سازنده The Order: 1886: تمایل داریم که به توسعه عناوین با بودجه بالا ادامه دهیم
سه سال و نیم از عرضه انحصاری The Order: 1886 برروی پلیاستیشن ۴ میگذرد. یک عنوان اکشن ماجراجویی که هنوز هم بسیاری، استودیو ردی ات داون (Ready at Dawn) را با آن میشناسند. Ru Weerasuriya، مدیرعامل استودیوی ردی ات داون، در مصاحبهای با Polygon، نگاهی دوباره به آمار فروش بازی داشته و آن را فروشی مداوم در طول زمان توصیف کرده است.
او همچنین اذعان داشت که سازندگان داستانی طولانی را برای ایجاد زمینهای بالقوه جهت توسعه دنبالههای احتمالی بازی نوشته بودند؛ با این وجود این تصمیم که دنبالهای بر این سری ساخته شود کاملا برعهده سونی است. در ادامه توضیحات او را در این زمینه میخوانید:
باید بگویم که بازی از زمان عرضه خود فروشی مداوم داشته است. البته فروش هر عنوان در چند ماه اولیه، رقم بزرگی را دربر میگیرد؛ با این وجود فروش بازی ثابت بوده است. تعداد ثابتی از افراد وجود دارند که در حال تجربه بازی بودهاند و هربار که بازیبازان به تجربه آن پرداختهاند، جملاتی شبیه به این را شنیدهایم که “بازی شما را تجربه کردم و از آن لذت بردم. نسخه بعدی کی منتشر میشود؟”. ما مدام چنین بازخوردهایی را دریافت میکنیم؛ بنابراین معتقدم تا زمانی که بازی در مرکز توجه باشد، به حیات خود ادامه خواهد داد.
برای من سخت است که به این سوال جواب بدهم. من همان پاسخی را به شما خواهم داد که در گذشته و قبل از عرضه The Order: 1886 اظهار داشتم و آن این است که در پشت صحنه، برای توسعه این بازی اقدامات بسیاری انجام گرفته است. حتی قبل از عرضه بازی ما اقدامات بسیاری برروی زیرساختها و این که هر شخصیت چرا به این شکل نشان داده شده، از کجا آمدهاند و چه داستانی با خود دارند انجام دادیم؛ نه فقط ۱۸۸۶، بلکه کل داستان بازی. ما از خودمان میپرسیدیم “داستان از کجا شروع شد؟ به کجا خواهد رسید؟”. در حال حاضر داستانی طولانی نوشته شده است. ما معتقد بودیم که توسعه یک بازی و تمرکز بیش از حد برروی داستان برای ما کافی نخوهد بود.
ردی ات داون بعد از عرضه The Order: 1886، دوعنوان دیگر را نیز توسعه داده است. عنوان Deformers که ناشر آن گیمتراست (GameTrust) بود؛ یک عنوان چندنفره که نتوانست واکنش خوبی از سوی منتقدان و بازیبازان دریافت کند. دیگری عنوان ماجراجویی Lone Ech بود که وظیفه نشر آن را Oculus Studios برعهده گرفت و به صورت انحصاری برروی پلتفرم واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر شد. این عنوان مورد تحسین قرار گرفت و توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه “درگیرکنندهترین بازی سال” را در بخش جوایز D.I.C.E. از آن خود کند.
با این وجود Weerasuriya در مصاحبه خود به این نکته اشاره میکند که استودیو تمایل دارد تا به توسعه عناوین تریپل A مانند The Order: 1886 بازگردد:
بله قطعا؛ این در ذات ما قرار دارد. ما در زمینههای مختلف طراحی بازی، سبکهای مختلف و شیوههای روایت داستان فعالیت داشتهایم. از عناوین پلتفرمر گرفته تا اکشن و نقشآفرینی و مبارزهای و تجربه واقعیت مجازی و توسعه یک عنوان تیراندازی سوم شخص؛ ما در طول این ۱۵ سال کارهای مختلفی را انجام دادهایم. البته این به لطف تیم و استعدادی است که آنها دارند. آنها همواره به دنبال کاوش و بهتر کردن خودشان هستند؛ با گفتن این که ” من به شخصه به عنوان یک توسعهدهندهی بازی، چطور میتوانم کار خود را بهبود بخشم؟”. تمام افراد تیم چنین چالشهایی را پشت سر گذاشتهاند؛ بنابراین بازگشتن به توسعه عناوینی با بودجه بالا و برروی یک کنسول، در ذات ما قرار دارد. ما همیشه این تعادل را داشتهایم و فکر میکنم که استودیو هیچگاه در یکجا توقف نکرده است.
عنوان The Order: 1886 در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
بهتره بیان سمت xbox راحت میتونن یه عنوان گرافیکی خفن برای اسکارلت بسازن :yes:
حرف نزنی نمیگن لالی
تو فحش ندی میگن لالی ؟
این همه استودیو دارید یک بازی هنوز در حد نسل ۸ برای جعبه ایکس نساختن
دیگه اسکارلت که نسل ۹ هستش و خرج بازی ساختنش بیشتره پیش کش
لایک داری علی اقا :yes: خودشون نه استدیوی درست و حسابی دارن نه چیزی دست به دامان استدیوهایی برای سونی بازی میساختن شده :rotfl:
میخاهند یک فاجعه ی دیگه ای هم بسازند
آره فورزا های که اصلا نسل هشتی نیستن گرزم آشغال بود بازی های مستقلمونم که هیچ. گرند توریزمو بازی ماینی نسل هشتمیه فقط اینکه سونی فنا زیادن الکی لایک میخورین دلیل نمیشه حرف خوبی زدین
پسر جون. خیلی از فوتراز هرایزن ۳ بقیه بازی ها خبری نبوده
اگر گیرز ۴ نسل ۸ هستش؟ بازی ای مثل هرایزن و اردر و گاد و لست ۲ و اینا چین؟ نسل ۹ ؟ البته لست ۲ نسل ۹ هستش
تو برو اکانت فیک بیشتر بساز تعدادتون رو زیاد نشون بدی
نه جعبه نه ایستگاه فقط فقط باباشون جناب پی سی اره پسر عزیزم
Cuphead@
سلام عزیزم نسل تموم شد ولی هنوز نمیدونی کنسول PS4 از نظر گرافیکی از Xbox one قویتری خاطر نشان کنم دوباره :laugh: 😀
PS4
GPU : 1.84 TFLOPS, AMD Radeon™ based graphics engine
Memory GDDR5 8GB
:yes:
Xbox one
GPU Clock Speed: 853 MHz(originally 800 MHz) Shader Cores: 768 Peak Throughput: 1.31 TFLOPS [6]
RAM ۸GB DDR3 Clock: 2133MHz Bandwidth: 68.26 GB/s + 32MB eSRAM
:laugh:
امیدوارم به خوبی منظورم رو رسیده باشم اون One X هم تا به الان حرفی برای گفتن نداشته از اسکارلت بود فکر کنم بود چه خبر :laugh:
گل پسر باید عرض کنم خدمت که
GPU GTX1080
CPU CORE I7
RAM 32
باقیش بماند :rotfl: 😀
دیگه نبینم جلو کینگ پی سی حرفی از قدرت جعبه و ایستگاه بزنیا افرین
یعنی هنوز نمیدونی xbox one سی پی یوش قویتر از پی اس فوره ولی گرافیک و رم نه
هر استودیویی هم سمت Xbox و عمو فیلی اومد نابود شد …. :yes:
برو عمو جون برو همون توم رایدر رو در توهماتت انحصاری بدون…. :rotfl: :rotfl:
(ما معتقد بودیم که توسعه یک بازی و تمرکز بیش از حد برروی داستان برای ما کافی نخوهد بود). :no: بله شما معتقد بودین که توسعه یک بازی و تمرکز بیش از حد بر روی گرافیک برای شما کافی خواهد بود. امید وارم اگر سونی واقعا قصد ساخت نسخه دوم Order رو داره به یه استدیوی لایق بسپارتش. ?:-) این چنین استدیوهایی به نظرم کمر ناشرها رو میشکونن.
ابروی و علل خصوص اعتبار بیش از ۲۰ ساله ی سونی در حوزه گیمینگ با یک اینچنین استدیوهایی بر باد فنا میره ?:-) :pissedoff:
واقعا نیاز داریم
حالا چون انحصاری سونیه یکی میاد میگه شاهکار بود
عزیزم ما اونقدر ابرشاهکار داریم که نیازی به شاهکار گفتن به این نداریم…. میخوای نام ببرم؟ بیخیال زیادن حالش رو ندارم 😀
حالا که فعلا توی پست قبلی مربوط به این بازی گفته شد لطفا از سونی یا کمپانی دیگه ای بت نسازید
بت نساختیم عزیزم… سونی برای ما شاهکار ساخته ما هم ازش تمجید میکنیم….
پسرم شاهکارات رو شیک و مجلسی تو کینگ پیسی خواهیم زد عجله نداریم که بکشه صد سال الان ایستگاه ۳ قشنگ تو پی سی منه چن سال دیگه ایستگاه ۴
قربونت برم شما منتظر باش ۵ سال دیگه موقعی که ما داریم گاد ۵ بازی میکنیم روی پیسی گاد ۴ بازی کن :rotfl:
من اولین بازی که برای پلی ۴ گرفتم همین بازی بود و اجاره کرده بودم
از ترس اینکه اجاره بازی زیاد بشه کوفتم شد بازی. ولی بازیش واقعا قشنگه
گرافیک بالا من صحنه اول بازی پشمام فر خورد و گفتم چه جوری این بازی ۶۰ فریم هستش با این گرافیک؟
( نگو تلویزیونمون فریم اضافه کرده بود و قابلیت تلویزیون سونی خودمون بود )
گیم پلی بازی هم قشنگ و عالی بود. مخصوصا صحنه نبر های تن به تن با شمشیر با گرگینه ها
داستانم قشنگ بود
موزیکم قشنگ بود
مشکل چی بود؟ گیم پلی کوتاه و کات سین زیاد که دلیلش گرافیک بالای بازی بود. کاش شماره دو رو بسازن
فقط امتیاز این بازی دست سونیه یا دست خودشونه؟؟؟ به نظرم این صحبت ها رو کردن چون دنبال ناشرن یا اینکه میخوان سونی واکنش نشون بده و شماره دو رو بسازه
امیدوارم بسازن واقعا آی پی جدید و قشنگیه حیفه
به نظرم اگه مال خودشون بود تا حالا حتما واسه سایر پلتفرم ها پورت شده بود ?:-)
نکته قشنگی اشاره کردی
دست سونیه و برای اینکه این استدیو این بازی رو ادامه بده باید از سونی اجازه بگیره.کاش بدنش به دست ناتی داگ که تو ساخت شوترهای سوم شخص ماجرایی نظیر نداره اون موقع بالای ۹۰ میشه و صفر تا صد بازی رو ناتی داگ تغییر میده
تو که تکلیفت معلومه تقصیر نداری
بازیشون واقعا شاهکار بود :laugh: 😀 :rotfl: 😮
بازی تو نسخه ی اول تموم نمیشه و داستانش ادامه داره احتمالا نسل بعد شاهد نسخه دوم باشیم،این بازی هر چی هم که کم داشت ولی تونست نهایت قدرت کیفیت ps4 رو اون موقع به رخ بکشه
بازیش رو دوست داشتم
یک لندن متفاوت رو به تصویر کشید و شخصیت پردازی فوق العاده مثل گالاهاد رو نمایش داد
بازی تئوری زیاد داشت از پایان بازی و غافل گیر شدن گیمر بگیر تا اولین نبرد با گرگینه در بیمارستان و خیلی عنوان خوبی بود یکسری نو اوری هم مثل باز کردن قفل درها داشت و سلاح های متفاوتش :yes: :yes:
Microsoft Xbox one @
همیشه نظرات رو دوست دارم بدور از هیچ گونه ترول همیشه دوستانه بوده :yes: :-))
توی قلب مایی :yes: :yes: :heart:
cell
دقیقا مخالف تو :-))
دوستان یک سوالی؟
فرق پلاس بریتانیا و آمریکا و امارات چیه؟ سروراش فرق دارن؟ یعنی کسی مثلا امارات رو بگیره تو سرور آمریکایی ها نمیفته یا فرقش چیه؟؟؟
بعد انگار پلاس رو میشه مثل بازی ها شیر کرد درسته؟؟؟ چون یک نفر دیدم تو دیوار نوشته پلاس ۳ماهه شیر میکنم میفروشم فلان؟
این بازی و rise برای شروع نسل هشت بودن.
هر دو هم گیمپلی درست و حسابی نداشتن
فقط گرافیک
Ryse. اشتباه گفتم
حتما باید ادامه این سری رو بسازن.
شخصیت پردازی گالاهاد و بقیه کارکترها ، گرافیک فنی و هنری بازی ، طراحی محیط و شوتینگ بازی فوق العاده بود و نقاط ضعف هم بعد از عرضه نسخه اول مشخص شده.
کافیه رو مدت زمان گیم پلی ، تعادل میزان کات سین ها و گیم پلی ، روایت داستان کار و لول دیزاین بازی کار کنن تا نسخه بعدی عالی بشه.
حیفه اگه از پتانسیل جهان بازی استفاده نکنن.
بازیش گرافیک خوبی داشت نسبت به اون زمان ولی از اونجایی که همه میگن بالاترین گرافیک ps4 رو نشون میداد بهتره که uncharted 4 و god of war رو تجربه کنن تا به یکم از قدرت ps4 پی ببرن :yes: نهایت قدرت ps4 زمانی مشخص میشه که the last of us part II بیاد و صد البته Red dead redemption 2 و death strading و cyberpunk 2077 :inlove: :inlove: :inlove: tnx
امروز بازی رو تموم کردم… 😉 قبل از تجربه ی بازی دو تا نقد یکی از گیمفا یکی هم از سایت زومجی خونده بودم و متوجه شدم که بعله مثه اینکه اولا بازی کوتاهه. دوم اینکه کات سین زیاد داره . خب طبیعتا خودم رو آماده کرده بودم و انتظاراتم رو تا یه حدی پایین آورده بودم ولی الان بعد تجربه ی بازی میتونم بگم که واقعا بازی صد در صد ارزش یک بار بازی کردن رو داره ! دقت کنید یک بار! :laugh: ولی قطعا ارزشش رو داره . تو موسیقی بازی انصافا کم کاری نشده.
کاراکتر ها شخصیت پردازی خوبی دارن و شخصیت پردازی کاراکتر اصلی هم میتونم بگم جزو بهترین هاس! :yes:
گرافیک بازی خوبه ولی چشم نواز نیست و بعضی وقتا Depth of field اذیت میکنه! داستان بازی قشنگه و روایت خیلی خوبی رو داره. 😉
بازی کوتاه هست ولی نه اونقدر کوتاه که تو نقدا نوشته! کات سین درسته که زیاده ولی انصافا ارزش دیدن دارن و قشنگ کار شدن.
هوش مصنوعی خیلی متوسطه! 🙁
گان پلی بازی قابل قبوله و حس خوبی به آدم میده مخصوصا اگه با شات گان برین جلو 😀
بازی بهتر از انتظاراتم بود
در کل من نمره ی ۸۰ که گیمفا بهش داد رو بیشتر لایق بازی میدونم تا نمره ی ۶۵ زومجی!
تجربه ی لذت بخشی برام بود و منتظر نسخه ی دوم هستم.
چرا واقعا! دقیقا یکبار حال میده تمومش کنی همون یبارم حال میده اساسی اما نمیدونم چرا دفعه دوم دیگه نمیچسبه، البته من دو بار تموم کردم به فاصله ی یکسال
گیم پلی مشکل داشته باشه اینجوری میشه دادا
قسمت بعد بهترشو میسازن سونی هیچی برای لذت گیمر کم نمیزاره
وااای چه بازی هایی بدن بیرون من که به شخصه ۲۵ میلیون گذاشتم کنار برای خرید ps5 و تلویزیون مخصوصش واااای نمیتونم صبر کنم دیگه واااای
باو پول دار ایستگاه پنج هم میاد راستی پسرم تو تعطیلات تابستان کلاسای اموزشی اعم از خطاطی و هنر میری
سازنده های عزیز خیلی بوووووووووق خوردن
تو نسل بعد تفاوت قدرت کنسولا خیلی ناچیز میشه، دوست دارم اون موقع دوستای مایکرو پسندو ببینم که دیگه چی میخوان بگن ؟
اون موقع دیگه کسی دنبال قدرت کنسول نیست دنبال انحصاریای خوبه ، کنسول بازی اسمش روشه پس انقد درگیر ۴k و upscale و این داستانا نباشید از گیم لذت ببرید !
خیلی منتظر قسمت جدیدشم حرف نداشت این بازی، تو کنترل شخصیتش موقع کاورگیری و درگیری و جمع کردن چیزای رو زمین مشکل داشت اما خفن بود
چرا میخان پلی پنجو بسازن وقتی رو همین کنسول میشه همچین کیفیتی ساخت!