آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا

آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید

مرصاد قدیری
۲۲:۱۸ ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا

آقای فامیتو اوئدا (Fumito Ueda) به دلیل کار برروی عناوین محبوبی مانند ICO و Shadow of The Colossus مشهور است. در حال حاضر وی و استودیو‌ی جن‌دیزاین (GenDesign) عنوان جدیدی را توسعه می‌دهند که هزینه‌های آن توسط شرکت Kowloon Nights تامین می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید، آقای اوئدا پیش‌تر توضیح داده بود که ابزار جدید به او اجازه می‌دهند تا ایده‌های خود را در مدت زمان کمتری پیاده سازی کند و به این شکل قصد دارد تا عنوانی جاه طلبانه در مقیاس بازی‌های پیشین خود بسازد. حال وی توضیح می‌دهد که چرا شرکت Kowloon Nights را برگزیده است.

در گفتگویی با مجله‌ی EDGE که در جدیدترین نسخه‌ی آن منتشر شده، آقای اوئدا توضیح داد که کار کردن با Kowloon Nights به توسعه دهندگان آزادی خلاقانه زیادی را برای بازی جدید داده است. وی اعلام کرد:

ما قادر هستیم تا با آزادی زیادی برروی هسته‌ی بازی بعدی خود کار کنیم. به عنوان یک توسعه دهنده‌ی بازی، من می‌خواهم برروی بخش‌های خلاقانه تمرکز کنم نه این‌که دیگران به من بگویند که چه عنوانی بسازم یا این‌که چه سبکی را دنبال کنم. دلیل همکاری ما با Kowloon Nights این است که آن‌ها شرایط سخت گیرانه‌ی من در قبال آزادی خلاقانه را پذیرفته‌اند. هدف ما خلق چیزی است که مشابه مقیاس عناوین پیشین باشد و همچنان مرز‌ها را جلو‌تر ببرد.

Kowloon Nights یک شرکت سرمایه گذاری است که به توسعه دهندگان مستقل کمک مالی می‌کند. البته با این‌حال، جن‌دیزاین همچنان به دنبال یک ناشر می‌گردد. طبق صحبت‌های آقای اوئدا، مهم‌ترین مشکل تیم، پیدا کردن توسعه دهندگان مورد نیاز است.

موضوعی که در حال حاضر از آن راضی نیستم، مشکلات ما برای پیدا کردن توسعه دهنده جدید است. با این‌که ما کارکنان فوق‌العاده‌ای را داریم که می‌دانند چگونه با من کار کرده و به پیاده سازی ایده‌های من کمک کنند. اما باید جایگاه‌های خالی تیم را پر کنیم. این ضروری‌ترین نیاز ماست.

البته ممکن است با خود بگوئید که چرا جن‌دیزاین هزینه‌ی بازی خود را از طریق کمک‌های مردمی (مانند Kickstarter) تامین نکرد. آقای اوئدا دلایل خود را توضیح داد:

با این‌که این سیستم برای برخی از توسعه دهندگان عالی است اما فکر می‌کنم که اعلام به‌روزرسانی‌های متعدد به کسانی که از بازی حمایت کرده‌اند با روش کار من مطابقت نداشته داشته باشد.

امیدواریم که به زودی اطلاعات جدیدی را از بازی جدید جن‌دیزاین بدست آوریم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا
آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آقای فامیتو اوئدا از دلایل همکاری با Kowloon Nights می‌گوید - گیمفا