DOOM Eternal در زمان عرضه از مادها پشتیبانی نخواهد کرد
آیدی سافتور (id Software) در گفتگویی با PCGamesN تائید کرد که DOOM Eternal در زمان عرضه از مادها پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال این سازنده اظهار داشت که اگرچه در زمان انتشار خبری از پشتیبانی از مادها نخواهد بود، با این وجود ممکن است این موضوع در آینده مطرح شود و این ویژگی در حال حاضر هدفی بلندمدت برای تیم است.
این اظهارات را مارتی استراتون (Marty Stratton)، کارگردان بازی، بیان کرد و در ادامه افزود که “هیچ تضمینی” برای ارائه ویژگی پشتیبانی از ماد در بازی وجود ندارد، با این وجود آیدی سافتور زمان قابل توجهی را صرف کرده تا مطمئن شود که کد DOOM Eternal انعطافپذیری لازم را داشته باشد تا در آینده امکان پشتیبانی از ماد فراهم باشد.
طبق اظهارات این کارگردان، برخی از تصمیماتی که در “گذشته” و احتمالا در طول توسعه عنوان DOOM در سال ۲۰۱۶ میلادی گرفته شد، باعث دور ماندن این سری از مادها گردید و از آن زمان به بعد، تیم به سختی کار کرده و تصمیماتی را اتخاذ کرده است تا در آینده بتوان از ویژگی مادها در بازی پشتیبانی کرد. در ادامه توضیحات استراتون را در این زمینه میخوانید:
ما در گذشته تصمیماتی فنی را اتخاذ کردیم که ما را در مسیری متفاوت از مادها قرار میداد. ما در چند سال گذشته زمان زیادی را صرف کردهایم تا تصمیماتی فنی را لحاظ کنیم که ما را قادر به انجام دادن و پشتیبانی از مادها میسازد.
این کارگردان در ادامه افزود:
ما قطعا مسیر آونگ را به نحوی تغییر دادهایم که در آینده قادر به انجام این کار باشیم. من به ادامهی راه امیدوارم. نمیتوانم بگویم در آیندهای نزدیک، ولی میشود گفت که در آیندهای نه چندان دور میتوانیم تعاملات بهتری در این زمینه داشته باشیم.
اگر با DOOM آشنایی داشته باشید، احتمالا میدانید که این سری زمانی جامعهای نسبتا بزرگ در زمینه مادها را در اختیار داشت. با این وجود در راهاندازی مجدد آن در سال ۲۰۱۶، این بار خبری از مادها نبود. آن زمان بسیاری کنجکاو بودند که بدانند آیا آیدی سافتور کاملا از این ویژگی صرفنظر کده است یا خیر. ظاهرا اینطور نیست و آنها سخت مشغول کار برروی این موضوع هستند تا امکان پشتیبانی قوی از مادها را فراهم سازند.
علیرغم این که “DOOM جدید” توانست موفقیت قابل توجهی در کنسولها کسب کند، با این وجود مقصد نهایی و همیشگی DOOM، رایانههای شخصی خواهد بود و بازیبازان پیسی نیز قطعا از یک عنوان درجه یک با قابلیت پشتیبانی از مادها استقبال خواهند کرد.
عنوان DOOM Eternal در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد. فعلا تاریخ انتشار بازی و یا بازه زمانی آن اعلام نشده است. شما میتوانید در اینجا اولین تریلر منتشرشده از گیمپلی بازی را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
Doom و Max Payne واقعا بهترین ماد ها رو داشتن. واقعا حیفه که این Doom جدید از ماد پشتیبانی نکنه. طرفدار ها با ماد هایی که در بازی های قبلی ساختن نشون دادن که ایده های خفنی دارن. واقعا میشه ماد های فوق العاده ای در Doom eternal پیاده کرد.