتوان گفت قابل تحسین است.
بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاسیتشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، نقدوبررسی منتشر شده از آن تحت عنوان «ندای وظیفه تیمی | نقد و بررسی Call of Duty: Black Ops 4» به قلم امیرمهدی نامجو را از این نشانی مطالعه کنید. به علاوه اگر هنوز در خرید بازی Call of Duty: Black Ops 4 مردد هستید، هایلایت گیمفا نکاتی را بازگو میکند که قطعا در خرید این بازی شما را راهنمایی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
rtx 2080 ti این رو ساپورت می کنه ؟؟
فکر کنم یادتون رفت رزولیشن ps4 معمولی رو بگین
۱۰۸۰p
خسته نباشید به بچه های تحلیل فنی :yes: :yes:
اینجاست که میگن دود از کنده بلند میشه
یکی مثل تری ارک بتل رویال میسازه ۶۰ فریم که به راحتی ساپورت میکنه اسپلیت اسکیرین هم تقریبا ۳۰ فریم میده چه بسا روی ONE X و پرو با نرخ فریم بالاتر
حالا بلوهول بعد از ۱ سال که اذرماه سال پیش پابجی رو داده بعد کلی اپدیت هنوز نتونسته ۳۰ فریم ثابت روی ONE بگیره بعد از کلی زحمت تازه تونسته بودن روی ONE X نرخ فریم رو قفل کنن
تعجبم چطور اینا بعد از ۱ سال کار کردن با سخت افزار کنسول ها نمیتونن بهینه کنن حالا شما یه استودیو مثل تری ارک رو در نظر بگیرین که چکار میکنه لامصب
ما که حوصله این بازیای سرکاری رو ندارم حالا بخاد سی یا شصت فریم باش
در تکمیل صحبت هات کار هر بز نیست خرمن کوفتن