تحلیل فنی ۱۳# | نگاهی فنی به تریلر بازی Ghost of Tsushima در E3 2018
با سیزدهمین قسمت از فصل اول «تحلیل فنی» خدمت شما کاربران گیمفا هستیم. طی این هفته و هفته آینده سعی بر این داریم تا علاوه بر بازیهای جدید عرضه شده، نگاهی داشته باشیم به بازیهایی که در کنفرانس E3 2018 معرفی شده تا به بررسی و تحلیل فنی تریلرهای منتشر شده از این عناوین بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
ممکن است که سونی در رویداد E3 از لحاظ معرفی عناوین جدید ضعیف عمل کرده باشد، اما از لحاظ نمایش عناوین دیگر خود چیزی کم نداشت. در کنار بازی The Last of Us Part 2، تریلری از گیم پلی Ghost of Tsushima به نمایش درآمد؛ عنوانی که ما را به سرزمین جنگ زده ژاپن در قرن سیزدهم میلادی میبرد و این کار را از طریق رندرینگ هم زمان استادانه و شبیه سازی فیزیک و انیمیشن ها انجام می دهد.
شایعاتی مبنی بر میان نسلی بودن Ghost of Tsushima و عرضه آن بر روی پلیاستیشن ۵ وجود دارد که در این صورت این سوال به وجود میآید که ساکرپانچ تا چه حد میتواند بازی را بهبود دهد؟ در تحلیل فنی سیزدهم به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.
همچنین میتوانید تحلیل فنی سیزدهم را از طریق کانال گیمفا در آپارات مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
این بازی اومده که طراحی های هنری رو در صنعت گیم دگرگون کنه
God of War
The last of us
Death Stranding
Bloodborne
Horizon Zero dawn
Uncharted
Spiderman
Ghost of tsushima
Persona
Shadow of Colossus
Journey
کل عناوین اکس باکس با یدونه از عناوین بالا هم قابل مقایسه نیس.
جالب اینجاس پرو با ۴ترافلاپس همچین گرافیکی تحویل میده. اونقد گرافیک بالایی داره که یکی میگه بازی برا PS5ئه یا یکی از سازنده های توم ریدر میگه گرافیک و انیمیشن های Tlou 2 واقعی نیس!
بعد یه سریا که کنسولشون تا دیروز ۷۲۰p اجرا میکرد و اصلا گرافیک براشون ملاک مهمی نبود امروز دم از ۴k native میزنن!
جالب تر از اون اینه که عناوین بالا فقط در زمینه گرافیک قدرتمند نیستن، بلکه از همه جهات از گیم پلی و داستان گرفته تا صداگذاری شاهکارن. ( کاری هم به این موضوع نداریم که بعضی ها میگفتن مهم ترین ویژگی یک بازی برا جذاب بودنش گیم پلی بازیه و داستان در جایگاه دوم قرار میگیره!!)
دمت گرم Fenrir خیلی عالیییییی گفتی
.
.
لایک داری به خدا بازم میگم دمت گرم
.
.
در مورد گوست اف سوشیما فقط میتونم بگم شاهکار از نظر همه چی
.
مرسی سونی
اینا اولن فرق گیمپلی و مولتی و یا گرافیک و رزولوشن رو نمیفهمن :laugh: خودتو خسته نکن :yes:
بعدشم مولتی tlou می ارزه به صد تا sot
داداش کارت درسته :yes:
داداش یه سوال
گرافیک چیه دقیقا چون من نمیدونم؟
چشم بصریت داری شما انگار. چجوری از تریلر بازی اون رو شاهکار مینامی؟ نصف لیستی ک گفتی هنوز نیومدن. نصف ک نه اکثرشون
درضمن. ps5 اگ بخواد اینجوری باشه کیفیتش دیگه ی نسل عقب می افتین که
اول اینکه از لیست بالا ۷ تاشون منتشر شدن. ( حالا اینی که شما چطوری با ریاضیاتت به نصف رسیدی بماند! )
دوم اینکه کارنامه و سابقه سازنده ها هست.
ناتی داگ … کوجیما که شرایطشون مشخصه.
Got و SM هم که هرچی باشن از sea of thieves و State of decay بهتر میشن!
در ضمن کجای کامنت گفتم PS5 قراره حداکثر قدرتش این باشه؟؟؟ برعکس توانایی سازنده رو نشون میده که تونسته تو این نسل به همچین گرافیکی برسه و بقیه بگن این گرافیک روی ps5 اجرا شده. پس توانایی سازنده و قدرت گرافیکی کنسولو باهم اشتباه نگیر.
هروقت وان ایکس با همه ترافلاپساش تونست اینجور گرافیکی بده بیا پای صحبت!
فعلا که فروش ۸۰ میلیونی به ۳۰ میلیونی نشون میده کی یه نسل عقب افتاده.
برعکس گفتی یه نسل جلو هستیم
یکی از بهترین نمایش های E3 همین بازی بود…طراحی هنریش واقعا عالی بود :yes:
کاش تحلیل دیجیتال فاندری در مورد کنسول های نسل بعد و پلی استیشن و تاثیر استودیو گوریلا گیزم روی صنعت گیم رو هم فن بوی جعبه سایت قرار میدادن :hypnotized: :sweat: خداییش چند وقته من دارم میگم بزارید و خبرهای چرتی مثل دیجیمون و …. روی سایت اومد ولی هنوز همچین ویدئوی مهمی روی سایت نیومده
جلل خالق
دوست گرامی
همان طور که خود شما در جریان هستید ، مطالب و مقالات متنوعی در فضای مجازی موجوده
و تحلیل فنی هم هفته ای یک بار منتشر میشه
اگر ابتدا مطلب رو مطالعه کنید گفته شده فعلا در کنار بازی های جدید در حال بررسی و تحلیل
بازی های نمایش داده شده در E3 هستیم و مطمئنا با اتمام پرونده های E3 مقالات متنوع تری را
پوشش خواهیم داد
در مورد نسل آینده کنسول ها چند آیتم در تحلیل فنی داشته ایم
در آینده نیز این مسائل رو بیشتر بررسی می کنیم
مطالب و مقاله های پیشنهادیتون رو هم میتونید از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال کنید
Gamefa.com.info@gmail.com
یه نکته ای:
یکی از شگردهای سونی و “یکی” از دلایل موفقیت انحصاری هاش، کار کردن با اساتید کاربلد اون فنه. استاید بازی سازی. اساتید داستان نویسی و اساتید طراحی و اساتید موسیقی. زمانی که برای بازی Last of Us “گوستاوو سانتااولالا” رو برای ساخت موسیقی بازی انتخاب کردند، بیش از هر چیزی، نگاه بسیار حرفه ای و جدی دست اندرکاران سونی رو می دیدم. سانتااولالا کسی بود که موسیقی بابل رو ساخته بود که هر کسی رو سحر می کنه.
حالا این اتفاق با انتخاب “شیگرو اومه بایاشی” به عنوان موسیقی ساز بازی روح توشیما هم داره تکرار میشه. موسیقی های این موزیسین در فیلم های در حال و هوای عشق و ۲۰۴۶، ساخته های “وونگ کاروای” با روح آدمی بازی میکنه…