سازندگان Ghost of Tsushima از سختی توسعه عنوانی مطابق با استانداردهای سونی میگویند
بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) است که به صورت انحصاری برای عرضه برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد. Ghost of Tsushima در مقایسه با ساخته قبلی این استودیو یعنی سری Infamous، بسیار متفاوت خواهد بود و بدون شک این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین پلیاستیشن ۴ است.
بعد از عرضهی بازیهای فوقالعادهای نظیر God Of War و Spiderman برروی کنسول پلیاستیشن ۴، انتظارات از دیگر توسعهدهندگان برای ساخت عناوینی از این دست بالا رفته است. بنابراین ساکر پانج هم از این قاعده مستثنی نیست و انتظارات از این استودیو برای عرضهی عنوانی مطابق با استانداردهای سونی بسیار بالا است. به تازگی نیت فاکس (Nate Fox)، مدیر نوآوری Ghost of Tsushima در مصاحبهای از فشار بسیار سنگین برروی تیم توسعهدهنده گفته و اعلام کرده که ساکر پانچ به دنبال عرضهی عنوانی مطابق با انتظارات سونی است. فاکس از این موضوع به عنوان یک “فشار کاری مثبت” یاد میکند.
ما کاملا تحت فشار برای ساخت عنوانی مطابق با استانداردهای دیگر بازیهای انحصاری پلیاستیشن هستیم. اما این یک فشار کاری مثبت است. ما میخواهیم به بازیبازان همان تجربهی لذت بخش دیگر بازیهای بزرگ انحصاری را منتقل کنیم. موضوع فوقالعاده این است که دیگر استودیوها به ما صحبت میکنند و به ما راهکار میدهند. درواقع ما از یکدیگر چیزهایی یاد میگیریم. ما بیش از هر زمان دیگری احساس توانایی فوقالعادهای میکنیم؛ چراکه این استودیوها با روی باز دانش خود را در اختیار ما قرار میدهند.
نیت فاکس در مورد ساخت عنوانی در دورهی فئودال ژاپن بسیار هیجانزده است. بنابر گفتهی فاکس، به رغم جذابیت دورهی فئودال ژاپن، این دوره همیشه از سوی استودیوهای غربی مورد کم لطفی قرار گرفته است.
در ادامه توسعهدهندگان Ghost of Tsushima اعلام کردند که نمایش فرهنگ ژاپن در این عنوان بسیار متفاوتتر از دیگر بازیها خواهد بود.
بازیها در حال پیش رفتن به سوی جهانباز شدن هستند. و من به عنوان یک توسعهدهنده باید بگویم که دورهی فئودال ژاپن یکی از آن مواردی است که من مشتاق به بازسازی آن هستم. همچنین به عنوان یک بازیباز، من یک بازی جهان باز در دنیای ساموراییها میخواستم. بنابراین این دورهای بینظیر از تاریخ برای ساخت بازی است.
Ghost of Tsushima به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد. هنوز تاریخ عرضهی دقیقی برای این بازی در نظر گرفته نشده است. میتوانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
یک گیم پلی دیگه حتما ازش میخوام
مینی مپ داشته باشه گیم پلی روان علامتهای کمک کنن بازی جلو ببریم درکل
یوزرفرندی بالا ماکرو اینارو میبینه کاری نمیکنه
اگه فکرشو بکنید واقعا سخته ها واسه شرکتی بازی بسازید که ازت بخواد در حد و اندازه بلادبورن و انچارتد و تلو و گاد کیفیت رو بالا ببری
متاسفانه یه حقیقت تلخ هست که هرکس از JAPAN(ببخشید من حرف فارسیش رو ندارم رو کیبوردم) فئودالیته بازی میسازه هیچ تحقیقی ازش نمیکنه و براساس سامورای بودن کرکتر بازی میسازه و کوچکترین تحقیقی ندارن این رو تو تنچو انیموشا گنجی دیدیم همه موفق اما غلت به لحاظ تاریخی دیدیم. اودا نوبونوگا ادم بده بود اما تو تاریخ یه فرشته بوده و هیدیوشی تویوتومی حتی از اون بهتر بود و بشخصه امیدوارم چنین اشتباهی رو دوباره نبینیم حالا این فقط از لحاظ تاریخش بود و یه گپ کاملا دوستانه بود و بریم سراغ بازی.اونجوری که من دیدم قراره حسابی وحشی بازی باشه که فقط حرف حرفه اربابه و مهم نیست کی درست میگه این کاملا درسته از اون دوران و اگر یه نفر اربابش به حق کشته میشود موظف بود انتقام بگیره اینها سامورائی نبودن و شاگردان یک کلن جنگی بحساب میان که اسمشون نینجا هستش .نینجا قاتل پولیه موزدوره بی اخلاقه و رحمی نداره و فقط حرف اربابش درسته و در تاریخ اون دوران کشتن هم خون مهم نبوده و هم کلن ارجعیت داشته اما سامورائی در خدمت جامعه بوده و وظیفش ترویج اخلاق و هنر پروری و حتی اشنا کردن خانواده ها برای وصلت بوده.من نظر نمیدم و وظیفه دانستم یکم اطلاعات در اختیار هرکس که دوست داشت بدونه بدم و امیدوارم مفید بوده باشم.هرکس سوالی داشت مخلصشم هستم
یه فوق ابر شاهکار دیگه از سونی و استودیو خوش نام ساکر پانچ
.
متای ۹۵ به بالا رو پیش بینی میکنم
.
به شدت مورد انتظار
حتی سرسخت ترین مخالفان این سبک بازی ها و فن های ضدسونی! اکثرا با دیدن گیمپلی بازی ازش تعریف و تمجید کردن!
این یعنی شاهکار :yes:
من خودم هر دو کنسول را دارم نوب بازی هم نظر نمیدم داداش در زیبا بودنش که هیچ شکی نیست یادمه وقتی داشتم اون مبارزه را در زیر غروب خورشید و اون برگ های سرخ پاییزی که با هر حرکت شخصیت ها روی زمین به رقص در میومدن میدیدم دهنم وا مونده بود اما گیم پلی که از بازی خصوصا نبرد تن به تن نمایش داده شد با گیم پلی اصلی از لحاظ دید دوربین خیلی تفاوت داشت واسه همین امیدوارم سونی زود تر حجت را بر همگان تموم کنه و یه گیم پلی اورجینال و دهن سرویس کن از بازی بده بیرون تا هممون با خیال راحت سرمون بذاریم روی بالشت البته اگه گرونی دلار و جنس ها اجازه بدن :chic:
فراتر حتی ..
حتی والدین بازی ستیز هم حرفی برای گفتن ندارن ..
همین که گیم پلی این بازی رو داداشم دو بار به بابام نشون داد و هر دو بار لبخند رضایتش رو
شاهد بودم برای خرید این بازی کافیه. .
اصلا حتی برای شمام کافیه این دلیل :laugh: :laugh: :yes:
با خوندن تیتر واقعا عصبانی شدم اما دوباره با خوندن ( اما این یک فشار کاری مثبت است.) دوباره خشمم فروکش کرد. پ ن پ اش شعله قلم کار که دو روزه سر هم کنی تحویا مردم بدی. خدا رو شکر که استدیوهای سونی با هم تعامل و همکاری دارن الحق که سونی و استدیوهاش مثل یک خانواده بزرگ جهانی هستن :yes:
لطفا اسم ها رو هم به صورت قبل نمایش بدین :pain:
یه بازی سامورایی جهان باز با استانداردهایی که سونی میخواد ❤️❤️❤️
آرزوی منم بوده همچین چیزی
وقتی تو E3 سونی میگه ۴ بازی بزرگ داریم که روشون تمرکز کردیم و گاست سوشیمارو در کنار
:
دث استرندینگ
اسپایدرمن
و
دلست آو آس پارت ۲
قرار میده یعنی سونی کاملا متوجه هست داره چیکار میکنه .
.
یادمون نره بازی دیزگان تو E3 نبود و سونی هم ازش حرفی نزد.
.
.
گرافیکش که خیلی خوبه اپن ورلد هم هست اسبشم که خیلی اسب بود 😀 بیا که منتظریم
شاهکاره.متاش زیر ۹۲ بشه نامردیه
به نظر منم ۹۹درصد بالای ۹۰ ۹۱ میشه
((((موضوع فوقالعاده این است که دیگر استودیوها به ما صحبت میکنند و به ما راهکار میدهند. درواقع ما از یکدیگر چیزهایی یاد میگیریم. ما بیش از هر زمان دیگری احساس توانایی فوقالعادهای میکنیم؛ چراکه این استودیوها با روی باز دانش خود را در اختیار ما قرار میدهند.)))))
واقعا سونی باید به استدیو های ش افتخار کنه هرچی داره از اونا داره،
Infamous به نظر من بازی فراتر از خوب بود و sucker punch به نظرم تا همین الان هم خودش رو کاملا ثابت کرده.
سونی اگه ناتی داگ، سانتا مونیکا، ساکر پانج، اینسومنیاک ( بابت اسپایدر من و resistance و رچت اند کلنک) ، کوانتیک دریمز ( که برای من از همه عناوین به یاد ماندنی تری ساخت) مدیا مولکول و کوجیما رو نداشت امکان نداشت به موفقیت های حال حاضر برسه و ثابت کرده کیفیت رو همیشه در اولویت قرار میده و بعد سراغ فروش میره ( نمونه ش همین بازی های دیوید کیج که به هیچ وجه در حد توان شون فروش نمیکنن اما شاهکارن
به خدا که متظر این و بیشتر سکیرو هستم 😉
درسته سبکه سامورایی سبکه دلنشینو شیرینی هستش ولی من سبک سامورایی با سرعت مخلوط شه خوشم میاد مثله sekiro