جزئیات جدیدی از Cyberpunk 2077 بدست آمد | نقش سرعت در نایت سیتی و کارکرد متفاوت آیتمها
به تازگی آخرین قسمت از بررسی فریم به فریم تریلر بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 توسط استودیوی بازیسازی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) منتشر شده است. این آخرین قسمت از این سری مقالات کوتاه است که درست پس از رویداد E3 2018 با هدف بررسی فریم به فریم تریلر عنوان Cyberpunk 2077 و اطلاعاتی که به ما میدهد، آغاز به کار کرد.
قسمت سیزدهم این سری به بررسی جزئیات دو فریم تریلر بازی Cyberpunk 2077 میپردازد. این فریمها اطلاعات جدیدی از شهر نایت سیتی (Night City)، وسایل نقلیه و استایل شخصیت اصلی بازی فاش میسازد.
فریم افتتاحیه در قسمت سیزدهم از بررسی تریلر بازی Cyberpunk 2077، شهر نایت سیتی و نقش وسایل نقلیه و سرعت در این شهر را نشان میدهد:
سرعت یکی از موضوعات مهم در بازی Cyberpunk 2077 است. برای بسیاری، این فقط یک راه از زندگی است. شهر به سرعت پیش میرود بنابراین یا باید با آن همراه شوید یا پشت سر آن جا خواهید ماند. هر کس که برروی لبه خط راه میرود به شما میگوید؛ اگر متوقف شوید، خواهید مرد – نایت سیتی منتظر هیچکس نمیماند.
همانطور که در گزارشهای قبلی نیز مشاهده کردیم، در بازی Cyberpunk 2077 میتوانید از وسایل نقلیه نظیر ماشینها و موتورهای سواری برای حمل و نقل استفاده کنید. توصیف فریم جدید تریلر این بازی نشان میدهد که نایت سیتی قرار است شهری دیوانهوار پر از جنونهای متعدد باشد. سیدی پراجکت رد به بررسی نقش و اهمیت سرعت در این شهر پرداخته است که نشان میدهد چرا نمیتوان از خودروهای پرنده استفاده کرد.
فریم بعدی تریلر بازی مورد بحث برروی استایل شخصیتها تمرکز دارد:
شخصیت اصلی ما با ژاکت خاصی پوشیده شده است که هدف آن تنها [پوشاندن او] نیست. همانند بیشتر گزینههای فشن در نایت سیتی، این ژاکت برای کارکردهای متفاوتی طراحی شده است و توانایی اتصال شخصیت به دیگر فرمهای تکنولوژی را فراهم میکند.
یکی از نکات قابل توجهی که از این گفتهها میتوان متوجه آن شد این است که هر آیتمی اهمیت خاص خود را خواهد داشت و برای هدفهای متعددی در جریان گیمپلی بازی Cyberpunk 2077 قابل استفاده خواهند بود. میتوان اینطور گفت که گرچه یک ژاکت بیش از هر چیزی برای داشتن ظاهری مناسب استفاده میشود اما در عمل کارکردهای متفاوتی دارد که میتوان در طول گیمپلی نیز از آنها بهره برد.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، اخیراً مشخص شده است که جهان این بازی شباهتها و تفاوتهای بسیاری با Grand Theft Auto V دارد. همچنین گفته میشود که به احتمال زیاد، گیمپلی این بازی در جریان رویداد Gamescom 2017 به نمایش درآید. همچنین مدتی پیش مشخص شد که این بازی هیچ ابایی در بیان مشکلات سیاسی روز دنیا ندارد که از این نشانی میتوانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.
بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم مقصد مشخصی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی پیشنهاد میکنیم مقاله «وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید» را به قلم «سعید آقابابایی» از این نشانی در گیمفا بخوانید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
یک بازی انقلابی :inlove:
با این که میدونم این بازی شاهکاره
ولی این همه تعریف به ضررشونه چون اگه بازی یه مشکل خیلی ریز داشت همه بش گیر میدن
و به لطف منتقدا که اون مشکلو خیلی بزرگ جلوه دادن ذره ذره از متای بازی کم میشه
داداش
سر The Witcher 3 اونقدر خبر اومد و ادا درآوردند و تاخیر زدن که نگو
ولی GOTY کی شد؟ آره
مگه من میگم قراره بازی بدی بشه
خب این کارشون ریسک داره دیگه
بازی خوبی به نظر میاد ولی اول شخص بودنش واقعا رو مخه و تغیراتی رو که رو شخصیت انجام میدی رو عملا نمیشه دید واسه همین یه ژاکت پوشیدن باید به فرض یه منو باز کنی بعدا متوجه بشی به نظر من بهتر بود سوم شخص باشه
من باهات موافقم اما یکی از مهمترین ویژگی های بازی یعنی Wall-Running (دیودن روی دیوار) توی سوم شخص اونقدرام قشنگ نیست
اینجوری که هر روز یه خبر از این میاد لابد قبل ۲۰۲۰ منتشر میشه دیگه :rotfl: