به پایان رساندن Sekiro تنها با استفاده از المانهای مخفیکاری ممکن نخواهد بود
یکی از مسئولین ارشد شرکت فرامسافتور در مصاحبهی اخیر خود تایید کرده است که به پایان رساندن بازی تنها با استفاده از المانهای مخفیکاری نخواهد بود.
شرکت فرامسافتور (FromSoftware) قصد دارد در ساختهی جدید خود، Sekiro: Shadows Die Twice تجربهای تازه و متفاوت از سری محبوب Dark Souls را به بازیبازان ارائه کند. در این بازی شاهد مبارزات سریعتر، تحرک بیشتر و مهمتر از همه المانهای مخفیکاری هستیم. در ویدئوهایی که تا به امروز از بازی منتشر شده است، بخشی از مبارزات و المانهای مخفیکاری در بازی بودهایم. همچنین سازندگان بازی بارها تاکید کردهاند که این المانها نقش مهمی در گیمپلی بازی دارند.
اگرچه المانهای مخفیکاری اهمیت بالایی در گیمپلی عنوان Sekiro دارند ولی احتمالا آن دسته از بازیبازانی که به دنبال تمام کردن بازی همانند یک نینجای نامرئی هستند را ناامید خواهد کرد. اخیرا یکی از اعضای ارشد شرکت فرامسافتور در مصاحبهای بیان کرده است که اگرچه در عنوان Sekiro: Shadows Die Twice شاهد راههایی برای عبور سریع از برخی مناطق خواهیم بود ولی به احتمال زیاد امکان کامل کردن بازی صرفا با استفاده از المانهای مخفیکاری وجود نخواهد داشت. به خصوص در بخش مبارزه با باسهای بازی که امکان رد شدن از این مناطق بدون شکست دادن باس امکانپذیر نخواهد بود.
آقای Yasuhiro Kitao در مصاحبهی خود گفته است:
قطعا شما باید با باسهای بازی مبارزه کرده و آنها را شکست دهید. ما هنوز نمیدانیم که آیا امکان کامل کردن بازی به شکل مخفیانه وجود دارد یا خیر، ولی همانند سری Dark souls، شاهد المانهای Speedrun در بازی خواهیم بود که هواداران قطعا از آنها لذت خواهند برد.
به احتمال زیاد زمانی که هواداران سری Dark Souls این بازی را تجربه میکنند، رد کردن مراحل و به خصوص باسهای بازی آخرین کاری است که آنها انجام خواهند داد. با این وجود قطعا بازیبازانی وجود دارند که از تجربهی بخشهای مخفیکاری بازی و المانهای Speedrun بازی بیشتر از دیگر بخشها لذت خواهند برد. اگرچه به پایان رساندن بازی تنها با استفاده از المانهای مخفیکاری ممکن نخواهد بود ولی این المانهای بخش مهمی از عنوان Sekiro: Shadows Die Twice خواهند بود.
Sekiro: Shadows Die Twice در روز دوم فروردین سال ۱۳۹۸ (۲۲ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. دیگر اخبار مربوط به این عنوان را میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظر من خوبه راهی در بازی طراحی بشه تا بازی باز تا اخر بازی بدون اینکه با باسهای بازی مبارزه کنه تا اخر بازی بره وخوبه یه چند ساعتی هم طول بکشه تا به اخر بازی برسی بعد اخر بازی بفهمی تا باسهای بازی رو شکست ندی بازی تموم نمیشه انموقع بفهمی عجب اشتب بزرگی کردی و برگردی از اول بازی……. میدونین چرا چون همه تو دراک سولز عادت کردن بدو بدو کنن تا اخر بازی به نظرم اگه اینطوری باشه خوب رو دستی میخورن
بنظر ترکیبی از nioh و dark souls میاد… :inlove:
عاشق این سبک هام سریع و خشن در حدی امیدوارم موفق شه
من میمیرم برای این بازیهای سخت و درست حسابی که رو قاعده و اصول باید بازی بشه.عید رو قراره با این جشن بگیرم.طوفانی از بازیهای خوب و شاهکار تو راهه.این عنوان یک داستان عالی پشتش داره و یه تیم کارکشته و یه ادم خلاق به اسم میازاکی. :yes:
فرام سافتوار تشکیل شده تا گیمرا رو به معنای واقعی کلمه به چالش بکشه، صبرشون لبریز کنه و تا مرز جنون و حتی فراتر پیش ببره و درنهایت که بازی تموم میشه به طور عجیبی گیمر عاشق بازی میشه، واقعا من عاشق بلادبورن و دارک سولز شدم