مهلت ارسال آثار به جشنواره بازی‌نامه‌نویسی با مضامین قرآنی تمدید شد

کسری نراقی
۱۳:۱۱ ۱۳۹۱/۱۰/۱۳

دبیر اولین جشنواره بازی‌نامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰بهمن ‌ماه خبر داد.


به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «شهروز میرعظیمی» در این باره، اظهار داشت: مهلت اولیه ارسال اثر به جشنواره بازی‌نامه‌نویسی ۱۵ دی‌ماه بود، اما شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل درخواست‌های رسیده به خصوص از شهرستان‌ها، و افزایش گستره جشنواره در سطح کشور مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ بهمن ‌ماه تمدید و زمان برگزاری مراسم اختتامیه را به تعویق انداختند.
دبیر اولین جشنواره بازی‌نامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۰ بهمن ‌ماه اعلام و تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با استفاده از فرصت پیش آمده نسبت به تکمیل و تجمیع آثار و ارسال آن به دبیرخانه اقدام نمایند.

میرعظیمی در ادامه گفت: پس از انجام فرایند داوری آثار دریافتی، زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره جهت معرفی آثار برتر و تقدیر و اهداء جوایز ارزنده به آثار برگزیده اعلام می‌شود.

اولین جشنواره بازی‌نامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی با محورهای پیام‌های قرآنی، آموزش و سبک زندگی توسط سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری و مساعدت بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، شرکت تبیان و شرکت نشر الکترونیک ایران بهمن ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.