روند توسعهی Bayonetta 3 “به خوبی پیش میرود” | پلاتینوم هیجان زده است
امروز و در طی رویداد Bitsummit Roadshow، دو تن از اعضای اصلی استودیو پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) یعنی آقایان هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) در مورد عنوان مورد انتظار Bayonetta 3 صحبت کردند.
آنها توضیح دادند که مراحل توسعهی بازی “طبق برنامه” پیش میرود و تمام اعضای تیم توسعه دهده با یکدیگر “همسان” هستند. با اینکه استودیو نمیتواند در حال حاضر جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد. اما حداقل میدانیم که روند توسعه به خوبی پیش میرود.
خوب است که میتوانیم به شما بگوئیم که همه چیزی خیلی خیلی خوب پیش میرود. همهی ما بشدت برای کارهایی که با این بازی انجام میدهیم، هیجان زده هستیم.
همچنین اتفاق جالب دیگر این بود که ما داستان کوتاه و جالب شکل گرفتن ایدهی اولین بازی Bayonetta را نیز شنیدیم. اینطور که به نظر میرسد، آقای کامیا میخواست تا از تفنگها برای شلیک کردن و ضربه زدن استفاده کند. زمانی که وی این ایده را به انیماتور منتقل کرد، خود انیماتور پیشنهاد داد از آنجایی که Bayonetta میتوانست با استفاده از تفنگهایش به دشمنان آسیب وارد کند، چرا نگذاریم تا با پاهایش هم به آنها لگد بزند؟ در این زمان بود که مکانیک نمادین gun heels متولد شد.
عنوان Bayonetta 3 هماکنون در حال توسعه است و در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما میتوانید تیزر معرفی بازی را از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واو اگه حضرت دانته بذاره نفس بکشی
الیاس جان بیخیال مقایسه نکن DMC:sun: رو با چیزی
نه داداشی من غلط بکنم چنین فکریو بکنم که اینو با Devil May Cry کبیر مقایسه کنم
فقط منظورم بود ببینم چکار میکنه با وجود DMC همین هی خدا خدایی DMC تا امروز با ترلراش انقلاب برپا کرده بخدا :kissed: که همه منتقدای منفی و ترولی بدون بُل بُل کردن رفتن خونهاشون :heart: و دیگه بر نگشتن!
metashoono moghayese knid
خدایی متا چیه که متا متا میکنین ؟ یعنی مگه بلد نیستم ؟ و باید بذارم ۲۰ ۴۰ نفر واسم نظر بدن و نظرشونو قبول کنم ؟ ما ادمینای سایتارو قبول نداریم اصلاً متا واسمون مهم نیست اگه با متاست حتماً متای DMC1 رو ببین اصلان چیز مهمی نیست چون بعضی بازیا حقشون خورده شده در این سایت و نظراتشون متئسفانه واسمون معتبر نیست.
والله DMC:sun: فقط ورجیلش یک دنیاست اصلان قصد ندارم این بازیو با DMC مقایسه کنم اینو هم داشته باش که اکثریت عاشق دانته و DMC:sun: هستن
سلام دوست عزیز اولان چه بخای چه نخای DMC معنی این سبکو داستانی هستش!
دومان ما اهل متا بتا نیستیم! که متا واسمون چیز مزخرفیه و اگه میخای سر متا حساب کنی DMC1 متاش ۹۴! اما متا واسمون معنی نمیده!!! حتا اگه متاش ۱۰۰ هم باشه مهم نیست متا خیلی چیز بچگونه ایه مهم اینه که چه چقد بازی تو دل ما فرو بره و جاشو بگیره که DMC تو دلمون کاشت شده متا وقتی نامشو میبیریم که بعضیا متایی هستن. خیلی از بازیا متاشون بالاتره یعنی باید قبولشون کنم؟ GOW متاش ۹۴ یعنی باید فرنچایزمو بخاطر متا ول کنم؟ و قبول کنم اون بازی بهتره؟ GOW متاش ۱ نمره کمتر از تلوه یعنی بهتر از تلوه!؟ همه عاشث DMC هستن چ بخای چه نخای حقیقت اینه دوست عزیز و نه چیز دیگه اسپایدی متاش ۸۸ برو ببین صدر جدولو گرفته به ستش.
موفق باشی
هخ داچ ببین چیزی بهت نمیگم اما برو ببین اقای سعید اقابابایی امروز چی فرموده:
https://gamefa.com/498229/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d9%82%d8%af%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d9%88-%d9%85%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%88-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%9f-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8/
در در مورد متا بعد حرف بزن اینو تو خاطرت جم کن که فقط شخصیت *منفی DMC محبوبیتش چندین برابر بایونتاس من نمیگم بایونتا بده نه خیلی خوبه به دست کامیا عزیز چیزی بد در نمیاد اما فقط شخصیت *منفی DMC ورجیل محبوبیتشو تو گیمفا هم میتونی ببینی حالا چه برسه به دانته کبیر که بهش میگیم حضرت دانته و چنین اسم و لقبی واقعان لایقشه ما در مورد متا حتما مقاله ی اقای اقابابایی رو حتمان و حتمان بخون که لذت بخشه!
داش من بایونتارو پلاتین کردم من تمام فنم جز نینتدو سویچ اما پلاتینش کردم به این شکل: نصخه یکش از اول رفته بودم رو کنسولم که یک رفیقی دارم به گریز اف وار ۴ علاق مند شده بود از من ایکس باکسمو گرفت تا بازیرو پلاتین کنه منم ازش نینتدورو گرفتم تا بایونتا۲رو پلاتین کنم خیلی بازی قشنگی بود اما اصلان بهم لذتی که فکر میکردم نداد خودتم حتما بگیر بازی کن DMC1 2 3 4 اگم دنبال گرافیکی DMC4 رو بازی کن پیشنهاد میکنم ببین چه حسی بهت میده بعد بفرما بگو متا. موفق باشید
دور از جانت دادا این حرفو نزن خدایی . جدید DMC بیا دادا ببینه چه عشقه چه لاوی شده
داداش ول کن دیگه همه میدونن بایونتا یه اسکی بی شاخ و دم از رو dmc. در اینکه بازی شاهکاره شکی نیست ولی در اینکه گیمپلی بازی بد طور از dmc اسکی رفته هم شکی نیست
😐 کامیا خوش باشی با بانونت پس چرا از ساختن Okami فرار کردین هیخدا ببینم چکار میکنی هخ ولی خدایی نامردیه فرنچایز اصلیتو ول کنی و بری یکی دیگه به شکلش بسازی حاجی در کل فن اصلی DMC هستم هیچ نفرتی ندارم موفق باشی اما خدایی و خدایی مردونگی و پایداری خوب چیزیه! که ابهت انسانو بالا میبره
((درود و درود بر ایتوسنو و ورجیلش که یکی از پر افتخار ترین باسهای تاریخ هستش و درود بر متوالکر بفرستم که هوامونو از ته دل داره :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:))
دوست عزیز نمیدونم در مورد استودیو کلاور میدونید یا نه. این استودیو با هدف ساخت آیپیهای خلاقانه ساخته شد و میکامی، اینابا و کامیا از اصلیترین اعضاش بودند. این استودیو تونست سه بازی کاملاً متفاوت و خاص رو تولید کنه: Viewfull Joe، Okami و Godhand. اما چون فروش بازیهاشون پائین بود، کپکام استودیو رو تعطیل کرد. اینا هم هر کدوم رفتن پی کار خودشون.
کامیا خالق اصلی DMC هست. این بازی اول قرار بود دنباله RE باشه اما چون خیلی متفاوت شد، اون رو به عنوان یه آیپی جدید عرضه کردن. کامیا حتی کارگردانی RE 2 رو هم بر عهده داشت.
احسنت مرصاد جان :yes:. (Viewfull Joe، Okami و Godhand) این سه بازی یقینن جز بهترین های تاریخ محسوب میشن و کلاور فقط چوب خاص بودن خودشو خورد به نظر کلاور از زمان خودش جلو تر بود. (میکامی، اینابا و کامیا) همین سه اسم سنگینیشون بی نی اندازه هست :-* :yes:
یقینا 😀
موافقم :yes:
توی این صنعت باید علاوه بر بازی خوب، فروش خوب هم داشته باشی. قانون قشنگی نیست اما باید اونو بپذیریم.
اره دست فرمودین اقای غدیری اما همه ی اعضا برگشتن سرجاشون یعنی نمیبایست کامیا هم مثل ادم فکر برگشتنو میکرد و واسه فرنچایز اصلیش فکرای جدیدی بکنه یا بایونتا عقلشو برده!؟
کامیا در اصل بایونتارو توی استودیوی پر افتخار سگا ساخت و نه در پلانتینوم گیمزش جالب اینجاست که انحصاری نینتدو کردش و میگه: “من این کارو کردم چون پلانتنیوم گیمز سرمایه گذاری بایونتارو داشت هخ اما شرکت سگا سرمای ساختن بایونتارو نداشت” خوب اخه پلنتنیوم مال کیه!i؟
خالق اصلی و تصمیم گیر DMC اقای شینجی میکامی بودش که کامیا فقط کارگردانی نصخه DMC1 یکش رو کرده بود و این چندین سال ایتسونو کارگردانی DMCرو بر عهده گرفت دستش گل.
در کل و هر جور که شده میبایست به سر جاش برمیگشت و راهشو ادامه میداد مگه بزرگی و بزرگواری و سربلندی چجوریه دیگه!؟
دوست عزیز اشتباه میکنید. چه کسی برگشت به کپکام؟ میکامی، کامیا، اینابا و کلی آدم دیگه رفتن جاهای دیگه. اعضای پلاتینوم اکثرا از توسعه دهندگان تیم کلاور هستند. کامیا هم چندین بار به کپکام گفته که دوست داره دوباره روی بازیهای قدیمیش مثل DMC و Okami کار کنه. اما خوب این تصمیم با کپکامه نه کامیا.
در مورد پلاتینوم هم باید بگم که یه استودیو مستقل هست و متعلق به شرکتی نیست. سگا ناشر بازیهای اول پلاتینوم بود. بعد از فروش نه چندان بالای بیونتا، پلاتینوم خواست نسخه دوم رو بسازه اما سگا قبول نکرد. همین موقع نینتندو پیش قدم شد و هزینههای بازی رو قبول کرد. نسخه سوم هم همینطوره. آیپی مال شرکت سگاست اما نینتندو پول ساخت بازی رو میده.
در مورد بخش آخر حرفتون هم نمیدونم چی بگم! کامیا قطعاً یکی از بهترین هاست و تا حالا طرفداراش رو نا امید نکرده.
والله عجیبه مرسی اقای قدیری حرفی دیگه نمونده
باید برم بگردم که کپکام علت و دلیل قبول نکردن کامیا چیست؟. فکر کنم به علت ساختن و فن هک اند اسلش بایونتاست بایونتا هستش که حتا ریشه داستان هم شباهتی با DMC داره یعنی همون نوع بایونتا و مادرو پدر بایونتا یجوری با DMC شباهتی داره و این فقط حرف من نیست خیلیها اینو گفتن. بازم مرسی اقای قدیری این موضوعو بیته شد و باید ببینم دلیل های کپکامو که حتما دلیلاشو داره :rose: :heart:
خواهش میکنم :heart:
امیدوارم این دو دوباره در آینده با هم همکاری کنند.
این بازی ارزوی اقای مرصاد قدیری بود
خبر خوبه پیش رفتن این بازی مبارک باشه اقای قدیری:rose:
به شدت منتظر بازیم :inlove:
احتمالاً تو گیم آواردز گیمپلی رو نشون میدن.
یحتمل خود کامیا هایپ بازی رو بذاره بعد از عرضه ی DMC V
بالاخره کار گنده ایه
ترلر جدید بایونتا۳ داره میاد داش و از قبلش هم ترلر داده بود این فرنچایز و قصد پلنتنیم گیمز کورس با غول DMC نیست همه میدونیم DMC این عناوین رقیبش نیستن دانته هرجور که باشه خودش و فنش عشقه همست بایونتا هم خوبه اما اصلان چنین خواصی رو نداره عمرن عاشقانی پیدا کنه به قدر عاشقان DMC که فقط ورجیلش گیمرهارو عاشق خودش کرده ورجیل ابهتی و ترسناک. :rose: به اومید موفقیت دوست عزیز
نه قصدش که رقابت نیست…خب اصّن وقتی شما رو سوییچ فقط میدی بازیتو کلّاً باید رقابت با بازی های دیگه رو بندازی کنار…چون بازیت داه یه چیز دیگه رو تو یه قالب کاملاً متفاوت ارائه میده(بایونتا ۲ رو همین الان میتونید رو سوییچ با تاچ پد اش تموم کنید!)
بحث اینه که اینا رو هم تاثیر میذارن در هر صورت
سبکشون و فن بیسشون خیلی با هم اشتراک داره اگه معرّفی های بایونتا ۳ قاطی هایپ DMC V شه. از اون جا که جا پای دانته اان قشنگ محکم شده فقط به ضرر بایونتا تموم میشه.
بلایی که سر خیلی بازی های خوب میاد
اره دادا من دوتا نصخه ی بایونتارو پلاتین کردم اولی که مولتی بودش و دومی هم با کنسول دوستم تمومش کردم در حد پلاتین. تمام فنم فقط نینتدو سویچ ندارم. داستانش اینجوری شد:
یک رفیقی دارم به گریز۴ علاقمند شده بود از من کنسول ایکس باکسمو گرفت تا بازیرو بره در حد پلاتینش کنه منم ازش نینتدورو گرفتم و بایونتا۲رو پلاتین کردم.
دور از این حرفا با نینتدو خیلی بازی حال میده یعنی جای خودشو داره من که باش حال کردم حس خوبی میده به گیمر لوگوی چهار خونش بهش میاد همونی که رو پروفایلتونه :yes: