ویدئوی تکنیکی از استودیو ایرانی Epidemic با استفاده از CryEngine 3 منتشر شد
استودیوی Epidemic Entertainment را همه با ماد ایرانی Wartime میشناسند.اما این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی یک بازی کاملا مستقل به نام Wartime 2 هستند که از موتور گرافیکی قدرتمند Cry Engine 3 بهره میبرد.به تازگی این استودیو Level Designer جدیدی به نام علیرضا خواجه علی به خدمت گرفته و ایشان برای معرفی خود یک دموی تکنیکی با استفاده از موتور گرافیکی CryEngine 3 به نام “Desert Eye”یا “چشم صحرا” منتشر کردند.
در این دموی تکنیکی،ما شاهد یکی از مراحل بازی Battlefield 3 هستیم که این بار بر روی موتور CryEngine 3 طراحی شده است.اینطور که معلوم است اضافه شدن آقای خواجه علی به تیم Epidemic Entertainment میتواند در پیشبرد پروژه ی Wartime 2 بسیار سودمند باشد.طراحی مرحله بسیار خوب انجام شده و تبهر ایشان در بکارگیری این موتور گرافیکی در صحنه های کارگردانی شده کاملا مشهود است.در زیر میتوانید این ویدئو را در دو کیفیت مشاهده و دانلود کنید.
(توجه داشته باشید که این دموی تکنیکی به صورت اولیه آماده شده و بعضی آبجکتهای لازمه به کار گرفته نشده است)
[jwplayer mediaid=”51542″]
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
دارم می دانم 😀 :yes:
درسته زیادی زیادی کار داشت ولی معلوم شد هیچ موتوری به پای فراست بایت نمی رسه.در کل بد نبود
این دمو بیشتر قدرت کرای انجین ۳ رو نشون می داد اگه از این ابجکت ها در یونیتی استفاده می شد…..ولی در کل خوبه که بازی ساز های ایرانی رو به انجین های قدرتمند اوردن و این یک امتیاز بزرگه چون از نظر من انجین مهمترین چیز در ساخت بازیه (والبته باید با توجه به سبک بازی هم انتخاب بشه مثلا انجین یونیتی به هیچ وجه به درد بازی اول شخص نمی خوره در صورتی که خیلی از بازی ساز های ایرانی این کارو می کنن و اگر بازیی مثل مبارزه در خلیج عدن رو با انجینی مثل کرای انجین می ساختن خیلی بهتر می تونست بشه )
اقا دانیال فک کنم شما هم یکی از اعضای این تیم بازی سازی باشید
درسته !؟
بله درسته.بنده بیشتر روی ایده پردازی،سناریونویسی و باگ گیری و تستینگ کار میکنم .
کاره تستینگ رو تکی انجام میدید یا با تیم گیمفا + ؟!
بله و این است اقتدار ….
ایشاا… شاهد یه بازی فوق العاده خواهیم بود .
یه تبریک ویژه مخصوص رضا عزیز :inlove:
اقای حمزه ازاد شما مسئول برگذاری مسابقات دانشجویی بازی هایی سازی هستید ؟
بازی هایی سازی = بازی سازی
شرمنده 😐
RANDY2 uعزیز بله
چطور مگه؟
در خدمتم 😉
راستی آواتاره آقا دانیالو :laugh:
اگه با موتورای قدرتمند بسازن بازیا رو عالی میشه :yes:
قدرتمند تر از کرای انجین ۳ چی هست !!!!!!!! 😐
انریل انجین ۴ 😀
خیلی بد و لخت کار شده بود
و جدا از اون کلا بتل با FB2 جواب میده با کرای انجین مسخره بود
به جمله ی Pre-alpha work sample توجه کنید.
آره بتلفیلد فقط با فراست بایت حال میده :yes:
درسته ولی بتل عنوان درستی برای انتخاب نبوده بهتر بود محیط شبیه کرایسیس انتخاب بشه
کاری که با بایوشاک و هیلو کردن
فک نمیکنم مثل وار تایم ۱ موفق بشه
عزیزم
۱. اون در مرحله Pre-Alpha هست که شما میگین اصلا خوب کار نشده. بعد از Pre-Alpha مراحل Alpha و Pre-Beta و Beta و اگر Open-Beta برای باگ گیری و بعد Public-Beta و بعد Final هست!
۲. این جزئی از Wartime 2 نیست این فقط یه نمونه کاره.
بیشتر بچه ها از قدرت انجین ها میگن !!! برام خیلی عجیبه شما چقدر به قدرت گرافیکی یه بازی اهمیت میدید !!!
مهمترین بخشی که اینجا بهش اهمیت داده نمیشه خلاقیت . متاسفانه تنها چیزی که سازندگان بازی در ایران نه این که بهش اهمیت نمیدن بلکه نداشتن ایدهای نو در ساخت بازی هاشون . بخشی که تولید کنندگان داخلی اصلا بهش توجه نمیکنن که واقعا باید بگم جای تاسف داره.
در کل خلاقیت و نوآوری نه در بازی های ایرانی بلکه در بازی های خارجی هم کم رنگ تر شده . سازندگان بازی بیشتر به ادامه کار های موفقشون میرسن و فقط میگن “بازی خوبی بود در قسمت بعد انجین بازی رو بهینه تر میکنیم و گرافیک رو بالا تر میبریم”همین !!!
روند کلی بازی ها “همه” یکی هستش کافی نگاهی به بازی های موفق که همه در یک رده هستن نگاهی بندازید.
نمیگم خلاقیتی در بازی ها نیست میگم خیلی خیلی کم شده.
…………..
ماها داریم مسیری رو میریم که سازندگان بازی های موفق همه این راه ها رو رفتن.
من سوالی داشتم این که چطور میخواید بازی رو منتشر کنید چون خیلی با کرای ۳ کار کردم و یه هدفی هم داشتم ولی چیزی که جلومو میگرفت استخراج بازی بود که کرای فقط گزینه Export to Engine داره که برای هر بار بازی کردنش باید آنلاین بشیم.شما لایسنس خریدید یا از گزینه ی سود فروش که ۲۰٪ برای کرای تک هست استفاده کردید؟ممنون میشم جواب بدید.
هر ۲ یکی هستن.
لایسنس میده که بتونیم بازی رو منتشر کنیم و ۲۰-۳۰% سود رو هم میگیره.
اما برای دادن لایسنس پولی نمیگیره.
درضمن لایسنس رو هم فقط به بازی های AAA میده.
پس وقتی که برای لایسنس اقدام میکنی ورژن دیگه ای از ادیتور رو در اختیارت میزاره؟
ممنون که پاسخ دادین
Login براتون حذف میشه و میتونید بازی رو Stand-Alone کنید.
ممنون مرسی 😉
خیلی خوبه !
امیدوارم موفق بشید :yes:
اگه نخوام دروغ بگم که خوشتون بیاد متوسط رو به بالا ولی یه سوال نمیشد رندر بهتری بگیرید؟!
Pre-Alpha
Maximum-Dev خودتی!؟این چه آواتاریه مرد!؟بهت نمیخوره ها :-/ :struggle: 😐 :shutmouth: :shutmouth:
بتلفیلد با hud کرایسیس ?:-)
به امید روزی که موتور گرافیکی داشته باشیم که دیگر کسی سراغ نمونه خارجی نرود :-((
یکی بره مسولین رو از :ZZZ: بیدار کنه بودجه بدن
علمش که هست
با بازیه خوبی طرفیم فقط امیدوارم رو انیمیشنه کاراکترا خوب کار بشه – چون خیلی از ضعف بازیهای ایرانی این تو این قسمت مشکل زیادی دارن :yes: