Darksiders 3 به بازیبازان اجازه میدهد تا با انتخاب خود به مبارزه با باس فایتها بپردازند
دیگر چیزی به انتشار جدیدترین نسخه از سری Darksiders نمانده است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که نشان میدهد برخلاف دو نسخهی قبلی، در Darksiders 3 شاهد داستانی خطی نخواهیم بود و به عنوان مثال بازیبازان میتوانند تا با انتخاب خود به مبارزه با باس فایتهای بازی بپردازند.
بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی THQ Nordic در بلاگ پلیاستیشن، در Darksiders 3 بازیبازان میتوانند تا با انتخاب خود در مراحل مختلف به مبارزه با باس فایتهای بازی بپردازند. به عبارتی دیگر، تمام باس فایتهای بازی به صورت خطی در دسترس نخواهند بود بلکه هر بخش از باس فایتهایی تشکیل شده است که شما میتوانید با انتخاب خود آنها را به هر ترتیبی که مایل هستید به چالش بکشید.
بنابر گفتهی THQ Nordic، این موضوع یک تغییر اساسی در نحوهی پیشرفت بازیبازان در طول داستان Darksiders 3 نسبت به دو نسخهی قبلی است. THQ Nordic همچنین اعلام کرد که در Darksiders 3 شاهد مبارزاتی کم جمعیتتر و در عین حال معنادارتری خواهیم بود. فیوری (Fury)، شخصیت اصلی این نسخه به مبارزه با باس فایتهای مختلفی از جمله هفت گناه مرگبار خواهد پرداخت. همانطور که میدانید، هر گناه مرگبار دارای روش منحصر به فرد خود در مبارزه است که این موضوع باعث به چالش کشیدن شما خواهد شد.
در حالی که داستان خطی دو نسخهی اول بسیار جذاب بودند، دیدن داستانی غیر خطی در Darksiders 3 جالب خواهد بود.
بازی Darksiders 3 در تاریخ سه شنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. میتوانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این قسمت مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خیلی عالی بریم حال کنیم از این مدلش واقعا خوشم امد .یه سنتشکنی خوبه که توی دارک سولز ۲و۳ هم شاهدشیم
خداروشکر مثل اینکه قفل دنوو نداره و به راحتی کرک میشه اونم با دی ال سیا!فعلا منتظر تومب ریدر و اساسینیم cpy بیا دیگه خبر مرگت
از یه لحاظ خوبه مخصوصا برا ما ایرانیا با این قیمت ارز و دلار واقعا خرید بازی اورجینال غیر ممکن شده اما بدیش اینه که بیچاره THQ همیشه ضرر میکنه و مشکلات مالی به این سری خیلی لطمه وارد کرده تا حدی که بودجه نداشتن تا تیم اصلی رو نگه دارن و یه جورایی این نسخه شو تیم جایگزین ساخته .
ایول یک نکتی مثبت و خوب :rose:
ما که سعی میکنیم هیچ کدوم از باس ها رو ول نکنیم و همشون رو بزنیم
امیدوارم موفقیت های نسخه های قبلی رو به خوبی تکرار بکنه
خوبه، مخصوصاً اگه بازی رو سخت کنه.
تو سری سولز با انتخاب یه باس اشتباه، بیچاره میشدی 🙂
ممنون بابت خبر.ناموسا war و death خیلی زیبا طراحی شدن دم thq قدیم گرم خدا نگهشون داره
نه ناموسا چرا اینجا چرا زیر همون پست نزدی :-/
کوچولو یکم بزرگ شو.انتخواب حق قانونی هرکسه. :knife:
ارشاد جان فکر میکنی چون دارکسایدرز رو دوست دارم یعنی مایکرو فنم؟