تیم سازندهی Battlefield V اطلاعات جدیدی از این عنوان را منتشر کردند
امروز برخی از اعضای تیم سازندهی عنوان Battlefield V مقابل دوریبین رفتند و دربارهی مکانیکهای مرتبط با سلاحهای موجود در بازی توضیح دادند. همچنین یک سلاح جدید برای هر یک از کلاسهای موجود در بازی معرفی شد.
آقای دیوید سیرلند (David Sirland)، تهیهکنندهی بخش چندنفرهی این عنوان جزییات جدیدی از میزان دید سربازان، کدهای استفاده شده در بازی و سیستم Aim Assist را منتشر کردند. ایشان ابتدا در بارهی مشکلی که بازیبازان در نقشهی Rotterdam بازی با آن روبهرو بودند صحبت کردند. به گفتهی ایشان برخی بازیبازان گزارش داده بودند که تشخیص نیروهای دشمن در بخشهایی از این نقشه برای آنها بسیار سخت بوده است. به گفتهی آقای سیرلند، با تغییرات ایجاد شده در میزان مه استفاده شده در بازی و نسبت آن با توجه به فاصلهی مکانی بازیباز این مشکل حل شده است.
پس از صحبت دربارهی مشکل دیده شدن دشمنان، آقای سیرلند دربارهی یکی دیگر از مشکلات مطرح شده از سوی بازیبازان در نسخهی آزمایشی بازی صحبت کردند. به گفتهی ایشان بسیاری از بازیبازان نسبت به سرعت کشته شدن در نسخهی آزمایشی بازی اعتراض کرده بودند. آقای سیرلند توضیح دادند که این مشکل به دلیل یک اشتباه در کدهای استفاده شده در بازی به وجود آمده است. به نظر میرسد به دلیل اشتباه پیش آمده، بازیبازان از هر گلوله، دو برابر بیشتر از میزان آسیب تعیین شده، آسیب دریافت میکنند و این باعث کشته شدن سریع آنها میشود. ایشان توضیح دادند که تیم توسعهدهنده برای رفع این مشکل، عنوان قبلی سری را به عنوان معیار قرار دادهاند و تلاش دارند فیزیک گلوله در بازی را تا جای ممکن شبیه به نسخهی قبل طراحی کنند.
آخرین موضوعی که ایشان به آن اشاره کردند، بحث Aim Assist بود. ایشان توضیح دادند که این سیستم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ما به سمت آیندهای حرکت میکنیم که در آن بازی میانپلتفرمی به بخش مهمی از صنعت بازیهای رایانهای تبدیل خواهد شد. به گفتهی آقای سیرلند، استودیوی دایس (DICE) برنامه دارد مکانیک آهنربایی سیستم Aim Assist (این مکانیک نشانهی تفنگ را به صورت خودکار به سمت دشمن برده و برروی آن حفظ میکند) را به طور کامل از بازی حذف کند. دلیل دیگر حذف این مکانیک این بود که مکانیک آهنربایی به بازیبازان اجازه میداد از سلاحهای سوار شده برروی وسایل نقلیه برای کشتن راحت دیگران استفاده کنند.
پس از آقای سیرلند، طراح ارشد بخش مبارزات بازی شروع به صحبت دربارهی سیستم شخصیسازی سلاحها در بازی کردند. به نظر میرسد برخی بازیبازان پس از تجربهی نسخهی آزمایشی بازی بیان کردهاند که سیستم شخصیسازی سلاحها در بازی، کسانی که تازه بازی را شروع کردهاند را در شرایطی ناعادلانه و نابرابر قرار میدهد. یک نسخهی کاملا شخصیسازی شده از سلاح Assault Rifle بسیار قدرتمندتر از نسخهی اولیهی این اسلحه است. آقای Ortman توضیح دادند که برای مقابله با این مشکل، سلاحهای اول هر کلاس به صورت پیشفرض شخصیسازی خواهد شد. با این کار، بازیبازانی که وقت بیشتری را صرف بازی کردهاند میتوانند سلاحهای دیگر بازی را شخصیسازی کرده و از آنها استفاده کنند و همزمان بازیبازان تازه وارد یک اسلحهی شخصیسازی شده در اختیار خواهند داشت.
در ادامهی این پخش زنده، به این موضوع اشاره شد که میزان آسیب سلاحهای خودکار کاهش یافته و در مقابل ضریب آسیب شلیک به سر (Headshot) به دو برابر افزایش یافته است. همچنین تیم سازنده در حال بررسی مجدد اسلحهی STG44 است. به گفتهی آنها با بررسی نسخهی آزمایشی و عملکرد سلاحهای مختلف، مشخص شده که قدرت این اسلحه در مبارزات نزدیک بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است.
در نهایت آقای Adriaan De Ruijter برخی از سلاحهایی که در زمان انتشار نسخهی نهایی به بازی اضافه میشوند را معرفی کردند. در زمان انتشار بازی، اسلحهی MG42 برای کلاس ساپورت، اسلحهی MP34 برای کلاس Medic، اسلحهی تکتیرانداز Krag Jorgensen برای کلاس اسنایپر و یک اسلحهی خودکار جدید از نوع Sturmgewehr در دسترس بازیبازان قرار میگیرد.
عنوان Battlefield V در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان ماه سال جاری) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. اگر در زمان برگزاری نسخهی آزمایشی این عنوان نشدهاید، میتوانید پیشنمایش آن را اینجا مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
- بهترین بازی های استراتژیک تاریخ
نظرات
منتظر همین حرفا بودم! خوبه توجه کردن دقیقا همین مشکلات رو داشتم کاستوم اسلحه ها هم خیلی از لحاظ ظاهری خوب نبود باید بهترش کنن
بتلفیلد ۵ بازی خوبیه ولی متاسفانه در برابر ولفانشتاین ۱ حرفی برای گفتن نداره
:laugh: :rotfl: :rotfl: :
:laugh:
منظورت ۲ بود دیگه :-/ حالا بگذریم مقایسه شون کاملا اشتباهه 😐
خدایا چرا منو به اورانگوتان تبدیل نمیکنی تا برم تو جنگل زندگی بکنم ؟؟ :reallypissed:
پشمام خداوکیلی بدجوری ریخت از کامنت دهن سرویس کن تو
کالاف که زد جاده خاکی ببینیم بتلفیلد چه میکنه
امیدوارم همون یه کوچولو بخش داستانی که تنگه بازی چسبوندن جذاب باشه !
این بازی چون با موتور فراس بایت ساخته شده لذت واقعیش در ps5 کامل به چشم میاد
بتلفیلد مثل گذشته یک سیلی دیگر به کالاف خواهد زد
مگهایرانه؟XD