بتسدا: عناوین ما برروی نینتندو سوییچ “بشدت محبوب” بودهاند
شرکت بتسدا (Bethesda) عناوین زیادی مانند Elder Scrolls V: Skyrim، Doom، Wolfenstein II و Fallout Shelter را برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرده است. البته این پایان پشتیبانی این شرکت نیست؛ چرا که آنها قصد دارند تا نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom Eternal، جدیدترین ساختهی اید سافتور (id Sofware)، را همزمان با دیگر پلتفرمها منتشر کنند.
در طی مصاحبهای با IGN، آقای پیت هاینز (Pete Hines) در مورد تصمیم بتسدا مبنی بر تأیید نسخه نینتندو سوییچ DOOM Eternal در کنار دیگر پلتفرمها توضیح داد:
بشدت محبوب بود؛ تمام کارهایی که ما انجام دادهایم. من فکر میکنم که مردم از بازیها لذت برده و آنها را تحسین کردند. ما میخواستیم از همان اول بگوئیم این عنوانی است که دوست داریم به نینتندو سوییچ بیاوریم و فکر میکنیم که یک تجربه عالی دیگر خواهد بود.
عنوان DOOM Eternal در سال ۲۰۱۹ برروی کنسولهای نینتندو سوییچ، اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر آقای هاینز قصد ندارد تا تاریخ دقیقتری ارائه دهد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
مرگ بر بتسدا
اگر یکی بیاد یگه مرگ بر راکستار چه حسی بهت دست میده.بگو خیلی دوست دارم بدونم ?:-) میدونی حرفت چقدر کثیف و بی ارزشه.امیدوارم امثال شما یه روزی ادم بشن 😐
یکی از شرکت هایی که بازی هاش داستان خوبی داره، همین بتسدا هست، چطوری این حرفو میزنی؟
واسه چى 😕 کارشون درسته که :-)) حالا سانتامونیکا رو میگفتى حرفت درست بود ولى بتسدا رو نمیشه دوست نداشت :inlove:
منظورش The Initiative، استودیوی جدید ماکروسافت تو سانتامونیکا ست.
شما دلخور نشو ؛ استودیو سانتا مونیکا همیشه از بهترین توسعه دهنده ها بوده و هست – در مورد انیشتیو هم اینقدر زود قضاوت نکنید دوست عزیر ؛ چه بسا خیلی هم عالی بود (در جواب Kumatetsu)
فهم و شعور در حد جلبک
داداش اینجوری نگو به جلبک توهین میشه 🙂 :rotfl: :rotfl:
به خدا جلبک بیشتر میفهمه 😐
چشم داداش من شخصا از تمامی جلبک ها بخاطر اینکه JD FENIX رو بهشون تشبیه کردن معذرت میخوام
چرا!؟
بازیساز به این خوبی…
این شرکت بازی هاش مفت بازی نمیارزه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش ، بسی تحمل کسی رو نکشته، اما واقعا حرفت بی اساسه……
خب به دلیله که بازی های آنچنان خفن ندارن
اره چون که بازی هایی مثل اسکایریم و دوم و ولفنشناین و ریج و فال اوت همشون مال استودیوی فن افزار شریف هستن و بتزدا فقط گرشاسب میسازه متاسفانه :dazed: :idk: :wilt:
من منظورم این بود برا نینتندو شوتر نیومده بود وقتی که دووم و ولفنشتاین براش اومد ازش استقبال کردن نینتندو فن ها.منظورم این نبود که بازی درست و حسابی ندارن که
بازی های بتسدا روی هر پلتفرمی محبوبیت دارن و خریداری میشن.
خیلی خفنه ولی کشش نداره سویچ ولی باز شوتر قوی حال میده حتی با افت فرم و گرافیک ضعیف
چون پدر شوتر با کنسول قابل حمل یک انقلابی کرده (ریسک زیاده)
بتسدا گرفته دقیقاً اون بخشی که نینتندو تو بازار مخاطب هاش هدف نگرفته رو داره براش بازی عرضه می کنه…
و خب بازاریابی اش هم خوبه
بازیاشم که خدا…
کیفیت اجرایی شون هم با این که رو کنسول ضعیف تر داره اجرا میشه آن چنان بد نیست…
چرا موفّق نشه!؟ :دی