وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید

سعید آقابابایی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

تردیدی وجود ندارد که آخرین شاهکار استودیو لهستانی CD Projekt RED یعنی بازی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از برترین عناوین نقش ‎آفرینی است که صنعت بازی ‎های رایانه‎ ای تاکنون به خود دیده است و همچنین از نظر اکثر منتقدین و گیمرها در سراسر دنیا یکی از زیباترین بازیهای تاریخ نیز محسوب می شود و حتی برای خیلی از بازیبازان مثل بنده، این عنوان برترین بازی تاریخ قلمداد می شود که این نشان از سطح کیفیت خارق العاده این شاهکار بزرگ دارد. همراه شدن با گرالت در آخرین نسخه از ۳ گانه‌‎ی Witcher به قدری جذاب و دلچسب بود که قطعا تا مدت ‎ها در یاد و خاطره‎ ما باقی خواهد ماند و از آن به عنوان تجربه ‎ای بسیار شیرین و البته گاهی با حسرت یاد خواهیم کرد زیرا در آن شاهد پایان ماجراهای گرالت افسانه ‎ای ملقب به گرگ سفید بودیم و بعد از ۳ گانه ‎ای بی‎نظیر با او و داستان‎های جذابش خداحافظی کردیم. به دلیل همین موفقیت و زیبایی شگغت انگیز بازی ویچر ۳ بود که نگاه های تمامی افراد و مخاطبین صنعت گیم در دنیا به استودیو سی دی پراجکت رد بیش از پیش جلب شد و عنوان جدید آنها با نام Cyberpunk 2077 که تنها یک تریلر شاهکار سینماتیک را از آن دیده بودیم، تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی هایی شد که تعداد بیشماری در دنیا منتظر شنیدن خبر و تریلر جدید و نمایشی از آن بودند زیرا دیگر می دانستیم که سی دی پراجکت رد وقتی یک نقش آفرینی بسازد چه خواهد شد. سازندگانی که نه تنها به خاطر بازی های بی نظیرشان مشهور و محبوب هستند بلکه به خاطر رفتار بسیار عالی و اخلاق مدارانه با کاربران و مخاطبینشان، بسیار بین بازیبازان محبوب هستند و همیشه معنای واقعی توجه به گیمر و احترام به او را به صورت عملی به ما نشان داده اند، آن هم در دوره ای که شرکت های بزرگ به هر بهانه ای قصد دارند پول بیشتری از کاربران به جیب بزنند.

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید

بیشتر از ۵ سال زمان از تریلر معرفی Cyberpunk 2077 گذشته بود و واقعا دیگر صبرمان برای دیدن نمایشی جدید از این عنوان به انتها رسیده و امید و دلخوشیمان را روی E3 2018 گذاشته بودیم که در آن نمایشی جدید از بازی ببینیم. سرانجام آن قدر انتظار کشیدیم و صبر کردیم و شایعه شنیدیم تا بالاخره روز موعود فرا رسید و در نمایشگاه E3 2018 در کنفرانس مایکروسافت، بعد از چند سال یک نمایش جدید از Cyberpunk 2077 را از سوی نوابغ سازنده ویچر مشاهده کردیم و این نمایش هم به مانند تریلر اول بازی در سال ۲۰۱۳ به قدری زیبا و مرموز و پر از نکات جذاب بود که از هم اکنون می تونیم مطمئن باشیم که باز هم با یک شاهکار عظیم و بسیار گسترده در سطح ویچر ۳ روبرو خواهیم شد. سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی نقش آفرینی است که برخلاف سری عناوین ویچر از زاویه دوربین اول شخص دنبال می شود و البته سازندگان برای این موضوع دلایل قابل قبولی را نیز مطرح کرده اند. وقایع بازی در شهری عظیم به نام شهر شب یا نایت سیتی دنبال می شود و تعداد بیشماری فعالیت های مختلف برای انجام دادن در آن خواهیم داشت. در نمایش این بازی در E3 2018 و در کنفرانس مایکروسافت، شاهد گیم پلی نبودیم و تنها یک تریلر سینماتیک را مشاهده کردیم، اما برای ما که چند سال انتظار کشیده بودیم همین تریلر هم بی نهایت جذاب بود و از آن مهم تر این که تریلر به حدی زیبا و دیدنی بود و آن قدر نبوغ آمیز کارگردانی و ساخته شده بود که هر بیننده ای را به خود خیره می کرد.

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

بعد از چند سال یک نمایش جدید از Cyberpunk 2077 را از سوی نوابغ سازنده ویچر مشاهده کردیم و این نمایش هم به مانند تریلر اول بازی در سال ۲۰۱۳ به قدری زیبا و مرموز و پر از نکات جذاب بود که از هم اکنون می تونیم مطمئن باشیم که باز هم با یک شاهکار عظیم و بسیار گسترده در سطح ویچر ۳ روبرو خواهیم شد.

 بعد از این نمایش عمومی تریلر Cyberpunk 2077 که در آن چیزی از گیم پلی بازی پخش نشد، سازندگان یک نمایش مخفیانه و پشت درهای بسته را نیز برای برخی حاضران E3 در قالب یک دموی ۵۰ دقیقه ای از گیم پلی بازی ترتیب دادند که در آن کلی از المان های گیم پلی و .. مشخص و آشکار شده بود و بعد از آن نمایش با این که هیچ تصویر و ویدئویی وجود نداشت، ولی کسانی که در آنجا بودند کلی نکات مختلف را یادداشت کرده بودند تا در اختیار صنعت گیم قرار دهند و ما را نیز با خصوصیات و شاخصه های گیم پلی بازی که در این دموی ۵۰ دقیقه ای دیده بودند آشنا نمایند. چیزی که مشخص است آن است که بدون شک بازی بازی Cyberpunk 2077 نیز به مانند شاهکار The Witcher 3 Wild Hunt پر از سیستم‎های مختلف و متنوع مبارزه و المان های پرتعداد گیم پلی می باشد که البته هنوز به غیر از آن عده ای که در نمایشگاه E3 2018 پشت درهای بسته نمایشی ۵۰ دقیقه ای از گیم پلی آن را دیدند و حق عکس گرفتن و تصویر برداری هم نداشند، هیچ کس دیگری این المان ها را مشاهده نکرده است (تازه خود این افراد هم هنوز فقط و فقط درصد خیلی کوچکی از گیم پلی بازی دیده اند)، اما می توانیم قریب به یقین مطمئن باشیم که Cyberpunk 2077 نیز در عین سادگی و در دسترس بودن، پیچیدگی‎های بسیاری در گیم پلی خود خواهد داشت و با صحبت ها و نکاتی که افراد حاضر در نمایش پشت درهای بسته بازی از گیم پلی آن بیان کرده و به اشتراک گذاشته اند، این موضوع به نوعی تایید نیز شده است که اگر در Cyberpunk 2077 شاهد بازی پیچیده تر و متنوع تری از ویچر ۳ نباشیم، قطعا شاهد بازی کوچکتری نیز نخواهیم بود.

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

بعد از نمایش عمومی تریلر Cyberpunk 2077 که در آن چیزی از گیم پلی بازی پخش نشد، سازندگان یک نمایش مخفیانه و پشت درهای بسته را نیز برای برخی حاضران E3 در قالب یک دموی ۵۰ دقیقه ای از گیم پلی بازی ترتیب دادند که در آن کلی از المان های گیم پلی و .. مشخص و آشکار شده بود و بعد از آن نمایش با این که هیچ تصویر و ویدئویی وجود نداشت، ولی کسانی که در آنجا بودند کلی نکات مختلف را یادداشت کرده بودند تا در اختیار صنعت گیم قرار دهند و ما را نیز با خصوصیات و شاخصه های گیم پلی بازی که در این دموی ۵۰ دقیقه ای دیده بودند آشنا نمایند.

هنوز تاریخ انتشاری برای Cyberpunk 2077 اعلام نشده است و همچنان باید منتظر باشیم که سازندگان ویدئویی رسمی و عمومی را هم از گیم پلی این عنوان منتشر کنند ولی تا آن زمان قصد نداریم تا دست روی دست بگذاریم و شما را منتظر نگاه داریم، بلکه می خواهیم تا نکات تایید شده گیم پلی بازی را که کسانی که در نمایش ۵۰ دقیقه ای بازی حضور داشته اند و با دنیا به اشتراک گذاشته و بیان کرده اند را در اختیار شما نیز قرار دهیم تا با خیلی از المان های گیم پلی Cyberpunk 2077 آشنا شوید و کلی از نکات و المان های آن را از هم اکنون در مورد Cyberpunk 2077 بدانید که قطعا مطمئن هستم شما نیز مثل من خیلی خیلی در پی این هستید که هر چه بیشتر و حتی یک نکته بیشتر در مورد گیم پلی این عنوان بدانید و حالا ما به جای یک نکته، ۳۲ نکته از گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را در اختیار شما خواهیم گذاشت که در واقع انگار خودتان یک ساعت از گیم پلی بازی را مشاهده کرده اید. پس اگر به هر دلیلی به عنوان بی نظیر و بزرگ نوایغ سازنده ویچر یعنی بازی Cyberpunk 2077 علاقمند هستید پیشنهاد می کنم تا با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا در ادامه مطلب “۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید” همراه شوید.

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

قطعا مطمئن هستم شما نیز مثل من خیلی خیلی در پی این هستید که هر چه بیشتر و حتی یک نکته بیشتر در مورد گیم پلی این عنوان بدانید و حالا ما به جای یک نکته، ۳۲ نکته از گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را در اختیار شما خواهیم گذاشت که در واقع انگار خودتان یک ساعت از گیم پلی بازی را مشاهده کرده اید.

  1. در Cyberpunk 2077 شما در نقش شخصیتی به نام V قرار می گیرید که یک مزدور و یک سایبرپانک است و در ازای گرفتن پول کارهای خطرناکی را قبول می کند.
  2. شما در بازی ورژن شخصی خود از V را خلق می کنید. می توانید بین مرد یا زن بودن او انتخاب کنید. البته مشخص نیست که جنسیت او آیا روی تجربه شما از بازی هم تاثیر می گذارد یا خیر ولی قطعا روی برقراری روابط عاطفی در داستان تاثیرگذار خواهد بود. لازم به ذکر است که در بازی تعدادی شخصیت های bisexual نیز وجود دارند.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  3. شما می توانید مدل مو و خالکوبی شخصیت خود را تعیین کنید و امتیازات تجربه خود را بر روی موارد مختلفی مثل قدرت، هوش، رفلکس، تکنولوژی و قابلیتی به نام “Cool” خرج کنید!! احتمالا این قابلیت به Cool بودن و باحال بودن شخصیت بازی اضافه می کند و حرفش بیشتر خریدار خواهد داشت.
  4. شما می توانید پیشینه داستانی شخصیت خود و دلیلی آن که چرا او در Night City است را تعیین نمایید. حتی می توانید تعیین کنید که وی برای گرفتن انتقام یا فقط برقراری رومنس و روابط عاطفی پای به این شهر گذاشته است.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  5. کلاس های ثابت و از قبل خلق شده ای در بازی وجود ندارند که موقع ساخت شخصیت از بین آنها انتخاب نمایید. در واقع شما می توانید در روند بازی و بر اساس روش بازیتان کلاس خود را خلق نمایید.
  6. در روند پیشروی بازی و خرج امتیازات تجربه و ارتقا دادن شخصیتتان، ۳ نوع کلاس کلی Solo, Techie و Netrunner وجود دارند که می توانید امتیازاتتان را تنهاغ در یکی از این شاخه ها خرج نمایید و یا ترکیبی از هر ۳ شاخه را امتحان کنید. کلاس سولو بر مبارزات متمرکز است، Techie بر گچت های مختلف و ماشین ها و Netrunner بر هک کردن کامپیوترها و ربات ها و حتی دستکاری کردن ذهن مردم و کشتن آن ها از این طریق تمرکز دارد.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  7. Cyberpunk 2077 یک نقش آفرینی غیر خطی است که از زاویه دید اول شخص دنبال می شود. سیستم شلیک سلاح ها به همان روش استاندارد شو.ترهای اول شخص و شبیه به عنوان “Destiny” است. همچنین مانند همان بازی، دشمنان در بازی نوار سلامتی دارند و وقتی به آنها شلیک می کنید، اعداد میزان آسیبی که به آنها می زنید از آنها بیرون می ریزد!
  8. شما می توانید در بازی در موقعیت های مختلف، راه های مختلفی را پیش بگیرید. مثلا در یک مقابله، سیستم اکشن و تیراندازی را انتخاب کنید یا با صحبت مشکل خود را حل نمایید و یا حتی برخی مواقع گروه ها را بر علیه یکدیگر کنید تا خودتان این وسط جان سالم به در ببرید.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  9. وقتی که در بازی با شخصیت های غیر قابل بازی یا یا همان NPC ها حرف می زنید، سیستم انتخاب دیالوگ روی صفحه ظاهر می شود و هر انتخابی که انجام دهید، عواقب خودش را خواهد داشت.
  10. وقایع Cyberpunk 2077 در شهری به نام Night City دنبال می شود. سخت است که دقیقا بگوییم این شهر چقدر بزرگ است ولی سازندگان بازی در CD Projekt Red گفته اند که این شهر بسیار عظیم و پر از مردم مختلف است و بین بخش های آن هم هیچ صفحه بازگذاری وجود ندارد، چیزی مانند “The Legend of Zelda: Breath of the Wild” و”God of War”وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  11. برخلاف بازی قبلی این سازنده یعنی شاهکار جاودانه “The Witcher 3” که نقشه خیلی صاف و مسطح و اصطلاحا flat ی داشت، نقشه “Cyberpunk 2077” پر از بلندی ها و ساختمان های عظیم است که بازی در آنها نیز دنبال می شود و عمق بیشتری به گیم پلی می بخشد.
  12. اگر نخواهید در بازی با پای پیاده سفر کنید، می توانید با وسایط نقلیه مختلفی در سرتاسر نایت سیتی رانندگی کنید که شامل ماشین ها و موتورسیکلت ها هستند. شما حتی می توانید سوار بر ماشین مبارزه کنید و از پنجره ماشین بیرون آمده و شلیک کنید. همچنین مانند Grand Theft Auto، شما می توانید از روی عابرهای پیاده و مردم با ماشین رد شوید!!وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  13. در Night City شش منطقه مجزا و بزرگ وجود دارد که هر کدام حال و هوای خاص و اصطلاحا vibe خود را دارا هستند. منطقه ای که در دموی E3 نمایش داده شد Watson نام داشت.
  14. قابلیت تعامل با Night City در بازی شگفت انگیز است. مثلا شما می توانید با آگهی های تبلیغاتی که به شما می گویند از کجا محصولات مختلف را بخرید تعامل کنید. همچنین در شهر دستگاه های فروش مختلفی وجود دارند که آیتم ها و سرویس های مختلفی را در ازای پول بازی که در دمو از آن با نام Eddie نام برده می شد، به شما ارائه می دهند.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  15. در بازی چرخه کامل شب و روز وجود دارد و همینطور آب و هوا به صورت داینامیک در بازی متغیر است.
  16. شما وقت زیادی را در بازی در آپارتمان V می گذرانید. در آنجا می توانید لباس خود را عوض کنید، کامپیوتر خود را چک نمایید. به سلاح های مختلف خود دسترسی یابید. حتی می توانید برخی سرگرمی های بزرگسالانه را ترتیب دهید! در طول بازی می توانید مکان های مختلفی را در شهر خریداری کنید که به عنوان پایگاه از آنها استفاده نمایید.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  17. شما می توانید در بازی مهارت های مختلفی را آزاد نمایید و از آنها به نفع خود استفاده کنید. مثلا با داشتن مهارت های بالای engineering، شما می توانید پنل های مختلف روی دیوارها را disassemble کنید و راه های جدیدی برای خود باز نمایید.
  18. Cyberpunk 2077 یک سیستم بررسی یا inspection نیز دارد که با آن می توانید از اشیاء مختلف و… اطلاعات مفیدی کسب نمایید. شما می توانید از این سیستم برای ارتباط با یک Bot عنکبوت شکل که به نظر می رسد همکار شما در بازی است استفاده کنید. این ربات به نظر خیلی مفید می رسد. او می تواند به مانند یک دوربین عمل کند، از دیوارها بالا برود، از دریچه های مختلف رد شود و وقتی هم که استفاده ای از آن ندارید می توانید در صندوق عقب ماشینتان آن را قرار دهید.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  19. با انجام فعالیت های مختلف در بازی، شما Street Cred دریافت می کنید که به شما اجازه می دهد دیالوگ های مختلف در گفتگوها باز کنید یا با قیمت های بهتری خرید کنید. به نظر می رسد که در بازی برخی ماموریت های جانبی تنها در حالتی فعال می شوند که شما حد مشخصی از این Street Cred را داشته باشید.
  20. شخصیت V یک ژاکت مخصوص به تن دارد که به نظر می رسد نقش خیلی مهمی در بازی به عهده دارد و این ژاکت به شما قابلیت کسب ۵ درصد Street Cred بیشتر را نیز می دهد.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  21. مبارزات یکی از برترین و مهم ترین بخش های بازی هستند. در دموی E3 شاهد ۳ تا ۴ سلاح مختلف بودیم که هر کدام perk های مخصوصی نیز برای استفاده داشتند. دمو شامل یک سلاح بی نظیر و حماسی به نام Smart Rifle بود که گلوله هایی شلیک می کرد که قابلیت دنبال کردن هدف را داشتند. شما می توانید از مادهای مختلفی نیز برای شخصی سازی تمام سلاح های گوناگون بازی استفاده نمایید.
  22. مبارزات بازی شامل یک سیستم خیلی باحال و جذاب هدفگیری ricochet هستند که به شما اجازه می دهد گلوله ها را از دیوار عبور دهید! در واقع شما می توانید وقتی که روبروی یک دیوار هدف گیری می کنید، مسیری که گلوله تان طی خواهد کرد را ببینید. همچنین شما یک اسکنر باحال دارید که دشمنانی که پشت کاورها پنهان شده اند را به شما نشان می دهد.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  23. علاوه بر سلاح ها، V دو عدد Mantis Blade نیز دارد که می توانید از آنها برای بالا رفتن از دیوارها و مبارزه نزدیک با دشمنان استفاده کنید. V می تواند از قابلیت هایی مثل wall-run یا آویزان شدن از Mantis Blade ها هنگام پریدن (مثلا برای این که به درون منطقه ای که پر از دشمن است نیافتید) استفاده نماید.
  24. V می تواند برخی از دشمنانش را هک کند و از این طریق بدافزارهایی را به تمام گروه آنها انتقال دهد. وقتی این کار را کردید سپس می توانید یک ویروس را به آنها انتقال دهید تا ارتباط بین دشمنان و سلاح هایشان را مختل کنید و دیگر قادر به شلیک به شما نباشند! خیلی باحال است نه؟!وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  25. دنیای بازی به صورت کامل و صد در صد قابل تخریب نیست ولی پنجره ها و بدن شخصیت ها و… کاملا قابل خراب کردن هستند. مثلا شما می توانید با شلیک های دقیق دست و بازو یا پای دشمنان را از بین ببرید.
  26. خشونت تنها المان بزرگسالانه Cyberpunk 2077 نیست. بلکه بازی دارای صحنه های بزرگسالانه و nudity “کامل” است. شما می توانید با خیلی از شخصیت هایی که در بازی می بینید روابط یک روزه ای را فقط جهت تفریح برقرار کنید و محل های مخصوص بزرگسالان نیز در شهر نایت سیتی وجود دارند.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  27. داروهای مختلف نیز در بازی وجود دارند و قابل استفاده هستند. شما می توانید اینها را با استفاده از دستگاه های استنشاقی خاصی مصرف کنید. در دموی E3 شاهد بودیم که V از یک داروی reflex booster برای افزایش رفلکس های بدنی اش استفاده کرد. همچنین در بازی به صورت عمومی نیز این داروها وجود دارند و مثلا وقتی یکی از افراد یک گنگ به شما یک دوز از داروی خود را تعارف می کند انتخاب پاسخ مثبت یا رد کردن آن به عهده شماست و عواقبی را نیز در بر خواهد داشت.
  28. بیشتر ماموریت ها در Cyberpunk 2077 در قالب job یا شغل های مختلف وجود دارند که می توانید به روش های مختلفی آن ها را قبول کنید. مثلا می توانید آنها را از طریق صحبت با fixer ها که ماموریت های مختلفی برای مزدورانی مثل V دارند، قبول نموده و انجام دهید.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  29. ممکن است برخی ماموریت ها را صورت اتفاقی در خیابان قبول کنید و مثلا وقتی می بینید که یک اتفاقی دارد در خیابان می افتد می توانید انتخاب کنید که خود را وارد ماجرا کنید یا خیر و با وارد شدن به ماجرا ممکن است یک ماموریت فرعی انتظارتان را بکشد. سازندگان بازی در CD Projekt Red می گویند که آنها قصد دارند ماموریت های بازی حس و حالی کاملا organic و واقعی داشته باشند.
  30. Cyberpunk 2077 عنوانی کاملا تک نفره است و شامل هیچ گونه بخش چند نفره ای نخواهد بود. البته یکی از طراحان بازی به نام Patrick Mills گفته است که روی بخش چند نفره نیز دارد کار می شود و ممکن است در زمانی بعد از انتشار بازی این بخش نیز به Cyberpunk 2077 اضافه گردد.وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
  31. با این که Cyberpunk 2077 یک بازی تک نفره است اما تمام ماموریت های آن صرفا solo نخواهند بود و در برخی ماموریت ها ممکن است همراهانی از شخصیت های مختلف بازی در کنار شما حضور داشته باشند.
  32. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است و حتی CD Projekt Red نمی داند یا نمی گوید که چه سالی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد و تنها لطف می کنند و می گویند “وقتی که آماده شد” منتشر می شود که نوعی فحش است!!! این عنوان “در حال حاضر” قرار است که برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC منتشر شود، یعنی ممکن است که بعدا برای پلتفرم های دیگری نیز عرضه گردد که می تواند شامل نسل بعدی کنسول ها باشد و اخیرا زمزمه هایی از آن را نیز کم کم شنیده ایم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا
وعده ما، شهر شب… | ۳۲ نکته که باید از گیم پلی Cyberpunk 2077 بدانید - گیمفا