عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا

عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو

مرصاد قدیری
۱۱:۱۵ ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا

با این‌که بازی انحصاری Wild، در اولین سال‌های عرضه پلی‌استیشن ۴ معرفی شد، اما تاکنون تنها یک نمایش داشته است. خالق Rayman، آقای میشل انسل (Michel Ancel)، با سرعت مدنظر خود کار می‌کند. اما با این حال وی چندین بار اشاره کرد که این پروژه هنوز در حال توسعه است.

به تازگی یکی از تهیه کنندگان شرکت سونی یعنی آقای تام اکانر (Tom O’Conner)، در توئیتی جدید اعلام کرد که استودیو فرانسوی وایلد شیپ (Wild Sheep Studios)، در حال جذب نیرو است.

استودیو وایلد شیپ در شهر مونتپلیر (Montpellier)، در حال جذب نیرو است. کار کردن با میشل انسل و تیم با استعدادش، یک فرصت هیجان‌انگیز است.

زمانی که به لیست استخدامی این استودیو نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این توسعه دهنده فرانسوی به دنبال افراد بسیار زیادی می‌گردد. پس یا آن‌ها در حال حاضر مراحل پایانی توسعه بازی را پشت سر می‌گذارند یا این‌که به تازگی می‌خواهند این کار را شروع کنند.

تریلر گیم‌پلی این بازی بسیار جذاب و جالب بود و ما بسیار خوشحالیم که این عنوان هنوز در حال توسعه است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا
عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • postman گفت:

    گفته بودن قراره محیطی به وسعت قاره اروپا داشته باشه

  • mahdi.r گفت:

    خدا کنه یه خبری هم از بازی deep down بشه که کپکام داره انحصاری برای پلی استیشن میزنه

  • Cuphead گفت:

    ایشالا اواخر نسل بعد منتشر میشه هنوز لست گاردین یادمون نرفته تازه Agent هم سال دیگه ۱۰ ساله میشه :laugh:

  • باورم نمیشه! بعد از اینهمه سال سونی هنوز داره ساپورتشون میکنه. بازی قراره خیلی بزرگ باشه، فکر کنم بره برای نسل بعد.

    • نمیخوام فن بوی بازی در بیارم (یه پی سی آشغالی بیشتر ندارم) . ولی مطمئنم که اگه این بازی مال مایکرو بود شما یه نظر دیگه ای داشتید.
      (اشاره میکنم به مدت زمان تولید کرک داون ۳ و واکنش سونی فن ها )

      • Mikasa گفت:

        مسلما
        کافیه به تفاوت فاحش کیفیت انحصاریا نگاه کنی توی این نسل
        دقیقا مثل این میمونه که از رونالدو انتظار بازی بهتری بره نسبت به سردار آزمون

      • ۱- سونی ثابت کرده که اگه ساخت یه بازی رو شروع کنه، تا آخر ادامه اش میده حتی اگه ۱۰ سال طول بکشه.
        ۲-کیفیت و نوآوری ۹۰ درصد بازی های سونی چند سر و گردن بالاتر از بازی های ماکروسافت هست، این رو هر آدم عاقلی میتونه بفهمه.
        ۳-ما کمبود بازی انحصاری با کیفیت نداریم. ما میتونیم «ترجیح بدیم و بپذیریم» که یه بازی در حد و اندازه ی Wild بهتره برای نسل بعد منتشر بشه.
        در مورد کرک داون هم اینکه توسعه ی بازی اینقدر مشکلات داره که حتی ماکروسافت و فن هاش نمیخوان بیشتر از این حمایتش کنن. (برو همون پست و کامنت هاش رو دوباره بخون)

        • ۱- چه ربطی داشت الان؟! نه من نفهمیدم ربطش به این چی بود که خب ادامه میده؟ سونی بازی کنسل شده کم نداره اگه یه چک بزنید نت رو که بعضیاشون زیادم کوچیک نبودن (و میدونم الان دو سه تا فن بوی دیگه میان میگن خب به درک بجاش کلی انحصاری AAA داریم دلتون بسوزه)
          ۲- شما الان چندتا بازی AAA انحصاری مایکروسافت (صرف نظر از هیلو ۵) بازی کردی که کیفیتش بد بوده و اون چندتا باهم باعث شدن این نظرو داشته باشی؟ انحصاری نداشتن با انحصاری بد داشتن خیلی فرق داره و متاسفانه این حرفت اعتباری نداره چون مایکروسافت انحصاری بزرگی که بزنه این نسل کل اسم و رسمشو خراب کنه (کاری که WII U کرد) نداره و تو کل این نسل مشکلش بازی نداشتن بوده نه بازی “بزرگ” و “بد” داشتن.
          ۳- اینم چه ربطی داره اخه؟ الان دارید میگید بازم سونی انحصاری زیاد داره خب بله داره مبارکتون ولی چه ربطی داره؟! میشل انسل چه ربطی به سانتا و ناتی و اتلوس و اینا داره؟! به قول یکی از کاربرا سونی بلد نیست غافلگیر کنه و از اون بدتر کاری رو کرد که نباید و ادای CDPR رو دراورد که کاملا شرایطشون فرق داره و این کار بدی بود چون حتی این بازی رو از اعتبار برای هایپ شدن یه عده ی زیادی انداخت (دلیل واضحشم اینکه فن بوی های عزیز دوتا کنسول اوایل نسل سر و کلشون پیدا نبود نمیدونستن همچین چیزی هم وجود داره و فقط کاربرای سالم سونی که میفهمیدن چطوری نظر بدن تو جوامع جا داشتن)
          درمورد کرک دان هم من میخواستم ببینم شما و @mikasa بپرسم ببینم بازیش کرد کجاهاش بد بود؟ یه نقد ازش بنویسید حالا که انقدر خوب و دقیق اطلاع دارید ازش و تجربش کردید و البته فن هاش رو هم بیارید با خودتون (قبول دارم کرک دان شاهکار نمیشه ولی نمیشه همینطوری گفت اشغاله چون هیچکدوم ما فعلا هیچی از مایکرو ندیدیم حالا که اخر نسله حتی!)

          • ۱- میشه لطف کنی لیست بازی های کنسل شده ی سونی برام بنویسی؟ فکر کنم بزرگترینشون Gnomageddon بود که اونم قرار بود PvP و سرویس محور باشه!شما حتی خبر نداشتی که این بازی اصلا وجود داره. بعد از کنسل شدنش لو رفت. سونی بازی هایپ نمیکنه که بعدش بیاد کنسل کنه.
            ۲- داداش هنوز داری تو سال ۲۰۱۵ زندگی میکنی؟!‌ SoT و SoD انحصاری های ماکروسافت هستن نابغه. Super Lucky’s Tale عنوان لانچ وان ایکس بود! کوانتوم بریک قرار بود آنچارتد کیلر باشه! ReCore قرار بود یه انقلاب توی بازی های پلتفرمر باشه! Project Spark قرار بود Dreams اکس باکس باشه! نگو که رایز رو یادت رفته؟!
            ۳- Wild ای پی سونی هست دانشمند. ما اینقدری بازی داریم که جای خالی Wild رو حس نکنیم، ما میخواییم بازی رو تا میتونن پولیش کنن نه اینکه مثل بازی های اکس باکس مملو از باگ باشه. سونی هم تا حالا فقط یبار بازی رو هایپ کرده، برخلاف ماکروسافت که اونهمه اسکیل باوند رو هایپ کرد.
            والا ما لازم نیست نقدی درموردش بنویسیم. شما میتونی بری خبر خوده سایت گیمفا درباره ی گزارش یوروگیمر درمورد مشکلات توسعه ی کرک داون ۳ رو بخونی. بازی تا حدی مشکل داره که شاید مجبور بشن قسمت مولتی پلیر رو حذف کنن! همون قسمتی که اینهمه سال هایپ کردن و گفتن قراره ۱۰۰ درصد تخریب پذیر باشه.

            معلومه هیچی از تاریخ گیمینگ نمیدونی. Wii U چون پشتیبانی شرکت های تردپارتی و بازی های مولتی پلت رو نداشت، شکست خورد نه بخاطر انحصاری بد. در فهمیدن جملات هم مشکل داری، روش کار کن. معلومه کامنت منو سرسری خوندی و فقط اومدی یه چیز نوشتی! «چه ربطی داره؟، چه ربطی داره آخه؟، چه ربطی به فلان و فلانی داره؟» فقط همین رو بلدی؟ نمیتونی جواب یا نکته ی درست و حسابی رو بیان کنی؟

  • Senatorbigy گفت:

    من یکی خیلی تو کف agent هستم 😥 واقعا راکستار خیلی بد قوله :yes: اون بازیه کپ کامم که ماشالا و الانم این :inlove: سه عنوان مورد انتظار sony fans :inlove:

عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو - گیمفا