سیدی پراجکت رد: اگر بخواهید میتوانید در Cyberpunk 2077 یک شبح درون پوسته باشید
به دنبال رونمایی عمومی از دموی گیمپلی ۴۸ دقیقهای از عنوان Cyberpunk 2077، حال طرفداران برای دریافت اطلاعات بیشتر از عنوان نقشآفرینی جهانباز سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED)، اشتیاق بیشتری دارند.
خوشبختانه به لطف مصاحبههایی که توسط مدیر سابق انجمن Kinley و در رویداد Gamescom 2018 شکل گرفته است، اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده است. فیلیپ وبر (Philipp Weber)، طراح ارشد مراحل و کایل راولی (Kyle Rowley)، دستیار کارگردان طراحی، به بسیاری از سوالات انجمن طرفداران Cyberpunk 2077 پاسخ دادهاند و وبر خبرهای جالبی را به اشتراک گذاشته است. به عنوان مثال طرفداران Ghost in the Shell، از این پاسخ را در مورد عمق پیشرفت شخصیت خوشحال خواهند شد:
اگر بخواهید میتوانید یک شخصیت هیکلی با سلاحهای بزرگ خلق کنید. شما همچنین میتوانید شخصیتی شبیه به بازیگر اصلی Ghost in the Shell خلق کنید؛ یک سایبر نینجا. مهارتهایی برای این حالت وجود دارد.
وبر در ادامه به این نکته اشاره کرد که امکان عدم موفقیت در مراحل وجود دارد. نتایج این عدم موفقیت نیز در پیشبرد داستان Cyberpunk 2077 نقش خواهد داشت:
این امکان وجود دارد که در ماموریتها شکست بخورید. اما شما نمیتوانید در بازی game over شوید. تنها در صورتی game over میشوید که شخصیت شما بمیرد. بنابراین زمانی که در یک ماموریت شکست میخورید، این موضوع تبدیل به بخشی از داستان میشود و باید با پیامدهای آن روبرو شوید.
با این وجود شما نمیتوانید تمام NPCهای بازی را بکشید زیرا سیدی پراجکت رد میخواهد مولفههای داستانی را اولویتبندی کند:
خیر، ما میخواهیم یک داستان بسیار خوب را روایت کنیم و داستانهای ما همواره شخصیت محور بودهاند؛ بنابراین وجود برخی از NPCها برای داستانی که روایت میکنیم، حیاتی است.
در آخر، وبر و راولی در مورد سلاحهایی با “نشانهگیری هوشمند” که در دموی گیمپلی Cyberpunk 2077 نشان داده شد و نحوه متعادلسازی آنها توضیحاتی را ارائه دادند:
فیلیپ وبر
ما هنوز در حال متعادل سازی و سبک سنگین کردن ایدههای کلی هستیم. اسلحهای که احتیاج به نشانهگیری دستی دارد نسبت به اسلحهای که نشانهگیری هوشمند دارد، آسیب بیشتری وارد میکند.
در یک جمله بگویم که ما میخواهیم با پولیش کردن مولفههای مختلف تیراندازی، یک تجربه کامل نقشآفرینی را ارائه دهیم تا همهچیز درست پیش رود.
کایل راولی
در رابطه با سلاحهای هوشمند شما احتیاج به ارتباطی ویژه با سلاح دارید که از طریق یک تکهی سایبری برقرار میشود و قابلیت استفاده از سیستم هدفگیری را که در اصل چندین دشمن را هایلایت کرده، آزاد میکند؛ بنابراین زمانی که شما ماشه را فشار میدهید، گلولهها، دشمنان را رهگیری میکنند. مهارتهای واقعی بازیباز، هیچگونه تاثیری برروی تکنولوژی سلاح هوشمند ندارد و همهچیز به خود سلاح برمیگردد. خود سیستم هدفگیری ناشی از یک افزونه چشمی است که قابلیت رهگیری گلوله را آزاد میکند؛ اما این که چقدر این قابلیت کارامد است بستگی به خود سلاح دارد نه مهارت بازیباز.
مشخصا نحوه کار سلاحها هنوز در حال پیشرفت است؛ بنابراین امکان دارد که هر چیزی تغییر کند اما چیزی که فعلا در اختیار داریم این است که کلتها، شاتگانها و تیربارها میتوانند جزوی از Tech یا Street باشند. بخش زیادی از این سلاحها وابسته به ماژولهایی هستند که نحوه کنترل سلاح را تغییر میدهد. این ماژولها میتوانند Tech، Smart یا Power باشند. من میتوانم یک کلت Tech را به دست آورم، ولی میتوانم ماژول آن را تغییر دهم تا تبدیل به یک کلت Smart یا Power شود. مکانیزمهای گیمپلی بسته به این که چه ماژولی را انتخاب کنید متفاوت خواهد بود و خود ماژولها نیز دارای ویژگیهای خاصی هستند.
در دمو شما شاهد استفاده از یک Corporate smart rifle بودید که اگرچه قابلیت اصلاحپذیری کمتری دارند با این وجود عموما سلاحهای قویتری به شمار میآیند. این سلاحها برای نوع خاصی از گیمپلی مناسب هستند.
بازی Cyberpunk 2077 برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان در دست توسعه قرار دارد. همچنین شایعاتی مبنی بر میاننسلی بودن بازی به گوش میخورد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این عنوان اعلام نشده است. برای مشاهده اولین تریلر از گیمپلی بازی به این لینک مراجعه کنید. برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی نیز به این آدرس مراجعه نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خیلی ممنون بابت خبر
یعنی هرچی گیم پلیش ناامیدم کرد این یه جمله امیدوارم کرد
زمانیکه در یک ماموریت شکست می خورید، این موضوع تبدیل به بخشی از داستان می شود
now we’re talking bro
گیم پلیش چجوری تورو ناامید کرد ؟ خیلی خفن بود
خب قبل از اینکه دلیلمو بگم بگم که من صرفا نظرمو راجع به تریلر گفتم و تا یه بازی رو دوبار تموم نکنم راجع به اصل بازی نظر نمی دم و همیطور نظر بقیه برام محترم هست
حالا من از سی دی پراجکت به عنوان شرکتی که ویچر رو ساخته خیلی انتظارم بیشتر بود که دلیل اصلی نا امید شدنم این انتظار بیش از حد بود که می خواستم یه چیز شاهکار ببینم ولی خب چیز زیاد خفنی اونطوری که شما می گی ندیدم
قسمت خوب تریلر گرافیک خوبش بود که البته بی نقص هم نبود ولی خب هنوز تا عرضه ی بازی راه زیاده و همینطور توجه به جزییات که البته باز تو بعضی قسمت ها لنگ می زد که زیاد جای نگرانی نیست
حالا نکات بدش اینا بود
اول از همه اون راوی رو مخ بود که هی توضیح میداد انگار با طرف حسابش یه مشت بچه گیمره
کم مونده بود بگه خب اینجا می پیچیم چپ چون چراغ قرمزه … اینجا در را با احتیاط باز می کنیم چون ممکنه بقیه خبر دار بشن
مهم تر اینکه بازی کلن کپی یه سری بازی های دیگه بود که گویا اونایی که برگ… ریخته اونا بازی ها رو بازی نکردن
قبل از اینکه تریلر رو ببینم گفتن چه طراحی مراحلی واویلا
رفتن تو چهار نفر و کشتن یکی رو بردن بیرون بعدم یه مرحله ی دیگه همینطوری( خب یادم رفت هم میشه اسلحه گرفت دست یا هم مصلاحت آمیز رفت جلو…) چه خلاقیتی واویلا من که می خواستم به ایداس میل بزنم بگم یاد بگیرین این همه تجربه تو ساخت دیوس اکس دارین آخر باید سی دی پراجکت همچین خلاقیت فوق تصور بشری به خرج بده
یا اوجایی که گفت الان کاریزنیکاو زدیم گفتم یا خدا یعنی می خواد چیکار کنه بعد فهمیدم کاریزنکاو اسم اصلی bullet time تو مکس پینه … گویا راکستار ایده ش رو از رو سی دی پراجکت اسکی رفته بوده منتها وقتی قدرتش بیتشر بوده و درخواست دعوی CDPR به نتیجه نرسیده و اینکه به اشتباه ما اینو به Max Payne نسبت می دادیم
بعد رفتم جلو دیدم گلوله ها تغییر جهت میدن
جل الخالق عجب نوآوری من که نابود شدم زیر این حجم از جفا که در حق CDPR شده ، اخه این انصاف بود نه wanted تو هم از روی cyberpunk اسکی رفتی.. عجب دنیای نامردی
handling هم در بالا ترین سطح ممکن بود، فرمول ۱ همچین دست فرمونی نداره، ولی بازم احساس کردم CDPR دل به کار نداده، یکم بیشتر دل بکار می دادن می تونستن با بهترین handling تاریخ که تو واچ داگز ۱ دیدم رقابت کنه ولی متاسفانه تو این زمینه یکم کم کاری شده
اگه یکم توجه می شد به یه کوچولو راکستار دفترچه یادداشتشو برداشت نشسته زیرزیرکی ببینه CDPR چه خلاقیتی رو می کنه ببره تو GTA پیدا کنه
اصلا Cyberpunk مدل اصلی GTA بوده ، GTA اداشو درمیاره
ضربه ی فنی سایبرپانک به پیکره ی ددنیای گیم هم این بوده که برای اولین بار قابلیت زوم کردن و تگ کردن دشمنا رو ارائه داده، با این کارش لطف بزرگی در حق صنعت گیم کرده و قطعا این نو آوری در یاد و خاطره ها باقی می مونه
تازه همین که شکست رو بازی تاثیر داره خودش از L.A. noire الهام گرفته ولی من به شخصه باهاش حال کردم چون بعد از اون زیاد بهش پرداخته نشده بود.
در هر صورت به نظرم بازی خیلی خوبی از آب در میاد ولی اگر با همین وضعیتی که توی تریلر بود عرضه بشه موفقیت های ویچر رو تکرار نمی کنه ولی بازم از روی تریلر نمیشه گفت و نظر من هم صرفا احساسم بعد از دیدن تریلر بود
ببخشید اگه بازم طولانی شد
البته بازم می گم این نظره من بوده و نظره همه محترمه
داداش ویچر ۳ ک اومد دقیقا چه چیز جدیدی داشت ک قبلا در سایر بازی ها استفاده نشده بود ؟!!؟!؟
هر سال این همه بازی میاد … بیچاره ها دیگه نمیتونن که یه سبک جدیدی از خودشون در بیارن !!!
همین ویژگی ها از حداقل ۷ تا بازی درجه ۱ انتخاب شده و به نحو خیلی خوبی هم پیاده سازی شده
تازه هنوز بازی کامل نیس و همه چی رو نشون ندادن (شما فکر کن همین ۷ ۸ تا مکانیک تقلیدی رو با ۳ ۴ مورد نوآوری توی بازی پیاده کنن …)
ب نظرم دلیل نا امید شدنتون اینه ک خیلی بیش از حد انتظارتون بالا بوده !!! 😛
دوست عزیز بنده هم گفتم از CDPR انتظارم زیاد بوده و می خواستم تو تریلر یه بازی ببینم که بتونه جای اسکایریم و ویچر رو بگیره منتها یه تریلر دیدم که نو آوری خاصی نداشت و یه جوری قبلش همه می گفتم چه خلاقیتی و فلان که فکر کردم الان با چی طرف هستیم که باعث ناامیدیم شد و باید بگم من تا قبل از دیدن تریلر امیدم به بازی به اندازه ی امید تمام کسایی که منفی دادن روی هم بود و تریلرش چیز خاصی نبود و تریلرهای خیلی بهتر از اون رو دیدیم و گفتم اگر با همین وضعیتی که تو تریلر دیدم عرضه بشه موفقیت ویچر رو تکرار نمیکنه ولی خب من بعد از اینکه خوندم شکست تو ماموریت ها داستان رو تغییر میده امیدوار شدم همونطور که توی کامنت اولم گفتم. همینطور دلیل دیگه ی نا امید شدنم این بود که من تو یک موقعیتی هستم که کلی بدبختی دارم فرصت نمی کنم هر بازی که میاد رو بگیرم و آنچنان هم وضع خوبی نیست که بشه اورت خرج بازی خریدن کرد مثله بعضی ها پس اگه یه بازی رو ازش نقدهای خوب زیاد نباشه یا متاش بالای ۹۰ نشه من ترجیح میدم برم سراغ یک بازی دیگه پس این موضوع که شاید این بازی اون انتظار رو برآورده نکنه می رسیه به اینکه شاید من اینو بازی رو بازی نکنم و این نا امیدم می کنه
من هم می دونم هر بازی نمی تونه از خودش صنعت گیم رو از نو بسازه و مواردی که گفتم صرفا به خاطر این بود که دوستانی که می گفتن نوآوری داره بدونن اینکه می گم خلاقیتی تو تریلر ندیدم برای چی بوده ….و گرنه اگر نظر دومم رو خونده باشین گفتم بازی خیلی خوبی میشه ولی با همین وضعیت موفقیت ویچر رو تکرار نمی کنه (خوده ایده ی ویچر نوآوری بود تا حالا چند بار شغلی داشتیم تو بازی ها که اسمش ویچر بودن باشه و این خودش زمینه رو برای نوآوری باز می کنه من قبلا یک کامنت گذاشته بودم که ویچر و با اسکایریم تو زمینه آرپی جی مقایسه کرده بودم و گفته بودم از اسکایریم الهام گرفته ولی بعضی از تصمیماتش به قدری خوب بود و اسکایریم وار بود که همین برای من کافی بود تا اون شاهکار بدونم) از طرفی اون چیزایی که توی تتریلر دیدیم رو همش رو چندین و چند بار به نحوه های مختلف تو بازی های زیادی تجربه کردیم که حالا بخوایم بگیم تو تریلر خلاقیتی دیده میشه
به علاوه اگه کامنت دوم رو کامل خونده باشین بنده گفتم نظرم صرفا راجع به تریلر بود و تا یه بازی رو دوبار بازی نکنم نظری نمیدم.
ممنون و موفق باشید
اسکایریم و ویچر نوآوری داشتن ؟!
دوست عزیز حق با شماست
اسکایریم و ویچر هیچ نوآوری نداشتن
حافظم وید می زنه و رپ می خونه
امینم هم سر چهار راه لباس زیر می فروشه
the room هم بهترین فیلم تاریخ سینماست
منم دیروز بدنیا اومدم
اونیم که ۱۸-۱۹ سال گیمره شمایی
موفق باشی
تو خودت اگه ویچر بازی کرده بودی میفهمیدی این شکست هم جزوی از داستانه رو از la noir نیاوردن
بعد مطمعنم رفتی لهستان تو استودیو نشستی با ماشین تو بازی رونده که درباره سیستم رانندگی نظر میدی
من که دءوس اکس رو رفتم ندیدم جایی اسلحه رو بشه کنار گذاشت و مثل آدم رفت تو اگر هم جایی میشد بخشی از داستان بود نه انتخاب ما.
حالا من نمیدونم مثلا به این قابلیت زوم کردن تیکه پروندی مثه اینه که منم بیام به قابلیت جاخالی دادن تو لست او اس تیکه بپرونم
تو مشخصه ویچر بازی نکردی و فقط یچی ازش شنیدی والا منم به عنوان یه فن قبول دارم بازی چیز عجیب غریبی نیست ولی نظر شما اصلا فقط از رو انتظارات بی منطق گفته شده
(همه اینا رو با احترام به نظر شما گفتم :heart: )
دوست عزیز من ویچر رو سه بار بازی کردم و عملا دومین بازی برتر زندگیم هست و اینکه تو بعضی از ماموریت ها شکست بخوری در اکثر اوقات که کلن زیاد هم نیست، یه اجباره نه انتخاب و خب بنده ازاز پایان بندی های باز هم خبر دارم و همیشه گفتم سه پایان بندی اصلی بازی اصلی خیلی خوب بود به علاوه اینکه خود ویچر رو شونه های بازی های بزرگ دیگه ای وایساده و من اینقدر زیر و بالای اینترنت و فن پیج ها رو زیر رو کردم که چیزی رو تو بازی جا نندازم و چیزایی از ویچر میدونم که شاید شما به عنوان یک فن ویچر ندونی. ولی اونچیزی که مشخصه اینه که شما L.A. Noire رو بازی نکردی
cyberpunk بیشتر از همه ی بازی هایی که گفتم به دیوس شبیه و شاید خیلی ها اولین بار که تریلر رو دیدن با خودشون گفتن بازی یه دیوس اکس تو جهان آزاده و از این نظر خیلی به دیوس شبیه
اون تیکه به زوم کردن به خاطره این راوی رو مخ بود که یه جوری با آب و تاب تعریف می کرد که انگار کوه کندن تو همه ی بازی ها هست دیگه این قابلیت برو سر اصل مطلب ولی متاسفانه اصل مطلب تو تریلر هم آنچنان شاخ نبود حداقل اونطوری که خیلی ها می گفتن نبود.
موفق باشی و نظرت محترم هست
اصن معلومه خودت deus ex رو بازی نکردی یا اگه بازی کردی توجه نکردی، اتفاقا توی خیلی از مکان ها اگه اسلحه دستت نگیری به راحتی میتونی تردد کنی. یه سری مکان ها هم که امنیتی هستن و اونجا باید مخفیانه وارد بشی
انچارتد هم مخلوطی از بهترین های صنعت گیم بود ولی خودش شد الگو و استانداردی برای بقیه گیم ها
ب سایبرپانک۲۰۷۷ امیدوار بمون :yes:
دوست عزیز من متوجهم شما چی می گی اما دلیل حرفایی که زدم این بود که دیگه خیلیا تریلر Cyberpunk رو خیلی بزرگ کردن در حالیکه در اون سطحی که تعریف می کردن نبود.
من با شنیدن اینکه شکست رو داستان تاثیر می ذاره امیدوار شدم (کامنت اول) پس فعلا امیدوارم نه به اندازه ای که قبل از تریلر امیدوار بودم ولی خب باید دید چقدر از این ویژگی ها و امثالهم تو بازی اصلی هست. هرچه بیشتر ، استقبال ما هم بیشتر
موفق باشی
داداش اینجوری بخوایم نگاه کنیم بهترین بازی های تاریخ superhot و cuphead و inside و اینا میشن که نو آوری داشتن تو سبکاشون . مهم نیست چیزی که دارن درست میکنن از رو کس دیگه باشه یا ایده خودشون . مهم اینه که اگه قراره از کسی هم “اسکی” برن چیزی بهتر از اونارو درست کنن .
دوست عزیز هرچند جواب حرف مشابه شما رو بالاتر گفتم ولی دوباره با حرفایی که تو دو سه تا کامنتم گفتم می گم
گفتم فقط دارم راجع به تریلر حرف می زنم و راجع به بازی اصلی تا دوبار بازی نکنم البته اگر به خریدنش برسه نظر نمیدم
گفتن چرا از تریلر نا امید شدی گفتم انتظاراتم زیاد بود همه می گفتن پره از خلاقیت ولی تریلر رو دیدم و دیدم تکرار خیلی چیزاست و اون مواردی که گفتم برای این بود که بگم هر قسمت از روی چه بازی ای هست و خلاقیت اصلی از تیم سازنده نبوده
هرچند بازی از نظره من هنوز در حد بازی هایی که از اونا الهام گرفته نیست ولی می دونم شما منظورت چی هست بله نمیشه هر بازی صد در صد خلاقیت جدید باشه ولی اگه بخوایم به یه بازی بگیم شاهکار باید حتما چیزایه جدیدی ارائه بده و گرنه اگر تمامش تکرار مکررات باشه دیگه شاهکار نیست هرچند اگر خوب کار بشه می تونه بازی خیلی خوبی از آب دربیاد ولی با این وضعیت شاهکار نمیشه
من تو تریلر دنبال این موارد که شکست تو ماموریت رو روند بازی تاثیر می ذاره بودم که بعد از تریلر با خوندن خبر خوشحال شدم
هرچند این به تنهایی کافی نیست ولی اگر امثال این ویژگی ها بیشتر باشه می تونه در غیر این صورت اگر بخواد فقط شبیه تریلر باشه نهایت یه بازی خیلی خوب میشه ولی شاهکار نه
موفق باشی
پیغام سازندگان برای مخاطبین
یکی از کاربران رددیت پیغامی مخفی در آخرین فریم تریلر را پیدا کرده است که توضیحی است بر دیر منتشر شدن تریلر گیمپلی و تشکر سازندگان و امیدواریشون از این که خوشتون اومده باشه.
Sorry to have kept you waiting for this for so long!
Did you like what you saw? Because for us, the fact that we’re finally showing you Cyberpunk 2077 is HUGE. Please go to our forums, Twitter, Facebook, Discord, and do tell what you think. Is the game world how you imagined? Do you see what we meant by ‘immersion’ when we talked about CP2077 being an FPP RPG? How does our vision of ‘cyberpunk by day’ make you feel? We really want to know.
Aside from that, we think we owe you a few words of explanation on why we’re showing you this gameplay now, some time after industry professionals and media saw it at E3 and Gamescom.
Each time we discussed the idea of showing the game to you (and we discussed this idea a lot), we were ending up in this ‘we’re not 100% sure’ limbo. Why? Because (for most people), when a game dev shows gameplay footage from their game, it means that this is how the game is going to look or play like. It’s not the case here. Cyberpunk 2077 is deep in development. We have a lot of design ideas, a lot of mechanics being playtested, but we don’t know what we’ll end up with at launch. This makes publishing videos like what you just saw risky – we don’t want gamers saying, ‘But in that previous video that gun was shooting differently’ or ‘Why did you change the interface?’. Change is inherent to game development and there’s a ton of things being modified each day. Our fear was (and kind of still is) that you’ll think what you just saw is how Cyberpunk 2077 will look like 1:1.
What gave us that extra confidence to show you a work in progress game? Good initial feedback from people who are accustomed to see games at various stages of development. What they told us (and they told us they really liked what they saw) gave us the boost we needed to show the current version of Cyberpunk 2077 to the most passionate and insightful audience – you.
So… here’s what Cyberpunk 2077 looks like today (or rather looked like when we recorded the video). We sincerely hope you liked it.
Again, thank you for your patience and all the thoughts you shared with us.
Yours,
CD PROJEKT RE
سایبر لارا رو خواهم ساخت :rotfl:
منم سایبر داف 😐
یا سایبر جانی 😎
تو هم اسم پروفایلت رو میزاشتی bk بهتر بود
معلومه که اصلا world of warcraft رو نمیشناسی وگرنه پروفالم با اسمم کلاس death knight ه :cute:
این بازی انقلاب میکنه
مخصوصا تو گیم پلیش
اون گیم پلی دمو بود و هنوز خیلی مونده تا روون شه
ولی بازم عالی بود :yes:
تنها دموی بالای نیم ساعت که دیدم و خسته نشدم و حتی نزدم جلو برای یک ثانیه مال این بازی بود . ثانیه به ثانیش رفت توی خونم . من این دنیا رو باور کردم . زنده بودن اون کاراکترا رو باور کردم . برای همینم بازم میگم اگر محصول نهایی از نظر گیمپلی و خلق دنیا همین باشه که نشون دادن بدون شک اسم سیدی پراجکت به سنگینی راکستار خواهد شد . شایدم حتی سنگین تر . و به شخصه دوست دارم عنوان بعدی سیدی پراجکت دوباره یه بازی جدید باشه که حداقل سه تا آی پی شاخ خلق کرده باشن . یه چیزی که توی زمان حال جریان داره و برخلاف این دو فرنچایز یه بازی کاملا رئال و واقع گرایانه باشه و مخصوصا تو زمان حال جریان داشته باشه . میخوام دید سیدی پراجکت به زمان حال دنیا رو ببینم . دوست دارم ببینم دنیایی که خلق میکنن چه شکلی خواهد بود و ترجیحا سوم شخص . بر خلاف سایبرپانک که کاملا با اول شخص بودنش موافق شدم بعد از دیدن دمو . خدا کنه یه ناشر بزرگ در حد تیک تو یا مایکروسافت یا سونی بیاد و سیدی پراجکت رو خریداری کنه ( البته به شرطی که تو قرار دادشون ذکر بشه که باید بودجه های مورد نظر تامین بشه و هیچ گونه دخالت بیجایی توی ساخت بازی و یا سیاست های استدیو نداشته باشن ) تا دیگه بدون دغدغه بودجه و زمان کافی و هزینه تبلیغات بشینن دنیای گیم رو متحول کنن .
دمو واقعا از سطح انتظارات پایین تر بود برا بازی که این همه سال در دست ساخت بوده اصلا گرافیک خوبی نداشت اون دید اول شخصم که بیشتر اینو شبیه Rage 2 کرده
نظرات سایت کاملا به دو دسته تقسیم شدند 😕
دسته اول کاملا ناامید و تا حدودی متنفر :silly:
دسته دوم کاملا امیدوار و عاشق بازی :inlove:
بالای صفحه نوشته بود که این گرافیک نهایی بازی نیست و هنوز داره روش کار میشه…
محکم امده دنیا بازی رو دستمالی کنه