خریداری استودیو Eko Software توسط شرکت Bigben Interactive
طبق تازهترین اخبار صنعت بازیهای ویدئویی، اخیرا اعلام شده که استودیو اکو سافتور (Eko Software) توسط شرکت بیگبن اینتراکتیو (Bigben Interactive) خریداری شده است.
استودیو فرانسوی اکو سافتور (Eko Software)، از موفقترین استودیوهای صنعت بازیهای ویدئویی شناخته میشود که تا حالا چند بازی بزرگ را ساخته و به دست کاربران رسانده است. از معروفترین بازیهای این استودیو میتوان به عنوان How to Survive اشاره کرد که در سال ۲۰۱۳ به طور رسمی منتشر شد و توانست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند.
حال به تازگی اعلام شده است که این استودیو موفق توسط شرکت بزرگ بیگبن اینتراکتیو خریداری شده است. در واقع شرکت مذکور از طریق همکاری با استودیو اکو سافتور برای بازیهای Warhammer: Chaosbane و Rugby 18 به این توافق رسیده است. طبق گفتههای کارکنان شرکت بیگبن اینتراکتیو، استودیو اکو سافتور توانسته در گذشته عنوان موفق How to Survive را منتشر کند و دلیل خریداری این استودیو، همین نکتهی ذکر شده است. استودیو مذکور در حال حاضر از ۴۰ عدد کارمند تشکیل شده است و شرکت بیگبن اینتراکتیو قصد دارد تا با انتقال این کارکنان به شرکت خود، تمامی کارمندها را یکسان سازد و همه آنها با هم متحد شوند.
به طور دقیقتر، شرکت بیگبن اینتراکتیو توانسته با مبلغ ۸٫۵ میلیون یورو شرکت اکو سافتور را خریداری کند و این استودیو باید به طور قطعی از ماه آینده میلادی تعطیل شود. این نکته یکی از شرطهای همکاری میان دو نهاد خواهد بود. البته مدیر عامل استودیو اکو سافتور یعنی جولز-بنجامین لالیس (Jules-Benjamin Lalisse) همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و در نقش یک رهبر و تصمیم گیرنده برای اعضای آن، این استودیو را هدایت میکند. به طور کلی تغییراتی در کادر کارکنان این استودیو بوجود نخواهد آمد و آنها مثل قبل به روند کاری خود ادامه خواهند داد. در واقع شرکت بیگبن اینتراکتیو برای همکاری قدرتمندتر با استودیو ذکر شده، قول داده تا یک آزادی عمل کامل را به اعضای این استودیو بدهد و همچنین آنها تا هیچ وقت با مشکلات مالی رو به رو نشوند.
جولز-بنجامین لالیس در بارهی این موضوع توضیح داد:
محلق شدن به بیگبن اینتراکتیو، یک خبر خوشحال کننده برای استودیو ما خواهد بود. این شرکت از بزرگترین تاثیرگذاران در صنعت بازیهای ویدئویی شناخته میشود که تا الان بازیهای موفق و بزرگی را منتشر کرده است. ما میتوانیم در کنار هم، به ساخت و عرضهی بازیهای بزرگی بپردازیم و در موضوع میزان منابع، هیچ نگرانی خاصی نداشته باشیم.
از سویی دیگر، مدیر عامل شرکت بیگبن اینتراکتیو یعنی آلن فالک (Alain Falc) راجب این همکاری اعلام کرد:
در اختیار گرفتن استودیو اکو سافتور، یک افتخار بزرگ برای ما محسوب میشود و ما آن را موفقیتی عالی میشناسیم. ما قادر خواهیم بود با کمک این استودیو، قدم بزرگی در ساخت بازیهای AA برداریم و آنها را با موفقیت به دست طرفداران برسانیم. گروه شرکت بیگبن به استودیو اکو سافتور خوش آمد میگوید که در سالهای مختلف همکاریهای موفقی با یکدیگر داشتهایم. همکاری ما میتواند به این استودیو کمک کند تا بتوانند برنامههای خود را به خوبی تنظیم کرده و بازیهای بزرگی مثل How to Survive را دوباره به دست کاربران برسانند.
امیدواریم در آینده، شاهد همکاری خوبی میان این دو نهاد باشیم و بازیهای موفقی به دست آنها ساخته شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به سلامتی
خیلی کار شاخی نکرد…..