کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا

کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید

حسن شکیبایی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا

احتمالا چند سالی به عرضه کنسول‌های نسل بعدی زمان باقی مانده است. با این وجود رسانه‌‌های مختلف از هم اکنون به صحبت در مورد انتظارات خود از این کنسول‌ها می‌پردازند. حال به تازگی وب‌سایت Gamingbolt در مصاحبه‌ای با میکال سادوسکی (Michał Sadowski)، کارگردان Devil’s Hunt، از انتظارات او در مورد کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس اسکارلت پرسیده است.

در ابتدا میکال سادوسکی به مانند هر توسعه‌دهنده دیگر خواهان حافظه رم بیشتر، پردازنده‌ و کارت گرافیک قدرتمند‌تر است. در ادامه او به صحبت در مورد کنترلر‌های نسل بعد می‌پردازد و نیز امیدوار است که شاهد استفاده یکپارچه از حافظه SSD در کنسول‌های نسل بعد باشیم.

حافظه رم بیشتر، پردازنده‌ و کارت گرافیک قدرتمند‌تر، استفاده از حافظه SSD و البته کنترلرهای بهتر. اکثر بازی‌بازان خواهان کنترلری استاندارد هستند. تنها نگرانی این است که تمام قدرت کنسول‌های نسل بعدی صرف رزولوشن ۴K شود. موضوعی که از نظر من به یک استاندارد در نسل بعدی کنسول‌ها تبدیل خواهد شد.

اگرچه بعید است که با عرضه کنسول‌های نسل بعد، دو شرکت مایکروسافت (Microsoft) و سونی (Sony) تغییرات بنیادی در کنترلر‌های خود ایجاد کنند اما با این حال موضوع استفاده از حافظه SSD نکته‌ای قابل توجه خواهد بود. توسعه‌دهندگان دیگری هم خواهان استفاده از حافظه SSD هستند بنابراین به نظر می‌رسد که این یکی از ویژگی‌های کاربردی کنسول‌های نسل بعد است. از طرفی دیگر، احتمالا در نسل بعد رزولوشن ۴K به یک استاندارد تبدیل می‌شود که از نظر برخی توسعه‌دهندگان این موضوع باعث هدر رفتن بخش قابل توجهی از قدرت کنسول خواهد شد.

بازی Devil’s Hunt براساس یک رمان لهستانی به نام Equilibrium در دست توسعه است و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا
کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب اینکه اصلا انتظارات عجیب و غریبی نبود… دیگه ما هم حداقل انتظاراتمون همینه..
    به نظر من مهم ترین مسئله که ممکنه از سوی برخی کمتر بهش پرداخته بشه ولی خیلی هم مهمه سیاست های درست در رابطه با استفاده از استدیو های فرست پارتی و توسعه عناوین انحصاری هست تا ما نسل بعد از عناوین شاهکار بیشتر بهره ببریم … همین باعث میشه که یک نسل تبدیل به نسلی طلایی بشه.. چون مشخصه همه ما میدونیم که نسل بعد کنسول هایی با مشخصات سخت افزاری بیشتر و کنترلر های بهبود یافته عرضه میشند و این یک انتظار عادیه… یعنی اگر غیر از این باشه عجیبه.. ولی مسئله مهم و نقطه عطف کنسول ها همین عناوینی هست که گفتم..

  • Hala madrid گفت:

    “تنها نگرانی من این است که تمام قدرت کنسول های نسل بعدی صرف رزولوشن ۴K شود”
    همین کاری که مایکرو تو این نسل کرد و با یه شکست تمام عیار مواجه شد بخاطر انحصاری های شاهکار سونی

    • ETERNAL_MAN گفت:

      دوست عزیز بالاخره چه به وسیله ps4 pro و چه به وسیله اکس باکس وان اکس ، رسیدن به رزولوشن ۴K (چه به صورت Native و چه به وسیله Checkerboarding) باعث شد که سونی و مایکرو به سطح سخت افزار بالاتری دست پیدا کنن و بتونن کنسول های نسل بعد رو با استاندارد بالاتری بسازن ؛ نگرانی توسعه دهنده ها کاملا به جا هست ولی همونطور که اشاره شد ، این وضوح تصویر در نسل بعدی به یک استاندارد تبدیل میشه و من فکر می کنم ps5 و همچنین کنسول اسکارلت سخت افزارشون به حدی بالا باشه که ۴K حجم کمی از توان پردازشی شون رو اشغال کنه (در جواب AradKeshvari)

      • Hala madrid گفت:

        دوست عزیز من نگفتم۴K بده که.منظورم رو بد متوجه شدینولی دیدیم که این نسل تمام تمرکز مایکرو رفت سمت ۴K.نتیجه چی شد؟این نسل رو باخت.قطعا نسل بعدی باید کنسول ها اونقدر قوی باشن که همه بازی‌هارو حداقل اش دیگه رو ۴K اجرا کنن ولی باید براش بازی های بزرگی هم بیاد دیگه.شما جدول فروش کنسول هارو نگاه کن.مایکروسافت کنسول هاش آخر هستن.چرا؟چون انحصاری آنچنانی و البته انحصاری های زیادی ندارن با اینکه one x قوی ترین کنسول حال حاضر در جهان هست.همه چیز باید به اندازه باشه نه اینکه به بهانه ۴K به انحصاری ها توجهی نکنن

  • به نظر من کنترلرها نیاز به یک نواوری دارن
    اگر بتونن کنترلر رو طوری طراحی کنن که نسبت به اب و هوا واکنش نشان بده معرکه میشه
    در نظر بگیرید در هنگامی که توی بازی با هوای سرد روبه رو میشیم دمای کنترلر پایین بیاد و به دست گیمر احساس سرما بده و یا برعکس در هوای گرم و افتابی توی بازی احساس گرما به دست گیمر منتقل بشه
    این میتونه یک نواوری بی نظیر در کنترلر باشه
    …………………
    اسپم:
    فرزام و علیرضای عزیز من در پست توم ریدر مطلبی در ریپلای شما عزیزان نوشتم ولی نویسنده تایید نکرد نمیدونم چرا

    • ali 110 gamer گفت:

      بعید میدونم فعلا شدنی باشه ولی اگ بشه اون وقت هم قیمت کنترلر کلی میره بالا هم عمرش خیلی میاد پایین (ک هر دو ب ضرر گیمر وطنی هس :shy: 😐 :evilgrin: )

      • دیگه نواوری توی همین مایه ها هست وگرنه طرح کلی کنترلرها که قرار نیست تغییر کنه هر نسل چارچوب کلی حفظ شده
        میتونن به تعبیه یک مانیتور کوچک هم فکر کنن طوری که هر وقت بخوای از پشت کنترلر بیاد بالا و جایگزینی برای TV بشه
        در هر حال اگر بخوان یک چیز جدید رو کنن مجبورن از این امکانات استفاده کنن و به طبع اره روی قیمت هم تاثیر میذاره

        • Sir Sonic گفت:

          چطوری میگید طرح کلی کنترلر نمیتونه دچار تغییر شه
          پس الان نینتندو با جویکان ها داره چیکار می کنه
          نمیگم کنترلرش بی نظیره…ولی پیشرفت روند طراحیش محشره

          • بحث سوئیچ متفاوت هست کنسول ساختار شکنی بود
            ببین سونی و مایکرو از زمان تولد کنسول هاشون همیشه کنترلری با چارچوب اولیه طراحی کردن شما اولین کنترلر xbox رو با همین کنترلرهای الان مقایسه کن خب همه در یک چارچوب بودن بهبودهاست که خودنمایی کرده تا نواوری ها درباره ps هم صادق هست حالا اون تاچ پد لمسی خودش میتونه یک روند رو به جلو باشه
            اما بحث سره نواوری هست دقیقا کاری که نینتندو کرد ولی ایا xbox و ps4 هم به نظرت میتونن تا این حد تغییرات بدن؟؟؟؟ قطعا نه چون چارچوب باید حفظ بشه پس باید رو بیارن به همون بحث تغییرات دما در کنترلر که خیلی میتونه جالب باشه

  • گزینه ۱ : بازی کردن بیش از ۹۵ درصد بازی های مولتی پلتفرم رو حداقل دو سه برابر رزولوشن و بهترین کیفیت ممکن به اضافه دنیایی از سرویس ها و امکانات و خدمات و به اضافه گیرز اف وار و فورتزا و … و ۴k واقعی

    گزینه ۲ : بازی کردن ۵ درصد بازی های انحصاری یک بار مصرف که ارزش تکرار ندارن رو یه کنسول ضعیف بدون هیچ خدمات و سرویس و گرافیک ضعیف و اپ اسکیل شده و افت فریم

  • استفاده از SSD قیمت کنسول رو خیلی بیشتر می‌کنه .البته باز هم به قیمت PC نمیرسه.ولی خب بحرحال هیچی جای PC رو نمیگیره.حتی بازیهای انحصاری با متای یک میلیون. :laugh: آخه من شنیدم برخی ملاک خرید بازی واسشون جوایز گیم اواردز و متا و اینجور چیزهاست. 😀
    پس من باید طرفدار رئال مادرید باشم چون هر سال لیگ قهرمانان رو میبره. :laugh:

    • به متا و جوایز چیکار دارى خودت چشم ندارى ببینى که حدود ۸۰ درصد بهترین بازى هاى تاریخ ، انحصارى سونى و نینتندو هستن :no:

      • هشتاد درصد بازی ها ؟ هشتاد درصد بازی ها مولتی پلتفرم هستن عزیزم.
        در ضمن بهترین بازی ها از نظر کی ؟
        از نظر من بازی خوب بازی هست که من ازش خوشم بیاد.دارم پول میدم که بازی رو که دوست دارم بخرم .دلیلی نداره برم تونی اسکیت سوار بازی کنم چون ۹۸ گرفته.اصلا به من ربطی نداره. منتقدان پایه خودشون گفتن.از نظر من Just Cause 4 بهترین بازی تاریخ است چون دقیقا همون چیزیه که من از یک بازی انتظار دارم.شما سلیقه خودتان رو نمی‌خواد با اسم بازی تاریخ به بقیه تحمیل کنی.

      • TH3KCK گفت:

        این آمار های زیبا و دقیق از کجا در میارین ?:-)

    • چه ربطی داره… حالا دوتا بچه هی متا متا کردن دلیل نمیشه که ما بخاطر متا سمت کنسول بریم… در ضمن باید بگی از نظر شخصی خودت هیچی جای pc رو نمیگیره..
      چون برای امثال من هم هیچی جای برخی از عناوین انحصاری رو نمیگیره… قبلا هم گفتم یکی مثل من از بچگی و به واسطه برخی از عناوین مثل گاد به سمت صنعت گیم کشیده شدیم و الان هم همیشه اولویتمون کنسولی هست که بتونیم باهاش عناوین مورد علاقمون که انحصاری هم هستند و ارزشمند ترین عناوین برای ما حساب میشند…
      هزار تا pc با شاخ ترین سیستم برای کسی مثل من و طبیعتا خیلی های دیگه نمیتونه جای خالی برخی از فرانچایز های بزرگ رو پر کنه..بعضی از شما pc گیمر ها هم که کلا بازی رو ول کردید چسبیدین به گرافیک و فریم… بعدش هم همش میاید با مقایسه های خنده آور pc رو نسبت به کنسول برتری میدید.. خجالت بکشید دیگه

      • مجبور نیستی در جواب من Reply کنی.دیگه قرار نیست هر کامنتی میدارم داخلش حتما بنویسم نظر شخصی. پ ن پ فرمان امپراتوری.خب نظر خودمه.

      • تبریک میگم :clap: :clap:
        Pc گیمر ها هم به جمع vpn زن ها پیوستن..

      • IDtech گفت:

        “ما بخاطر متا سمت کنسول بریم…”
        وقتی برای تشخیص خوب یا بد بودن بازی به متاکریتیک نیاز داری، نشان دهنده اینه که از توانایی نقد یک بازی رو نداری و از خودت هیچ سلیقه ایی نداری.

        • دوست عزیز والا نمیدونم به شما چی بگم… همینجوری الکی حرف زدن کار درستی نیست… شما هم هیچ اطلاعی در مورد من نداری که این حرفا رو میگی… همینجوری از روی باد معده حرف زدن کار درستی نیست.. اینکه من میام برای تعریف عناوین مورد علاقم از متای بالای اون هم یاد میکنم دلیل بر این حرف شما نمیشه به هیچ وجه… در مورد نداشتن سلیقه و توانایی نداشتن نقد بازی که گفتی لازم میدونم بگم بهتره ساکت شی و بدون مدرک همینجوری الکی حرف نزنی
          اونقدر نمیفهمی که من اینهمه دلیل برای طرفدار سونی بودن گفتم و بین اونا از متا یاد نکردم باز هم میای میگی متا.. حداقل میتونستی مثل آدم کامنت بالای من رو بخونی و بعد یه چیزی بگی

          • IDtech گفت:

            سلام، من حالا که کامنتم رو میخونم متوجه شدم که لحنم خیلی تند بوده.
            اگه با حرفم به شما رو ناراحت کردم واقعا عذر میخوام.
            حرف من این بود که اگه از یک بازی خوشت یا بدت میاد، به نظر چند تا سایت بزرگ درباره اون بازی گوش نکن. اجازی نده که این سایت ها نظرت رو درباره یک بازی عوض کنن.

      • TH3KCK گفت:

        ما بازی World of warcraft و DotA 2 و … داریم که نه به فریم کاری دارن نه به گرافیک و …
        محتواشونم خیلی بیشتر از انحصاری های شماست و همین ها موجب این میشن من نیام سمت کنسول
        نظر شخصی یعنی همین
        شما با انحصاری های کنسول حال می کنی یه نفر با پیسی حق نداری بیای اون بگی هر چی سلیقه من بود بهتر و برتر

  • Last Of Us گفت:

    متاسفانه گیمفا اون ویدئوی که دیجیتال فاندری در مورد کنسول های نسل بعد صحبت کرده بود رو نزاشت و داخل اون ویدئو خیلی از سونی و گوریلا گیمز تعریف میکرد و میگفت نسل بعد باید بقیه استودیو ها ازش یاد بگیرن و …
    و تو ویدئو میگفت با توجه به اینکه گرافیک بازی های نسل بعد بالا میره و قیمت کنسول. اگر بخوان به خاطر ۴کی قدرت کنسول رو فدای رزولوشن ۴کی بکنند اینجوری بازی های نسل بعد گرافیکشون مثل همین نسل ( البته مثل انحصاری های سونی منظورش ) خواهد بود
    جا داره به این عکس هم کمی تامل کنیم
    http://uupload.ir/files/couv_untitled-1.jpg

    • ETERNAL_MAN گفت:

      آره ، اینم اضافه کنم که از دیدگاه دیجیتال فاندری ، کنسول ها در نسل بعد به جای ۴K باید به گرافیک و کیفیت بافت ها اهمیت بدن و ایده آل رزولوشن رو ۱۶۲۰p در نظر بگیرن تا هم‌ یه ارتقائی در وضوح تصویر داشته باشن هم تمام منابع پردازشی رو صرف افزایش رزولوشن نکنن (در تائید نظر Last Of Us)

  • بنظر من فریم ریت و سطح گرافیکی بازی خیلی مهمه.بعدش هم SSD و سخت افزار قوی.
    بازی انحصاری یا رزولوشن ۴K هم اصلا مهم نیست.متای بازی هم مهم نیست.مهم اینه به سلیقه آدم بخونه.

  • آقا اگه کسی ناراحت شده عذرخواهی میکنم.من فقط نظر خودم رو گفتم به بازی یا پلتفرم خاصی هم چیزی نگفتم.هر چند همه بازی مورد علاقه ما رو مسخره میکنن میگن جاست غاز یا یک همچین چیزی.بحر حال از نظر من اشکالی ندارد مسخره کنن ولی فقط دوست ندارم کسی نظر و سلیقه خودش رو به من تحمیل کنه .فقط همین.

  • Mikasa گفت:

    ترجیح میدم ۶۰ فریم تبدیل به استاندارد بشه تا فورکی

  • ProEagle گفت:

    به نظر من نسل بعد از ssd استفاده نمیشه . چون این حافظه ها قیمت خیلی بالایی داره . و بنظرم اولویت شرکت ها برای ساخت کنسول نسل بعدشون ۴K هستش . چون اگر بخوان هردوی اینارو باهم داشته باشن قیمت کنسول واقعا زیاد میشه
    بنظرم اگر حافظه رو جوری قرار بدن که قابل تعویض باشه مثل هارد ۲٫۵ PS4 که قابل تعویض هست بهتره . اینجوری هرکی بخواد میتونه هارد بهتری قرار بده .

    • ETERNAL_MAN گفت:

      دربارهٔ استفاده از حافظهٔ SSD اونم به صورت یکپارچه در کنسول های نسل بعد حرف شما کاملا درسته ؛ منتها ظاهرا این توسعه دهنده گرامی هنوز به این درک نرسیده که اگه بخوان از این حافظه توی کنسول ها استفاده کنن چقدر قیمتشون فضایی میشه و عملا باعث میشه بازارشون رو از دست بدن (در تائید نظر ProEagle)

  • به نظر من PS5 دیرتر از Scarlett عرضه میشه و همین هم مثل هر نسل باعث میشه که پلى استیشین چه از نظر انحصارى چه از نظر سخت افزارى موقع لانچ از ایکس باکس قویتر باشه 😀 خب اونموقع سونى از سخت افزار Scarlett آگاه میشه و زمان باقى مانده تا عرضه کنسول رو جورى تنظیم میکنه و ازش استفاده میبره که قدرت سخت افزارى PS5 بالا تر از Scarlett باشه . کنسول هاى میان نسلى رو نمیدونم ولى حدس میزنم تفاوتشون با کنسول اصلى نسل خییییلى کم باشه و مال هر دو شرکت هم در یه حد بشه
    از نظر انحصارى موقع لانچ هم قبلا توضیح داده بودم که موقع لانچ انگار سونى ۱۰ – مایکروسافت ۲ هست

  • JJSTYLE36 گفت:

    من هیچ انتظاری ندارم فقط میخوام سونی با همین فرمون بره…مرسی اه

کارگردان Devil’s Hunt از انتظارت خود در مورد کنسول‌های نسل بعد می‌گوید - گیمفا