دلیل حضور هر شخصیت در بازی Super Smash Bros. Ultimate از زبان کارگردان این عنوان
شاید کمتر کسی باشد که در مورد سری بازیهای Super Smash Bros خبری نشنیده باشد. چند روز پیش، شرکت نینتندو با انتشار عکسی از تمام کاراکترهای این بازی، بسیاری از طرفداران خود را شگفتزده کرد. برای مشاهده خبر منتشر شده حول این عنوان، به این نشانی مراجعه کنید.
بازی Super Smash Bros. Ultimate شامل تمامی شخصیتهایی است که از گذشته تا الان در بستههای الحاقی عرضه شده است. همچنین کاراکترهای نسخههای قبلی بازی نیز به جمع این شخصیتها اضافه شدهاند. بعد از شمارش تعداد کاراکترها، این تعداد به عدد ۷۴ نفر رسید که ساخت این تعداد شخصیت، تلاش بیوقفهای را برای تیم سازنده به همراه خواهد داشت.
نکتهی جالبتر اینجاست که چه چیزی باعث شده که سازندهی سری بازیهای Super Smash Bros، آقای ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) تصمیم به اجرای چنین پروژهی عظیمی در صنعت بازی بگیرد. طبق مصاحبهی انجام شده توسط خبرگزاری گیم اینفورمر (Game Informer) با آقای ساکورای، این سازندهی ماهر علت این تصمیم را لبخندی اعلام کرد که پس از انتشار این بازی، برروی صورت بازیبازان نمایان خواهد شد. او همچنین اصافه کرد که در هرصورت بعضی از افراد هستند که از بازی رضایت نخواهند داشت. این حرف ساکورای میتواند تلنگری به رفتار ناپسند طرفداران والوجی (Waluigi) باشد.
او همچنین ادامه داد:
این بار نیز، این فرصت برای من پیش آمد که برای باری دیگر با همان شرکت و همان تیم قبلی وارد کار شوم. این افراد همان کسانی هستند که در ساخت بازی Super Smash Bros برای کنسولهای وی یو و نینتندو ۳DS من را همراهی و پشتیبانی کردند. ما در ساخت این نسخهها، از تعدادی کاراکتر استفاده کردیم؛ به همین خاطر پس از ساعتها تفکر به این نتیجه رسیدم که اگر ما به عنوان سازندگان این بازی محبوب، مقداری بیشتر کار بکنیم، میتوانیم تا رویای ساخت تمام کاراکترها، در یک نسخه را به واقعیت تبدیل کنیم؛ پس دست به کار شدیم.
من نمیخواستم که هیچی طرفداری از عدم حضور شخصیتهای مورد علاقهاش در این نسخهی جدید ناراحت و غمگین باشد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم تا تمام شخصیتهای قدیمی و نوین را به این نسخه از بازی اضافه کنم.
چیزی که من به عنوان مدیر این تیم یاد گرفتم این بود که مهم نیست که چه قدر سخت تلاش میکنیم، مهم نیست که چه تعداد کاراکتر اضافه کنیم ولی آنچه اهمیت دارد این است که همیشه افرادی هستند که باعث دلگرمی و افزایش توان ما در حوزهی ساخت بازی میشوند.
بخش آخر صحبتهای ساکورای، از ابراز احساس قدردانی او از طرفداران پر مهرشان حکایت میکرد. پس اینطور به نظر میرسد که او همچنان بر این باور است که تحمل این حجم از سختی، ارزشش را خواهد داشت؛ زیرا همچنان افراد قدردان در این جهان وجود دارند.
بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسولهای نینتندو سوییج عرضه خواهد شد. به تازگی نیز خبر گلد شدن این عنوان منتشر شده است که شما میتوانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
جای سمندون و هاپوکومار به شدت خالیه
یعنی مردم از خنده بگم چی بشی خداوکیلی شخصیت قحط بود که از اینها اسم بردی ؟ بقران دل درد گرفتم از خنده و فک درد گرفتم اینقدر خندیدم توی این همه عمر هرگز کامنتی به این خنده داری نخوندم بابا عیولا داری خیلی خلاقیت نشون دادی دمت گرم هنوزم دل درد دارم اینقدر میخندم
قربانَت