تعداد کارکنان پلیگراند گیمز به بیش از ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت
به نظر میرسد که استودیو پلیگراند گیمز (Playground Games) سازنده عناوین Forza Horizon قصد دارد تا به منظور توسعه پروژههای مختلف، تعداد کارکنان خود را به بیش از ۴۰۰ نفر افزایش دهد.
اطلاعات جدید نشان میدهد که پلیگراند گیمز در حال تغییر شیوهی مدیریتی خود در آیندهای نزدیک است. این توسعهدهنده قصد دارد تا با استخدام نیروی جدید و تقسیم استودیو به سه بخش مختلف، به توسعه بازیهای خود بپردازد.
پیشتر یکی از کاربران انجمن Resetera اعلام کرده بود که احتمالا استودیو پلیگراند گیمز در حال توسعهی یک آیپی جدید است. پس از آن یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Post Up اعلام کرد که استودیو در حال تدارک دیدن عنوانی جدید است. بنابر گفته این فرد، پلیگراند گیمز با تقسیم استودیو به سه بخش مختلف قصد دارد تا با سرعت بیشتری برروی عناوین خود کار کند. اولین بخش به توسعه و پشتیبانی سری Forza Horizon خواهد پرداخت، دومین بخش در حال ساخت عنوانی نقش آفرینی است (این امکان وجود دارد که بالاخره شاهد ساخت نسخهی جدید Fable در نسل بعدی کنسولها باشیم.) و بخش سوم وظیفه ساخت یک آیپی کاملا جدید را برعهده دارد. البته هنوز پلیگراند گیمز واکنشی به این توییت نشان نداده است.
با توجه به وجود سه پروژه مختلف، استخدام این تعداد نیروی جدید کاملا منطقی به نظر میرسد. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، پلیگراند گیمز به دومین استودیو بزرگ مایکروسافت تبدیل خواهد شد. استودیو ۳۴۳ Industries با داشتن بیش از ۵۰۰ نیرو در رتبهی نخست قرار دارد.
چند ماه پیش شاهد پیوستن پلیگراند گیمز به جمع استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت بودیم. به نظر میرسد که این استودیو قصد دارد تا با برخورداری از آزادی عمل وعده داده شده توسط مایکروسافت به ساخت عناوین جدیدی بپردازد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
چی بهتر از این یه اینده روشن در انتظار کنسول xbox 1 محبوب هست :-))
خدارو شکر انشالله که همه با هم رقابت تنگاتنگ و سالمی داشته باشن نینتندو. پیسی. پلی۴ جعبه ایکس
مثل اینکه نمرات فورزا ۴ خیلی بهت فشار آورده
آقای عزیز شما هم یکم رعایت کن ایشون به کنسول مایکروسافت توهین نکردن معنی لغوی فارسی xbox میشه جعبه ایکس یا جعبه مجهول یکم بیشتر دقت کنی دنیا قشنگ تر میشه (حداقل بین گیمرا)
ممنون خسته نباشید به نویسنده عزیز
چه جالب معنی لغوی پلی استیشن هم میشه ایستگاه بازی پس من چرا وقتی نوشتم تو یه پست ایستگاه ۲۰ تا منفی بهم دادند سونی فنا؟بعدشم چرا در مورد پلی استیشن از معنی لغوی استفاده نکرد؟
چون پلى استیشین حرمت داره 😎 ابرپلتفرم تاریخ صنعت گیم :inlove: برنده نسل پنجم ، ششم و هشتم … و همچین نهم باختلاف بسیار زیاد نسبت به رقبا 😎
چه منطق خنده داری چون پلی استیشن حرمت داره پس باید ایکس باکس و طرفداراشو مسخره کرد خوب اونها هم شما رو مسخره میکنند تعصب بیجا نداشته باش و بیخودی از پلی استیشن و سونی بت نسازید این کلمات رو هم در نیارید :chic:
Ali.Sony
کامنتات حال به هم زنن :sick:
باهات موافقم اون سنش نصف تو هم نیست
بعید میدونم نسل ۹ بتونی حتی تکه ای از حرمت رو بخری این آخرین حرمت که داری که آخرای عمرش رو داره میگذرونه
نمردیم و فهمیدیم ایستگاه بازی حرمت داره
داداش تو مرز فن بوی بودنو جابجا کردی 😛
دوست عزیز مطمعنن در کامنت اول حق با شماست ولی در قسمت دوم شاید معنی لغوی play station رو دوست عزیزمون نمیدونن و شاید های دیگر ولی در کل اینجا شما حق داری من از طرف تمامی جامعه گیمرا از شما و مایکرو فنا معذرت می خوام
همه هم باتجربه ان لامصب :inlove:
با ۲ تیم شدنشون باید هم تعداد کارمندان رو افزایش بدن
حاجی جونم معلومه متن رو نخوندی نوشته قراره ۳ تیم بشن
جز شاهکار از این استودیو خارج نخواهد شد, شدیدا منتظر آی پی جدید این استودیو هستیم.
متاسفانه این استودیو جز ریسینگ چیز دیگه اى بلد نیس بسازه :no: اى پى فیبل هم یکى از بى پتانسیل ترین ip هاى تاریخه حتى CDPR هم نمیتونه یه rpg قابل قبول برسه :no: همیشه پول باعث موفقیت نمیشه بعضى چیزا به ذات استودیو برمیگرده متاسفانه این استودیو با ساخت این دو بازى جدید در سبکى غیر از ریسینگ ، شکست بسیار بزرگى خواهد خورد 😥 و احتمالا نسل بعد همراه با مایکروسافت ورشکست شود 😥
فن بوی محترم از کجا میدونی که بلد rpg بسازه نسیت هاا
من کلی ازش اسکرین گرفتم ، روز موعود نشون بدم
CDPR وقتی پروژه ویچر رو شروع کرد گمان نمیبرد روزی بتونه عنوانی مثل ویچر۳ خلق کنه که برای خیلی از گیمرها بهترین عنوان RPG خلق شده در تاریخ هست
PG هم وقتی فورتزا هورایزن رو منتشر کرد قطعا گمان نمیبرد روزی بتونه عنوانی مثل فورتزا هورایزن ۴ خلق کنه که استاندارد سبک ریس رو چندین پله ارتقا بده
پلی گروند گیمز با ساخت فیبل جدید قطعا میتونه نام خودش رو در کنار بزرگان RPG ساز مطرح کنه
اشتباه نکن فکر میکنی سی دی پراجکت چطور تونست ویچر ۳ رو خلق کنه،pg چطور تونست سیک ریسینگ رو متحول کنه،چون امید داشتن چون میخواستن همچین شاهکاری بزنن چون حدفشون رو مشخص کردن و براش تلاش کردن 😉 حدف و تلاشی که تو ایران نابووووووووووووددددد شده :-((
ممد چطوری داش ؟ تو که لایق نمیدونی مارو تحویل نمیگیری گفتم احوالی ازت بپرسم….
خوب هستی ؟
میگم ویچر ۳ رو من همش میخوام بازی کنم ولی لامصب رینبو نمیذاره ( چنروز بازیش نکنم نوب میشم خیلی هاردکوره خدایی ) اخه من بازی دیگه نصب کنم تا تموم شدنش چیز دیگه ای بازی نمیکنم بنظرت مراحل اصلیش فقط چند ساعت وقت میبره ؟
به به داش علیرضا عزیز دل ما کامنت هات هم ریپلای نکنیم ولی همیشه به یادت هستیم توی سایت
عزیز دلی
بد نیستم شما چطوری؟؟
ویچر ببین شما خواه ناخواه باید مراحل فرعی رو هم بری بازی از اون بازی هاست که اصلا فرق بین اصلی و فرعی رو احساس هم نمیکنی بس که لامصب CDPR کار کرده رو بازی
فقط ساعت ها توی بازی باید به فکر فروختن ایتم هایی که جمع کردی به فروشنده مناسبش باشی
ساعت ها مثل خودم باید بری توی کافه ها و به گرالت یه حال اساسی بدی 😀 😀
البته که باید مدیرت پول هم از یادت نره وگرنه دیدی همه پول هات خرج …. شد 😀
ساعت ها باید بشینی بانو ینیفر رو تماشا کنی همراهش بشی تا عزیز دلش بشی
برو بالای ۱۰۰ ساعت
کلا پای ویچر بشینی بلند نمیشی از پاش
مایکروسافت هر روز موفق تر و بزرگتر از دیروز
خسته نباشید: اقای حسن شکیبایی عزیز :rose: من الیاس asasin سابق هستم.
یه سوال دارم در باره پستای DMC سوالم اینه که چرا کامنتام توی پستهای DMC تئید نمیشه اخه از ساعت ۱۰ صبح کامنت فرستادم منتظر موندم بازم تئید نشد رفتم پست تلو کامنت گذاشتم تئید شد اخه چرا اینجوریه خدایی خیلی ازار دهندست داستان چیه که اینجوری شده بخصوص پستای اقای سعادتمند خدایی هرچی پیام میفرستم اصلان تئید نیشه فقط میمونه:
(دیدگاه شما در انتظار بررسی است.)
یعنی چی خدایی اگه قرار اینجوره تئید نشن کامنتامون خوب چرا کامنت بذاریم اخه از ساعت ۱۰ صبح منتظرم یعنی چی
سلام دوست عزیز. گاهی اوقات نویسنده درگیر هست و وقت نمیکنه نظرات رو تایید کنه. به هر حال من از شما عذرخواهی میکنم.
ممنون اقای شکیبایی :rose: ماشالله بر شما :heart: خدایی خیلی منتظر موندم
الیاس جان اقای سعادتمند خودشون پیامارو تائید نمیکنن. چراشو نمیدونم
Ali.Sony ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ در ۱۲:۵۸
Electro pop ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ در ۱۱:۰۸
یک نگاه به دوستان بنداز ! خیلی هم قشنگ تائید شدن کامنتاشون
خوب منم کامنت گذاشتم تائید نشده! خوب اگه بار سوم هم این حالت تکرار شد دیگه کامنت نمیذاریم در پستهای اقای سعادتمند محترم (ناراحتم نباش:rose:) بیخیال مهم نیست اصلاً.
حله داداش اوکیه:heart:
مث اینکه مایکرو از خواب بیدار شده تازه
ایشالله نسب بعد رقابت جذاب تری رو شاهد باشیم
منتظر انحصاری واقعی نه معنوی در نسل بعد باشین امیدوارم انحصاری های بیشتری از مایکرو متای بالا بگیرن
استدیو هایی مثل پلی گراند و اینسامنیاک را دوست دارم . کار تیمی در آن ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد . این را از یکدستی تمام بخش های بازی هایشان و انرژی و علاقه ای که در گوشه گوشه ی آن ها میتوان حس کرد میتوان متوجه شد . شخصی بولد شده نیست و همه چیز به نام یک شخص ختم نمیشود . به نام استدیو و تیم تمام میشود . نمونه دیگر آن ساکر پانچ ماشین گیمز هستند . و کمی سیدی پراجکت رد