سازندهی Sekiro برای رضایت گروهی خاص دیگران را فدا نخواهد کرد
آقای هیدتاکا میازاکی در مصاحبهی اخیر خود، درباره دیدگاه متفاوت شرکت فرام سافتور در زمینهی توسعهی عنوان جدید این شرکت یعنی Sekiro Shadows Die Twice و رخی ایدههای استفاده شده در این بازی، توضیح داده است.
عنوان Sekiro: Shadows Die Twice ساختهی جدید شرکت فرام سافتور در جریان مراسم E3 2018 معرفی شد. در کنار بازخوردهای خوب همیشگی که اکثر بازیهای این شرکت در زمان معرفی دریافت میکنند، بسیاری از همکاری این شرکت با شرکت اکتیویژن نگران هستند.
از زمان اعلام خبر همکاری این دو شرکت برای توسعهی این عنوان، برخی از بازیبازان نگرانی خود نسبت به این موضوع را ابراز کردهاند. این افراد نگرانند که ممکن است شرکت اکتیویژن تلاش کند سطح بازی را پایین آورده و درجهی سختی آن نسبت به عناوین موفق و پرطرفدار Soulsborne پایینتر باشد. با این وجود آقای میازاکی به عنوان کارگردان بازی و مدیر اجرایی شرکت فرام سافتور، تلاش دارد نگرانی هواداران نسبت به این موضوع را کاهش دهد.
آقای میازاکی در مصاحبهی خود با مجلهی Edge به هواداران اطمینان داده است که شرکت فرام سافتور به هیچ وجه ایدههای خود را، صرفا برای راضی کردن دستهی خاصی از بازیبازان کنار نخواهد گذاشت. آقای میازاکی در این باره گفته است:
ما به دنبال ساخت عنوانی که برای دستهی خاصی از بازیبازان رضایتبخش باشد نیستیم. ما بازیها را برای کسانی میسازیم که عاشق بازیها هستند.
در ادامه آقای میازاکی به سری Tenchu که محصولی مشترک بین دو شرکت اکتیویژن و فرام سافتور بوده است (حقوق این آیپی در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت فرام سافتور تصاحب شده است)، اشاره کردند و از تاثیرات این بازی در روند ساخت عنوان Sekiro صحبت کردند. به نظر میرسد از ایدههای سری Tenchu در توسعهی بخش مخفیکاری ساختهی جدید فرام سافتور استفاده شده است.
زمانی که ما شروع به صحبت دربارهی آیندهی این بازی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که عنوانی با پیشزمینهی ژاپنی بهترین گزینه است. در نتیجهی این تصمیم ما شروع به بحث دربارهی یک شخصیت اصلی نینجا کردیم. طبیعتا پس از این بحثها، صحبت در زمینهی سری Tenchu پیش کشیده شد که دو شرکت فرام سافتور و اکتیویژن سابقهی همکاری برروی آن را داشتند. این ایدهها در نهایت به طراحی مکانیکهای بخش مخفیکاری بازی ختم شد.
بسیاری از هواداران، در زمان معرفی این عنوان از شباهتهای آن با سری Tenchu صحبت کرده بودند. بسیاری از آنها از این موضوع که عنوان Sekiro از این سری کلاسیک و محبوب آنها الهام گرفته است، بسیار خوشحال هستند. در گذشته آقای میازاکی اعلام کرده بود که همکاری آنها با شرکت اکتیویژن تاثیر بسیار مثبتی در روند توسعهی این عنوان داشته است. ایشان همچنین تایید کرده بود که عنوان Sekiro نه تنها از سری Souls آسانتر نخواهد بود، بلکه در برخی زمینهها درجهی سختی بالاتری خواهد داشت.
عنوان Sekiro Shadows Die Twice در سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
شاهکار پس چرا نمیای
ولی اکتیویژن این کار رو کرد.فقط برای جلب نظر یه سری اومد بازی رو بتل رویال کرد و بخش داستانی رو حذف کرد
اون یه سرى ۹۹ درصد گیمرا هستند اون یه درصدم هم مثل شما خیلى دوست دارن ولى نمیتونن آنلاین بزنن چون نه امکانات دارن و نه توانایى :-)) محدودیت چه کارا که با آدم نمیکنه :-(( :silly:
ژنرال یکبار بهت با زبان خوش گفتم بس کن… ظاهرا توانایی فهم نداری شما
فقط موندی تو سایت و هر نظری که میذاری یک مشت چرندیات و اشتباه هست….. بسه دیگه … یک ادم چقدر میتونه نفهم باشه
داش کلا ما ماکرو فنا همینیم 😥
عقده ای بار اومدیم 😥 😥 😥
عقده ای بودن ربطی به فن چیزی بودن نداره چون چون ما از فن هرپلتفرمی عقده ای داریم ?:-)
Jd fenix@
واقعا هر موقع که کامنتات رو میخونم میبینم که سطح هوشی و علمی و عقلانی تو زیر خط فقره و واسه همین من با کسایی مثل تو که بچه هستند پوزخند میزنم و واقعا دیگه هیچ حرفی برات نمیتونم بگم فقط امیدوارم هرچه زودتر شفا پیدا کنی و به راه راست هدایت بشی
شاید همشما توانایی برقراری ارتباط با شاهکارهای داستانی رو به هر دلیلی ندارید:)
کجاى کامنتم گفتم از شاهکار هاى داستانى بدم میاد؟! 😐 اتفاقا باید هر دو دسته(آنلاین و تکنفره) باشن و هیچ بحثى توش نیست :yes: ولى امثال اون فرد تازه گیمر چون بازیارو هکى میزنن و پول اشتراک ندارن و اینترنتشون حلزونیه یاد گرفتن هرچى که آنلاین هست رو بکوبن 😕 نمیدونن بازى باید براى هر تایمى باشه و ما اینجور کامنت هارو فقط اینجا میبینیم :idk:
عُقده ایی بودن کلا ازت میباره بعدا ک با خودت فک کنی ب یک داستان قوی بازی هیچی ب ذهن فندوقیت نمیاد جز اینکه تو یک مپ صد نفر ریختن سر هم
آقای کوهپیما یعنی چی این وضعشه هرکی هر چرندی دلش میخواد میگه و سایت رو به گند میکشه نظرش رو تایید میکنید ولی من که جوابشون رو میدم نظر من تایید نمیشه.کامنتم رو هم تاجایی که میشد سانسور کردم ولی بازم شما تایید نکردین :reallyangry: :smug:
ضریب هوشیت زیر صفره و کلا دیگه بهت امیدی نیست واسه همین باهات بحث نمیکنم اگر هم بحث کنم نویسنده های سایت طبق معمول نظرم رو تایید نمیکنن
خب درجه سختی بزارین…هر کس خواست پوستش کنده بشه بزاره رو آخرین درجه! هر کس هم اعصاب و حوصله نداره درجه متوسط یا آسون رو انتخاب کنه
اصرار به سخت بودنه که میازاکیو خاص کرده رو ایزی مزه نمیده 😀
کیا تنچو رو بازی کردن و یادشونه که چه بازی ردیفی بود!واقعا عالی میشه اگر تو همون سبک و سیا باشه بازی
من یادمه
من پدر مادرک رفته بودن مکه وقتی بچه بودم. برام بازی تنچو و کشتی کج رو آورده بودن روی پلی ۱
تنچو مخفی کاری بود و یک طناب میزدی از دیوار بالا میرفتی و تیغ میریختی یارو میرفت روش بالا پایین میپرید
یکی از راه های کشتن باساش همین بود
یا دوم میزدی از پشت میومدی گردن ملت رو میبریدی
خداییش عالییییییییییییییییییییی بود و سخت زمان خودش
از این بازیا کیلویی نبود بری جلو بزنی همه رو بکشی
خوبه که بازی همه پسند بشه
فقط امیدوارم که زیاد خشک و خالی نباشه و از داستان قوی و کات سنس های زیاد بهره ببره