شایعه: استفانی جوستن در Death Stranding حضور خواهد داشت
چند روز پیش و در جریان رویداد TGS 2018 بود که تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد. باوجود اینکه کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) از بازیگران جدیدی که در این عنوان نقشآفرینی میکنند رونمایی کرد اما به نظر میرسد استودیوی ژاپنی همچنان رازهای بزرگی را از هواداران پنهان کرده است.
در تریلر اخیر، شاهد هنرنمایی تروی بیکر (Troy Baker)، در نقش مردی زیر ماسک طلایی بودیم و دیدیم که چگونه بر سر راه سم (Sam) قرار گرفت و باس غولپیکری را به نبرد او فرستاد. اما نکتهی مهمی که از نظر افراد زیادی پنهان ماند، دختر مرموزی بود که سم برروی دوش خود آن را حمل میکرد. اگر به خاطر داشته باشید پیشتر در تریلر E3 2018 نیز شاهد مورد مشابهی بودیم اما تریلر جدید، دید واضحتری را نسبت به محمولهی سم ارائه میدهد.
این دختر مرموز، روپوش مخصوصی بر تن دارد اما نکتهی مهمتر جایی است که متوجه میشویم پرچم کشور هلند به خوبی برروی لباس او به چشم میخورد. وجود همین نکته باعث شده است تا گمانهزنیها دربارهی همکاری دوبارهی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و استفانی جوستن (Stefani Joosten) بالا بگیرد؛ بازیگری که سابقاً در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نقش شخصیت کوایت را برعهده داشت و اتفاقاً متولد کشور هلند است!
اگر هنوز به حضور این بازیگر در بازی Death Stranding قانع نشدهاید، شاید بهتر باشد به تصویری که مدیر برنامههای جوستن در حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرده است نگاهی بیندازید:
یواشکی یواشکی، استفانی جوستن!
باوجود اینکه همه چیز به حضور جوستن در بازی Death Stranding اشاره میکند اما برای اطمینان از صحت این موضوع باید تا انتشار اخبار رسمی از جانب کوجیما پروداکشنز منتظر بمانیم. عنوان Death Stranding در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ توسط شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) منتشر خواهد شد. مدتی پیش نیز کوجیما به صورت غیرمستقیم به تاریخ انتشار این عنوان اشاره کرده بود که میتوانید اطلاعات بیشتر را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
برترین بازی تاریخ نسل بشر.
چرا زیر هر پست سونی چرت و پرت میگین مگه بازی اومده که میگی برترین بازی تاریخ نسل بشر مگه بقیه بازی ها کشکه ؟؟؟؟؟؟
سوابق کوجیما نشون میده که به جز شاهکار ساختن چیز دیگه بلد نیست،تو هم نمیخواد اینجوری فاز روشنفکری برداری،اومده نظرش رو گفته،مگه چه اشکالی داره :-/
اینو تو نمیشناسی مدتهاست کامنتش همینه تو پردیس گیمم با همین اسم اکانت همینو مینویسه فقط البته جواب این افراد نباید داد چون کمبود توجه دارن و با این کارا دنبال جلب توجه میگردن.
@TERIXA
توصیه من به شما استفاده از آب خنکه
Brutal_shooter
چرا چنین نوب هایی رو حمایت ی کنین فردا میان میگن نو….فا
اقا بازی رو بیخیال ،عکس پست رو نگاه کنید :silly: :shame:
چقدرعکسش باکیفیته فکر کنم فورکی است :laugh:
مثل فانتوم پین؟!
تمام بازی های صنعت گیم در برابر بازی های Sony مثل جویی هستن در برابر دریا.
و Death Stranding نوک قله بازی های Sony و بالاترین نقطه در صنعت سرگرمی هستش.
Red dead, GTA, witcher, fallout, skyrim, oblivion, mw sereis,bio shock, batman و خیلی از بازیای مولتی پلتفرم شاهکار دیگه اینا همه جو هستن نه؟ 😐 ?:-)
آقا با اینا کاری نداشته باشین دارن جلب توجه میکنن گناهه ولشون کنین :rotfl: :rotfl: :rotfl:
من خودم بازیهای مورد علاقم تلو،آنچارتد،بلادبورن،
ولی مگه میشه ویچر ۳ ،ردد رو نادیده گرفت!!!!
ناموسا این برترین بازی تاریخ نسل بشر رو دقیقا کی انداخت تو دهن شماها :rotfl:
خود من مخترعش هستم همه هم میدونن :rotfl: 😀 :yes:
ای جانم 😀 😀
اومدم بگم عکس رو بردارن که دیر رسیدم
با جنبه باش دوست عزیز :heh:
اسپم:این بحث تعداد نقدها واقعا مسخرس،نقد چه میخواد یه دونه باشه،چه ۱۰۰۰ تا،مهم نمره متاست
اتفاقا تعداد نقد خیلی مهمه
یه چیز تو امار و مقاله نویسی داریم به اسم جامعه ی آماری
هرچقدر جامعه ی آماریت بیشتر باشه نتیجه ی نهاییت معتبر تره
برای مثال : من ۳۰۰۰۰ نفر رو بررسی میکنم برای مقالم و یه موضوع رو اثبات میکنم
موضوع اثبات شده توسط من ارزش علمی بالاتری داره نسبت به کسی که جامعه ی آماریش ۴۰ نفره
دقیقا تو نقد هم همینطوره
هرچقدر تعداد نقد ها بیشتر باشه نمره معتبر تر
یه مثال در سطح خودت متا میزنم
یه بازی با ۱ تا نقد متاش شده ۹۵
یه بازی با ۱۰۰ تا نقد متاش ۹۵
کدوم بازی بهتره ؟ بدون شک دومی
دقیقا بازی های سونی معمولا ۷۰ ۸۰ یا ۱۰۰ به بالا نقد دارن و نمرشون هم خدارو شکر بالای ۹۰ میشه یا بالای ۸۴
۸۵
الان علی لست آف آس میاد چند بازی نمره پایین سونی رو لیست میکنه. میخوای منم لیست کنم ببینیم کدوم برنده میشیم؟ یکمی منطق داشته باش بشر چقدر خودت رو گول میزنی
استدلالت تو حلقم
و اینک بزرگ ترین نقطه ضعف متالگیر ۵ به دث استرندینگ می آید
یه سری واقعا الکی کوجیما رو بزرگ کردن
مثلا کسی اصلا کارگردان ویچر رو میشناسه یا کسی به بروس استنلی و امی هنینگ که ۳ گانه انچارتد رو ساختن میگه استاد؟
الکی از یکی که فقط بلده چیزایی عجیب غریب بسازه که یه سری فکر کنن خیلی بازیاش پیچیده هستن در حالی که فقط اومده یه سری چیز غیر واقعی رو باهم ترکیب کرده که هیچ منطق و دلیلی پشتشان نیست بت نسازید
استاد میشه بزرگترین نقطه ضعف فانتوم پین رو بگید؟ :smirk:
در جواب هم میخوای بگی که داستانش گنگ بود،گویا نبود
نه آقا اینجوری هم نبود،
اینجا نمیشه مفصل بنویسم،وگرنه توضیح میدادم
کوجیما فقط یه کارگردانه معمولیه الکی همه بزرگش کردن
آغا آغا هجوم نیارینا نظر شخصیمو گفتم :beatup: :beatup:
کارگردان معمولی؟؟؟؟؟ کسی که تو پلی ۱؟ متال گیر سالید رو خلق کرد؟ برو ببین اون زمان همچین بازی ای؟ با اون اکشن؟ با اون همه نوآوری؟ با اون سیستم مخفی کاری؟ پیدا میکنی؟ من از گیمفا که هیچی از خود ایران میرم
فکر کنم منظورش از بزرگ ترین نقطه ضعف فانتوم پین بانو کوایت بود
همچینم بزرگ ترین نقطه ضعف نبود اتفاقا جالب ترین کاراکتر فانتوم پین بود چطور شخصیت پردازی اسلات و یا ونوم اسنیک که افت کرده بودن رو نمیگی ؟ به این بانوی پاکدامن ایراد میگیری :pissedoff:
داستانش گنگ نبود! چرند بود!وقتی خیلی از دوستداران متال گیر که اتفاقا خیلی هاشون دوست های خودم هم هستند داستان شماره ۴ را ضعیف میدونند،دیگه افتضاحی چون فانتوم پین بماند
در اینکه اونقدری که به کوجیما پرداخته شده به بروس استنلی و ایمی هنیگ پرداخته نشده شکی نیست، حتی شخصیت استفانی هم تو فانتوم پین میتونست بهتر کار بشه و اگه شاید جنبه ظاهری و برهنه ایشون نبود تو بازی اصلا به چشم نمی اومد اما کوجیما با توجه به همین اصل جذابیتش تبدیلش کرد به نقطه قوت بازی
بروس و امی قطعا در سطح کوجیما نیستند.ولی بازیساز بزرگتر از کوجیما زیاد داریم که یکیش اواتار خود بنده هست!
کلا کوجیما تو ده بازیساز برتر تاریخ هست اما بزرگترین گیم دیزاینر بیشتر شبیه به یک شوخیه
براى اون کسى که تو آواتارت بیشتر شبیه یه شوخیه :rotfl:
والا همه میشناسن این دوستان رو بجز خود شما!بروس استرلی هست نه استنلی!شما ظاهرا فقط همین بازی رو دیدید که این حرفو میزنید،هیدئو کوجیما با سری متال گیر سبک مخفی کاری رو واقعا متحول کرد و هر نسخه ی متال گیر دنیایی بود واسه خودش.
کوجیما خالق کات سین و روایت سینمایی اگه این دو نبودن اصلا ویچر و انچارتدی به وجود نمی اومد
کوجیما پدر و خالق سبک مخفی کاریه
کوجیما خالق هایپ دروغین
تو E3 2001 سالید اسنیک به عنوان شخصیت اصلی معرفی کرد در حالی که شخصیت اصلی MGS 2 رایدن بود
بزرگترین ضعف متالگیر از نظر من چیدمان کنترلش بود واقعا معلوم نیست که کوجیما باخودش چی فکر کرده که تو بازی سوم شخص جهان باز دویدن رو گذاشته نگه داشتن L3 منکه هم دست درد گرفتم هم انالوگ کنترلم داغون شد دوستام هم همین مشکلو داشتن 😕
شدید موافقم
به به خیلی خوبه :drool: :drool:
نبود هم زیاد مهم نبود بازی ایی ک حتی کوجیما هم نمیدونه چی ساخته زیاد مهم نیست ک کی میخاد توش نقش داشته باشه :no:
مهم اینه که یه دختری تو کار هست
حالا میخواد استفانی باشه یا هرکی :party:
واقعا احتمال داره شایعه تریخ انتشارش درست باشه؟ماه می سال ۲۰۱۹ قراره با این بازی زندگی کنیم؟ :inlove: :inlove: :inlove: tnx
من عادت ندترم راجع به کسی معمولا نظر بدم ولی بعضی حرفا زور داره دیگه. اینایی که میگن کوجیما یه کارگردان سادس به جرات هیچی از کارگردانی نمیدونن.
اصلا گیم پلی به کنار. کات سینای فانتوم پین ببینید. فیلمای عرضه شده تو اون سالم ببنید. از نظر تکنیکای کارگردانی با هم مقایسه کنید ( که این دوستان نمیتونند) ، زاویه دوربین ، کات خوردنا، فضا سازی، نوع روایت و….. از هیچ کس جز یه یه نابغه بر نمیاد.
این مرموز بودنای کوجیما هم یه نوع تکنیک واسه شناسوندن و سر زبون انداختن کاراشه و همه ی این راز آلود بودنا تا روز عرضه ی بازیه . بعد از اون این کیفیت کار که حرف اولو میزنه. و همین کیفیت کوجیمارو کوجیما کرده و گرنه همه بلدن کارای مرموز بکنند. ولی میدونن که کسی اصلا توجه نمیکنه بهشون.
داداش برو کات سینای وارکرافت رو ببین یا چندتا انمیشین با سبک رعالسیم مثل فاینال فانتزی یا رزیدنت اویل ببین بعد با فانتوم پین مقایسش کن تازه ماشالله کارگردان هم هستی و همه چی رو میدونی بهتر از ما که هیچی از کارگردانی نمیدونیم متوجه برتری کات سینای مواردی که گفتم نسبت به فانتوم پین میشی :-/
خخخخ داداش متال گیر های قبلی رو بازی کن بعد حرفتو پس میگیری
با احترام اصلا متوجه نشدین چی گفتم.
منم یه سری بازیا هستن که از mgs بیشتر دوستشون دارم ولی داریم راجع به “کارگردانی” حرف میزنیم.
آخه این چه تفکریه که باید کارگردان باشی تا راجع به کارگردانی یه اثر نظر بدی؟ فقط فوتبالیستا باید راجع به فوتبال بگن؟ ایضا غذا و آشپز. 😀
دوست محترم کارگردان وارکرفت کیه که شما داری از کارگردانیش در مقابل کوجیما دفاع میکنی؟ میدونی وار کرفت چنتا کارگردان داشته ؟ ولی احتمالا اینو بدونی کارگردان سری MGS تا روز حضور کوجیما تو KONAMI “فقط” یک نفر بوده؟ چجوری میشه سبک و کیفیت کار یه نفر خاصّو با چندین آدم مختلف با تفکرات و سبک کاری مختلف مقایسه کرد؟
راجع به باقیه مثالهایی هم که زدین کلی بحث میشه کرد که کلا مطلبو نگرفتین یا نظرتون تحت تاثیر تعصّب یا موارد دیگه بوده ولی واقعا توان تایپ کردن ندارم : 🙂 با احترام مجدد البته.
بازیه پر پیچ و خمی قراره بشه