بایوور: برخلاف Andromeda، پشتیبانی از Anthem از ابتدا برنامهریزی شده است
بارها شنیدهایم که استودیوی بایوور (BioWare) دربارهی برنامههایی که برای پشتیبانی از بازی Anthem پس از عرضه دارد، صحبت کند. از محتوای رایگان داستانی گرفته تا رویدادهای فصلی و کوتاه مدت، استودیوی بایور برنامه دارد در کنار روایت بخشهای جدیدی از داستان، جهان بازی را نیز تا حد ممکن گسترش دهد.
تهیهکنندهی ارشد بازی، آقای مایک گمبل در مصاحبهی اخیر خود تاکید کرده است که پشتیبانی از این عنوان پس از عرضه ” از اهمیت بسیار بالایی” برخوردار است.
دیگر نیازی نیست که همانند عناوین گذشتهی ما و یا بازیهای برپایهی سرویسهای آنلاین، برای عرضهی یک بستهی الحاقی بزرگ مدت زیادی منتظر بمانید. اگر شما به سری Dragon Age و یا Mass Effect نگاه کنید، برخی مواقع تا شش ماه طول میکشید تا یک بهروزرسان بزرگ برای بازی منتشر شود. دیگر شاهد چنین موضوعی نخواهیم بود. ما در حقیقت به صورت هفتگی محتوای جدیدی برای بازی منتشر خواهیم کرد.
آقای گمبل همچنین دربارهی پشتیبانی پس از عرضهی عنوان Mass Effect Andromeda و لغو شدن بستهی الحاقی داستانی بازی به دلیل فروش و استقبال ضعیف از بازی نیز صحبت کردند. ایشان به این نکته اشاره کردند که برخلاف عنوان Andromeda، پشتیبانی از عنوان Anthem از ابتدای شروع ساخت بازی برنامهریزی شده است.
من میتوانم با یقین به شما بگویم که برنامههای پشتیبانی از عنوان Andromeda هیچ زمان به خوبی برنامههای ما برای عنوان Anthem نبوده است. ابزارهای لازم برای پشتیبانی از برنامههای دراز مدت پس از انتشار Andromeda در اختیار ما قرار نداشتند. برخلاف عنوان Anthem ما یک پایه و اساس قدرتمند برای ادامهی راه نداشتیم. پشتیبانی از بازی Anthem بخشی از خود بازی است. کار ما در تاریخ ۲۲ فوریه (با انتشار بازی) تمام نخواهد شد، در حقیقت کار ما از آن روز شروع میشود.
نسخهی دموی عنوان Anthem برای عرضه در سال آینده برنامهریزی شده است. استودیوی بایوور اخیرا تاکید کرده بود که کار برروی عنوان آنلاین Anthem، ماهیت استودیو را تغییر نخواهد داد. عنوان Anthem در روز جمعه سوم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
با اینکه سایه ایی از مس افکت بر اندرومدا حاکم بود اما من کلی حال کردم با اندرومدا