تغییراتی در سیستم آمادهسازی شخصیت در بازی Destiny 2 ایجاد خواهدشد
بانجی (Bungie) در آخرین پست خود اعلام کرده است که قصد دارد ماهیت جذب قدرت را در بسته گسترش دهندهی Forsaken تغییر دهد. این استودیو میخواهد که این سیستم را به سیستمی شبیه به آن چه ما در بازی اول دیدیم تبدیل کند.
برای انجام این کار، بازی به بازیبازان برای انجام کارهای سختتر قدرت بیشتر و برای انجام کارهای آسانتر قدرت کمتری را به عنوان پاداش به آنها میدهد. برای مثال، وقتی یک بازیکن ماموریتی را انجام میدهد که سطح پیشنهادی آن ۴۰ عدد بیشتر از سطح بازیکن است، میتواند انتظار پاداش بیشتری داشته باشد. تجهیزاتی که شما در اختیار دارید، اکنون حداقل کارایی یکی دیگر از وسایل شما را بهبود میبخشد و قدرت آن نیز هرگز از میانگین قدرت شخصیت شما پایینتر نخواهد رفت.
در بازی Destiny رسیدن به بالاترین سطح بازی کار بسیار سخت و طاقتفرسایی حساب میشود. اکنون بانجی اعلام کرده است که این مورد در بستهی Forsaken نیز صدق میکند. اگرچه دیگر اطلاعات مربوط به پیشرفت شخصیت در این بازی هنوز در هالهای از ابهام قرار دارد ولی این استودیو قول داده است که با سیستمی شبیه به بستهی Warmind روبرو خواهیم شد. قابل ذکر است که در بستهی Warmind حدود ۳ هفته طول کشید تا بازیبازان به بالاترین قدرت بازی یعنی ۳۸۵ برسند.
بسته الحاقی Forsaken برای بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکسوان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات