گزارش مالی الکترونیک آرتس برای سه ماهی نخست سال مالی جاری منتشر شد
به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، گزارش مالی خود که مربوط به سه ماههی نخست سال مالی ۲۰۱۹ و از یکم ماه آپریل تا ۳۰ ژوئن میشود را منتشر کرده است. همچنین این گزارش شامل اطلاعاتی از دستآوردهای این شرکت و برنامهای که برای ادامهی سال مالی جاری دارد، میشود.
در مقایسه با سال گذشته، در آمد بخش شبکهی دیجیتالی با رشد مواجه بوده اما به طور کلی این بخش دچار افت شده است. اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل الکترونیک آرتس، در صحبتهای زیر توضیح داد که چگونه این شرکت موفق شده است تا بازیبازان سراسر جهان را توسط سرویسها و بازیهایش به هم متصل کند:
در سراسر بازیها، پلتفرمها و نقاط مختلف جهان، بازیبازان بیشتری را به سرگرمی فوقالعادهی خود در اولین سه ماههی سال مالی ۲۰۱۹ متصل کردیم. ما تلاش میکنیم با ارائهی بازیهای جدید ورزشی و محتواهایی در همهی پلتفرمها، برای بازیبازانمان پیشگام باشیم. اول از همه با اشتراک سرویس Origin Access Premie و رشد مسابقات رقابتی برای بازیهای FIFA و Madden NFL که در ماههای آینده منتشر خواهند شد شروع میکنیم. در تمام بازیها، سرویسها و تجرببات، در حال قدم برداشتن به سمت رویایمان برای متصل کردن یک میلیارد بازیباز برای انجام بازی هستیم.
در ادامه نیز بلیک یورگنسون (Blake Jorgenson)، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتس، دربارهی چشمانداز این شرکت از آینده و بازیهای پیش رو و ورزشیِ رقابتی، توضیحاتی ارائه داد:
ما سال جدید را با ادامهی به ارمغان آوردن استراتژیهای پیشرفت و با تمرکز برروی سبکها و مناطق جدید و نیز ساخت سرویسهای آنلاین سرگرمکننده، قدرتمندانه آغاز کردیم. ما عناوین بزرگی برای انتشار در روزهای باقی ماندهی سال مالی در اختیار داریم، محتویات جدیدی به سرویسهای آنلاین ما اضافه خواهند شد و مسابقات رقابتی ورزشی ما نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.
این گزارش همچنین شامل جزئیاتی از عملکرد الکترونیک آرتس در اولین سه ماههی سال مالیِ فعلی میشود. بخش شبکههای دیجیتال با ۱۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته، توانسته به پیشرفت خود ادامه دهد. عنوان FIFA Mobile نیز با استقبال فوقالعادهی مردم چین، به صدر پرفروشترین عناوین پلتفرم iOS در این کشور رسیده است. در بخش رقابتی نیز FIFA به رشد قابل توجهی دست یافته است که شامل میانگین رشد ۸۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته و ۲۰ میلیون شرکتکننده در فصل جاری میشود. همچنین میزان بازیبازان عنوان The Sims 4 به طور قابل ملاحظهای افزایش داشته است. علاوه بر این بیشتر از ۶۰ جایزه برای رویداد E3 سال جاری به الکترونیک آرتس تعلق گرفت که برخی از آنها جایزههای “بهترین” هستند. همچنین طی این گزارشات مشخص شد که عنوان A Way Out موفق به جذب ۲٫۶ میلیون بازیباز شده است و الکترونیک آرتس قصد دارد چندین IP جدید برای تمامی پلتفرمها منتشر کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من از EA فقط یک NFS خوب میخوام.دیگه حتی بیخیال میدان نبرد شدم.مگه اینکه دوباره بتل بشه مثل نسخه های سه و چهار و از تم جنگ های جهانی بپرهیزید تو نبردهای چریکی.
بپرهیزید = بپره
ولی با این همه درآمدی که داره،تغییرات فیفا ۱۹ اصلا قابل قبول نیست،خوب چقدر آخه خسیس بازی درمیارین وقتی این همه درآمد دارین؟بدبختی اینجاست که اگه مثلا امسال نسبت به سال قبل کمتر سود کنن واسه خودشون کسر شان میدونن،حالا فرض کنین هر سال ده درصد بیشتر بخوان سود کنن،تا پنج سال دیگه معلوم نیست برای سود بیشتر چجوری قراره بچاپن از گیمرا
البته من تمام حرفم با ea sports هست با بقیشون مشکلی ندارم نوش جونشون مخصوصا دایس :heart:
آقا یه سئوال در مورد a way out
اسپویل……….
.
.
.
.
.
چرا با وجود اینکه وینسنت پلیس بود،توی بیمارستان داشتیم از دست پلیس ها فرار میکردیم؟ ?:-)