به احتمال زیاد شاهد وجود پرداختهای درونبرنامهای در Halo Infinite خواهیم بود
استودیوی ۳۴۳ Industries به دنبال استخدام فردی متخصص در زمینهی مسائل اقتصادی برای طراحی بخشهای آنلاین بازی است.
تا به امروز استودیوی ۳۴۳ Industries اطلاعات زیادی از عنوان Halo Infinite را منتشر نکرده است. صرفا میدانیم که جدیدترین نسخه از سری محبوب و تیراندازی Halo به صورت مشترک و با همکاری استودیوی Skybox Labs ساخته میشود و در توسعهی آن از یک موتور بازیسازی جدید با نام SlipSpace استفاده خواهد شد. به جز این دو مورد تقریبا هیچ اطلاعات دیگری از این عنوان در دسترس نیست.
با این وجود با توجه به صحبتها و مطالب منتشر شده از سوی مدیر بخش بازاریابی شرکت مایکروسافت، آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) به احتمال زیاد شاهد یک عنوان سرویس محور خواهیم بود. اخیرا نیز استودیوی سازندهی بازی به دنبال استخدام فردی باتجربه برای کارگردانی و طراحی بخشی از محتوای آنلاین بازی بوده است. در آگهی استخدام بیان شده است که فرد مورد نظر باید ” درک عمیقی از مدلهای مختلف اقتصادی استفاده شده در بحث محتوای آنلاین عناوین AAA و بازیهای گوشیهای هوشمند ” داشته باشد.
براساس آگهی استخدام منتشر شده، کسی که این مسئولیت را بپذیرد وظیفه خواهد داشت “برروی پیشرفت و توسعهی خریدهای درونبرنامهای و برنامههای مالی و اقتصادی این عنوان، چه درون محیط بازی و چه در بیرون از بازی نظارت داشته باشد و راهحلهای جدیدی را برای تشویق بازیبازان به تجربهی دوباره و دوبارهی سری ارائه کند”.
یکی دیگر از وظایف و مسئولیتهای فرد استخدام شده شامل “طراحی و ارائهی یک سیستم سرمایهگذاری است تا به هواداران اجازه دهد علاقهی خود را به این سری نشان دهند (این سیستم شامل خریدهای درونبرنامه شده ولی به آن محدود نمیشود)”. همچنین در این آگهی بیان شده است که ” در زمان طراحی هر یک از بخشها، بازیباز باید به عنوان اولویت اول در نظر گرفته شود”.
جزییات ذکر شده در آگهی استخدام منتشر شده، شباهت زیادی با نسخهی قبلی سری یعنی Halo 5: Guardians دارد. در این عنوان نیز شاهد عرضهی متداوم بستههای گسترشدهندهی رایگان و خریدهای درونبرنامهای در بازی بودیم. احتمال تکرار این سیستم در نسخهی جدید سری نیز وجود دارد.
با وجود تمام صحبتهای صورت گرفته، تا زمانی که استودیوی ۳۴۳ Industries و شرکت مایکروسافت رسما اطلاعات مربوط با این بازی را منتشر نکند، نمیتوانیم از جزییات بازی با قطعیت صحبت کنیم و باید منتظر انتشار جزییات این عنوان از سوی استودیوی سازنده باشیم.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- خالق God of War بازی Indiana Jones را به عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب میکند
نظرات
اگه خرید درون برنامه ای هاش مثل پابجی و فورتنایت باشه مشکلی واسه گیمرا ایجاد نمیکنه منتقدا هم بهش گیر نمیدن در غیر این صورت تیر خلاصو به فرنچایز هیلو زدن
Halo Infinite Will Have Microtransactions And Anti-Cheat Measures On PC
بازی بر روی پیسی علاوه بر پرداخت درون برنامه ای ، آنتی چیت هم دارد.
PSFAN@COD
بازی بر روی پیسی علاوه بر پرداخت درون برنامه ای ، آنتی چیت هم دارد.آخه کی میره که این بازیو تجربه کنه قبول دارم که تو شوتر عالیه ولی وقتی کسی به فکر هزینه باشه میاد بر مواد غذایی و یا دارو هزینه می کنه تا بازی رایانه(نظر شخصی)
خریدهای درون برنامه ای تو هیلو ۵ هم وجود داشت این باعث شد که ۳۴۳i تمام dlc ها رو رایگان عرضه کنه چون به واسطه پرداختهای درون برنامه ای هزینه تولید dlc ها و رایگان شدنشون توجیه اقتصادی داشت. این نتنها بع ضرر گیمرها نیست بلکه کاملا بلعکس مفید هم هست. اگه قرار باشه dlc ها به واسطه پرداختهای درون برنامه ای رایگان بشن من بشخصه کاملا ازش استقبال میکنم.
توی هیلو۵ هم بود این خرید ها و خیلی ها به این موارد تزئینی علاقه دارند و پول خوبی هم خرج میکنن
پول به آیتمو هیرو ندادن کار نوباست ولی کلاً این پرداخت درون برنامه دزدی محض.
“پول به آیتمو هیرو ندادن کار نوباست” اتفاقا برعکسش درسته :smug:
بله بله شما جزو همون دسته افرادی که پول واسه الیت فراست می دن تا تله شون واضح تر باشه و ببازن
یه حرف بین لیگ بازا خیلی رواج داره اونی که دیدی نوب نوب میکنه ترای هاردش سیلوره 😉
“با این وجود با توجه به صحبتها و مطالب منتشر شده از سوی مدیر بخش بازاریابی شرکت مایکروسافت، آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) به احتمال زیاد شاهد یک عنوان سرویس محور خواهیم بود.”
خطر کم رنگ شدن بخش داستانی که شناسنامه این سری است.
اندکی خبر نگران کننده است.
توی halo 5 و گیرز ۴ هم بود اتفاقا اون زمان منتقدا هم به این مسئله گیر دادن اون زمان مخصوصا req point های هیلو پنج
باو یالا دیگه ینفسی بکش ایخدا /: لعنتی همش حرف و حرف چند سال شدا
خدایی هنوز نفهمیدم چرا هلو ۵ انحصاری ایکس باکس شد هخ و این هلو به این عضمتش و خوبیش شده هم ایکس باکس هم پیسی هخ فاز در کل هر چی هلو بازی کردم :laugh: به نظرم وقتی که رو PC منتشر بشه باید رو PS هم منتشر بشه |:
حاجی خودتی یا جعلت کردن؟!!آخه هیج وقت از هیلو بد نمیگفتی
چرا نظر منو تایید نمیکنید :smug: چیز بدی نگفتم که
به به :laugh:
امیدوارم توجه زیاد به بخش آنلاین باعث تضعیف بخش داستان نشه