سازندگان: موفقیت The Witcher 3 باعث اعتماد به نفس ما برای ساخت Cyberpunk 2077 شد
بالاخره پس از پنج سال انتظار، حدود سه هفته پیش شاهد انتشار نخستین گیمپلی از بازی Cyberpunk 2077 بودیم. پس از این نمایش، اشتیاق طرفداران برای تجربه بازی وارد مرحلهی جدیدی شده است و جای تعجب نیست که مجله EDGE تصمیم گرفته تا تصویر روی جلد جدیدترین شماره خود با به Cyberpunk 2077 اختصاص دهد. حال قسمتهای از صحبتهای سازندگان در این مجله منتشر شده است که اطلاعات جالبی در اختیار ما قرار میدهد.
در این مقاله ریچارد بورزیموسکی (Richard Borzymowski)، تهیهکننده Cyberpunk 2077 اعلام کرد که موفقیت The Witcher 3 اعتماد نفس بیشتری به تیم سازنده داده است و به همین دلیل آنها تصمیم به انجام چالشی جدید به نام Cyberpunk 2077 گرفتند.
این [موفقیت The Witcher 3] باعث شد تا ما به مهارتهای خود باور داشته باشیم. در حال حاضر هنرمندان ما در حال تجربهی چیزهای جدیدی هستند و از انجام آنها هراس ندارند. این دقیقا همان چیزی است که ما باید راه را برای انجام آن باز بگذاریم؛ زیرا شخصا فکر میکنم که The Witcher 3 عملکردی بسیار خوب داشت. چرا که ما از تغییر نمیترسیم.
مطمئنا برای انجام آن به درجهای از عزم نیاز است. از همان ابتدا ما با خود میگفتیم که “بسیار خوب، این پروژهای بزرگ خواهد بود اما این چیزی است که ما میخواهیم انجام دهیم.” به عنوان تهیهکننده، وظیفه ما این است که با بررسی این دیدگاه و تایید قابلیتهای تیم سازنده، تصمیم بگیریم که آیا باید این ساختار را به کلی تغییر دهیم و یا به نحوی با تغییر برخی محتوای بازی، باعث انعطافپذیری بیشتر آن شویم.
The Witcher 3 از پیچدگی کمتری برخوردار بود اما با این حال چالشهای مختلفی را به همراه داشت. زمانی که ما در حال ساخت جهان بازی بودیم، فضاهای خالی بسیاری وجود داشت که باید آنها را پر میکردیم. این بدان معناست نیست که ساخت آن همه جنگل و علفزارهای زیبا آسانتر بوده است، بلکه بیشتر نقشی کمکی داشتند. مثلا اگر تنه یک درخت کمی به راست متمایل باشد، هیچ اشکالی ندارد؛ چرا که جنگل واقعی دقیقا به این شکل است. اما اگر شما یک ساختمان را در فاصلهای بسیار زیاد از ساختمانی دیگر در مرکز شهر قرار دهید، مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد. درست است؟ شما باید شکاف ایجاد شده میان این دو را با اضافه کردن بخشهایی که از قبل اضافه شدهاند، پر کنید.
در بخش توسعه فنی، ماچی پیِتراس (Maciej Pietras)، انیماتور سینمائی ارشد Cyberpunk 2077 توضیح داد که انیمیشنها و سیستم انیمیشن چهره به طور کامل بازسازی شده است و ضمن بهبود عملکرد موتور بازیسازی، سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) سعی کرده تا Cyberpunk 2077 به خوبی با سختافزار کنسولهای نسل حاضر سازگار باشد.
ما یک سیستم انیمیشن کاملا جدید طراحی کردهایم و رویکرد خود برای مدیریت انیمیشنها را تغییر دادیم. ما استودیو موشن کپچری بهتر، یک سیستم کاملا جدید انیمیشن چهره مبتنی بر عضلات صورت، روشی جدید برای همگامسازی صوت با انیمیشنهای لب و رویکردی کاملا جدید برای ایجاد محیطها داریم. پس به جای ساخت دنیایی عظیم در ابتدای کار، محیطهایی پیش ساخته طراحی میکنیم که به صورتی متفاوت تنظیم و در محیط قرار داده میشوند. بنابراین همه چیز در مقیاسی دقیق طراحی میشود. موضوع دیگر مربوط به موتور بازیسازی است. ما تصمیم گرفتیم ضمن بهبود عملکرد موتور بازیسازی، امکان ارائه تجربهای بهینه متناسب با سختافزار کنسولهای نسل حاضر را فراهم کنیم. این روشی کاملا جدید است و من میتوانم بگوییم که تقریبا هر بخش اینگونه توسعه یافته است.
هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته نشده است اما با توجه صحبتهای ماچی پیِتراس، علاوه بر پلتفرم رایانههای شخصی، بازی به طور حتم برای نسل فعلی کنسولها عرضه خواهد شد. اخیرا مصاحبهای با سازندگان Cyberpunk 2077 منتشر شده است که اطلاعات جالبی از تنوع و گستردگی نایت سیتی در اختیار ما قرار میدهد. این مصاحبه توسط آقای مهرداد میرشاهی گردآوردی شده و شما میتوانید با مراجعه به این قسمت به مطالعه آن بپردازید. همچنین میتوانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این قسمت مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بدون شک در هر سالی که این بازی عرضه بشه قطعا گوتی خواهد شد مخصوصا تو سال ۲۰۱۹ که خیلی دیدنیه…..
این بازی هر سالی بیاد گوتی میشه اما اگر ۲۰۱۹ بیاد صد درصد بیگ وینر نمی شه اما اگر ۲۰۲۰ بیاد رقابت سر بیگ وینر دیدنیه 😉
داداش اسمت هرروروز طولانی تر و خنده دار تر میشه اخه فالگیر :rotfl:
*هر روز*
فردا پس فردا پسوند رمال و مال خر و دلال بهش اضافه میشه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl:
گوتی موتی کشکه، همش سلیقه ای، منتقدا هم با سلیقه خودشون رای میدن، انتخاب بهترین بازی غیرممکنه، اما انتخاب محبوبترین بازی ممکنه هروقت تونستن از همه گیمرا نظرسنجی کنن میشه
هر بازی ای با بهینه سازی روی هر نسلی عرضه میشه
با توجه به تریلر با یکسری تغییرات به راحتی برای کنسول های نسل فعلی میشه پورت کرد
اول تعداد NPC ها هست که قطعا نسبت به تریلر کاهش پیدا میکنه چرا که پردازنده های نسل فعلی توان پردازش اون تعداد NPC رو در نرخ فریم ثابت ندارن
دوم -رزولوشن پایین تر هست اون تریلر پولیش شده روی یک سیستم قوی ۱۰۸۰P اجرا شده پس روی کنسول های فعلی به خصوص معمولی ها انتظار رزولوشن داینامیک هست که حتی تا ۷۲۰P هم احتمالا کاهش داره و حداکثر هم شاید ۹۰۰P یا نزدیک به ۱۰۸۰P در محیط های بسته و خلوت برسه تا بتونن نرخ فریم رو روی ۳۰ نگه دارن
سوم هم کاهش گرافیک کلی بازی و کیفیت تکسچرهاست که پایین تر میاد
با این تغییرات به راحتی روی نسل فعلی پورت میشه
این بازی برای این نسل نیست به خاطر اینکه اگر دقت کنید گرافیک بازی تو گیمپلی خوب نبود و مشکلات زیادی داشت(گرافیک رو خودشون گفتن خیلی بالا تر می ره ) اما سنگین بودن بازی فقط گرافیک نیست و noc و جزییات و گیم پلی و … هست به خاطر همین این بازی برای این نسل نیست
هخ هرجا میبینم کامنتاتو خندم میگیره اخه میگی “گیم پلی سایبر پانک خوب نبود” |: یچیزی بگو به عقل بیاد اخه گیم پلیش عالی بود هیچ حرفی نداشت تو میخای بگی فقط تلو بازیه اما به زبونت نمیاری میای قشنگ میکوبی!.
عمق و وسعت بازی نقشه بزرگ بازی و دقت کامل بازی و این که با همه nPCها میتونی رابطه داشته باشی گرافیک و فکوس قوی بازی! مَحاله که کنسولای این نسل بتونن این بازیرو بالا بیارن میمونه برای نسل اینده ترلری که دیدیم از سایبر پانک فقط نمونه بوده یک تعریفی از بازی بودش همین.
ایشون نوشته گرافیک بازی نه خود گیم پلی :no:
Geralt age
خداوند به همه چشمی بینا دهد الهی امین اخه من نمی دونم به امثال شما چی بگم من گفتم گیم پلی بد بود 😐 من گفتم گرافیک گیمپلی بد بود مگر نه از بقیه نظرات ابر شاهکار بود.
حالا معلوم شد چه کسایی به من منفی میدن افراد کور افرادی که کامنت رو کامل نمی خونن :yes:
من تو باز منفی مثبت نیستم مگه من توم که بر هرکسی ریپلی کنی بهت منفی میدی مهمولان این کار بچهخای کم سن هست من خیلی قشنگ متوجهم رو هرفردی ریپلی کردی انلایک کردی اولین بارش هم تو یکی از پستای مقاله اقا اقابابایی که خاستی تو پیما ها وقتی ریپلی کنی ایدی اتوماتیم بالی کامنتا نوشته بشه.
چجه بخای چه نخای سایبرپانک خیلی عالی بود و اولین بار در تاریخ چنین بازی میاد به این ازادی ازادی منفیو نمیگم ازادی که میتونی هرکاری رو انجام بدی و همه چیزش عالیه میگی گرافیگ گیم پلیش بده خدایی یچیز دیگه بگو علکی عیب نذار تو بازی خیلی بهتره چون خنده داره!
گیم پلیش خیلی عالی بود خودش گفت گیم پلیش خوب نبود گرافیکشم خیلی عالی بود
گوتى کمترین چیزیه که میشه به این شاهکار داد :inlove: من عاشق بازیاى سایبرپانکى ام :inlove: deus ex عالى بود :inlove: ولى این قراره از deus ex خیلى بهتر باشه :yes: :heart:
امیدوارم مثل ویچر لگ نداشته باش
اعتماد به نفس خوبه ولی مغرور نشید…خیلیا یه زمانی شاهکار میساختن ولی الان…!
اعتماد به سقف زیادی باعث لغزش میشه! حالا درسته که ویچر۳ عالی بود (البته بعد از حدود ۳۰گیگ آپدیت! عالی شد) ولی برای بهترین شدن همیشه فروتنی و صبر و تلاش لازمه مثل راکستار و ناتی داگ و… که سالهاست در کمال سکوت و آرامش بهترین هارو می سازن بدون اینکه به خودشون غره بشن! در کل باید اینو بدونن که صرفا با یک بازی خوب یک استودیو بهترین نمیشه! از قدیم هم همیشه گفتن:
«با یک گل بهار نمیشه»
اتفاقا راکستار از خود مچکره اون از شرکت نکردن در مراسم e3 که خیلی این کارش مسخرس و یا گیم پلی ندادن تا زمان عرضه.ناتی داگ اصلا از خود مچکر نیست چون زیادی هایپ نمی کنه و در مراسم های مهم گیم پلی میده.سی دی پراجکت هم اصلا از خود مچکر نیست خیلی هم استودیدیه خوبی تازه رو نسخه pc بازیاش کرک نمی زاره :yes:
:yes:
سی دی پراجکت خودشه ثابت کرده ، ویچر ۲ یکی از بهترین بازی های آر پی جی نسل هفت بود، ویچر ۳ هم نیاز به توضیح نداره ولی قبول دارم که از نظر توجه به جزییات یک پله از راکستار و ناتی داگ پایین تره ولی باید قبول کنید که از نظر داستان و کمیت محتوا دو سه پله از همه ی استودیو ها بهتره، البته راکستار تو این نسل هنوز بازی نداده و باید دید که موفق میشه مثل نسل هفت بهترین بازی نسل رو به نام خودش بزنه یا نه؟!
ویچر ۲ هم کم چیزی نبود پس صرفا یه بازی خوب نساخته.ویچر۲ لامصب مثل یه رمان میمونه چون در حد ۳ جهان باز هم نیست رو داستان تمرکز بیشتری داره.
این بازی میتونه از ویچر هم بهتر باشه
ویچر ۳ بهترین بازی منتشر شده این نسل با اختلاف فراوان از بازیای دیگه هست
برای کسایی که از نزدیک نه tlou دیدن نه انچارتد۴ نه بلاد بورن نه گاد نه……این کامنت طبیعی هست
همه ی اینایی که ذکر کردی به علاوه خیلی انحصاری های دیگه رو من تموم کردم و اکثرشونو حتی پلاتین کردم و هنوزم می گم بهترین بازی نسل با اختلاف ویچر ۳ بود و هست و تنها عنوانی که ممکنه این لقب رو ازش بگیره red dead 2 هست، نه لست۲ و نه حتی سایبرپانک نمی تونن جایگزین این بازی شن…
واقعا این جبهه ای که بعضی از شما سونی فن های دهه هشتادی علیه بازی های مولتی پلتفرم رو گرفتید رو درک نمی کنم.
بهترین پلتفرم پلی استیشن۴ هست، اما بهترین بازی نسل تا الان که انحصاری نبوده…
باو داش بخدا اینا فکر میکنن فقط تلو بازی بخدا از قبل هم انو بهشون گفتم. هخ اخه از متا حرف میزنن و یوزر اسکور تلو ۹۲ اما یوزر اسکور TW3 93 هستش یعنی یوزر اسکورTW3 با RE4 کبیر یکیه! اومیدوارم TW4 هم بیاد گفتن خبراییه سیری در کتارش گرالته دیونه کننده میشه لاو تو لاو
داداش شما کلا به این یوزر اسکورا اعتماد نکنید یوزر اسکور سری mw رو ببین مخت سوت میکشه
XX—LASTOFUS—XX برای یک فرد متعصب که تعصب باعث کوری چشمان و کری گوش هایش شده این کامنت شما هم طبیعی هست :yes:
کسی از شاهکار بودن god و tlou شکی نداره اما کسی مثله شما میاد میگه tlou پر افتخارترین بازی تاریخ هستش !!! خیلی به آدم زور میاد ! در حالی که هر گیمر واقعی میدونه پر افتخار ترین بازی تاریخ witcher 3 هستش !
داداش هر چقدر هم توضیح بدی منبع بدی فایده ای نداره واسشون کسی خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده هرگز! دیگه هر گیمری اینو میدونه که پر افتخار ترین بازیه تاریخ witcher 3 هست فقط کافیه تو نت سرچ کنی most game of the year awarded که واقعا هم حقش بوده و هست
ویچر۳ TW3 یوزر اسکورش با RE4 یکیه! ۹۳ گرفتی؟ TW3 سومین چهارمین فرنچایز زندگیمه علکی نیست علکی نیست که تا اینجا عاشقشم TW4 هم در راه بازم گرالت کبیر توشه و این ارزوی خیلی هاست!
واقعا witcher 3 بازیه خوبی بود که من زیاد نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم(با کمتر بازیه rpg حال میکنم)ولی این احتمالا منو عاشق خودش میکنه :inlove: :inlove: :inlove: tnx
در موفقیت این بازی شکی نیست ولی به نظرم نمیتونه موفقیت ویچر۳ رو تکرار کنه
اینقدر دیر ساختش تموم میشه که سازنده هاش مطمعن بشن بهتر از اون میشه. 🙂 :yes: