تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا

تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است

truth seeker
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا

دو نفر از اعضای تیم سازنده‌ی بازی Crackdown 3، اطلاعات تازه‌ای از روند توسعه‌ و دلیل تاخیرهای مکرر این بازی را در اختیار هواداران قرار داده‌اند.

بازی Crackdown 3، ساخته‌ی استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) با پستی و بلندی‌های فراوانی در روند توسعه روبه‌رو شده است. این بازی اولین بار در جریان مراسم E3 در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. پس از آن و در جریان مراسم Gamescom 2015، استودیوی سازنده از تکنولوژی تخریب‌پذیری بر پایه‌ی فضای ابری (Cloud Base Destruction Technology) که در این بازی استفاده شده است را معرفی کرد. از آن زمان تا به امروز، این بازی با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد تا در نهایت، ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی به عنوان زمان عرضه‌ی بازی مشخص شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، دلیل تاخیرهای متعدد بازی تا به امروز، تکنولوژی تخریب‌پذیری استفاده شده در بازی بوده است. در مصاحبه‌ی اخیر انجام شده با آقایان Joseph Staten و Jorg Neumann، مدیر نوآوری و مدیر ارشد بخش تولید بازی، تایید کرده‌اند که دلیل اصلی تغییر برنامه‌ی زمانی بازی، تکنولوژی جدید استفاده شده در بازی است.

ما زمانی که ساخت بازی را شروع کردیم می‌دانستیم که، این تکنولوژی جدید (یک بازی چندنفره با محیط کاملا تخرب‌پذیر) به زمان، سرمایه و تلاش زیادی برای توسعه نیاز دارد. برنامه‌ی زمانی پروژه تا به امروز به شدت تحت تاثیر این تکنولوژی بوده است. این بازی که در آن می‌توانید همه‌ی محیط را نابود کنید، با تمامی بازی‌هایی که پیش از این ساخته‌ایم، کاملا تفاوت داشته است.

آقای Staten در ادامه به این موضوع اشاره کردند که، اگرچه این تکنولوژی باعث تاخیر زمان عرضه‌ی بازی شده است ولی در مقابل، شاهد یک بخش کمپین بسیار باکیفیت‌تر هستیم.

توسعه‌ی این بازی بیشتر از آن‌چه برنامه‌ریزی کرده بودیم، زمان برد. این موضوع به ما امکان داد تا در بخش کمپین به دنبال یک داستان عمیق‌تر برویم، امکانات و محتوای بیشتری را به این بخش اضافه کرده و در نهایت یک تجربه‌ی با کیفیت‎تر را عرضه کنیم.

یکی از مسائل دیگری که در این مصاحبه به آن اشاره شد، بخش Co-op بازی بود. در ابتدای معرفی بازی، این بخش قرار بود به ۴ بازی‌باز اجازه‌ی تجربه‌ی بازی به صورت همزمان را بدهد ولی در نهایت، تعداد بازی‌بازان این بخش به ۲ نفر کاهش یافته است. به گفته‌ی آقای Neumann، تیم سازنده با توجه با سبک بازی به این نتیجه رسیده است که حضور ۲ نفر در بخش Co-Op تجربه‌ی بهتری را به بازی‌بازان عرضه خواهد کرد.

این یک بازی جهان‌باز بسیار بزرگ با تعداد بسیار زیادی اسلحه است که به شما اجازه می‌دهد بازی را به همان شکلی که دوست دارید، تجربه کنید.

برای مثال هیچ راه از پیش تعیین شده‌ای برای بخش مبارزه با باس‌ها وجود ندارد. ما به این نتیجه رسیدیم که حضور تعداد زیادی بازی‌‎باز در این محیط که هر یک به دنبال چیزی متفاوت هستند، شرایط را بسیار پیچیده خواهد کرد. ما در نهایت تصمیم گرفتیم که بهترین شرایط برای این بازی تجربه‌ی آن تنها با یک دوست است. در این صورت می‌توانید برای حمله کردن برنامه‌ریزی کرده و دنیا را در کنار هم نابود کنید.

بازی Crackdown 3 در تاریخ ۱۵ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۶ بهمن ماه سال جاری) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا
تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تکنولوژی استفاده شده در بازی، دلیل تاخیرهای Crackdown 3 بوده است - گیمفا