Dying Light 2: بازیبازان باید از استقامت خود هوشمندانه استفاده کنند
طبق آخرین خبرهایی که از عنوان Dying Light 2 منتشر شده، اعلام شده که بازیبازان باید در این بازی از نوار استقامت (stamina) و همچنین مهارتهای خود در تعقیب و گریزها هوشمندانه استفاده کنند و بیخود و بی جهت از آنها استفاده نکنند. همچنین اعلام شده که بازیبازان میتوانند در این بازی استقامت خود را نیز ارتقاء دهند.
به نظر میرسد که Dying Light 2 نسبت به نسخه اولیه خود با پیشرفتها و بهبودهای بسیار زیادی همراه شده است. همانطور که احتمالا در جریان هستید کار نویسندگی و طراحی داستان این بازی توسط داستان نویس به نام، کریس آولون (Chris Avellone) انجام میشود که نشان میدهد بی شک با یک داستان درگیر کننده و جذاب همراه خواهیم شد. در این رابطه شاید داستان شاخه شاخه این بازی یکی از برحستهترین تغییرات این بازی نسبت به نسخه اولیه خود باشد که ارزش انجام آن را چندین برابر خواهد کرد.
اما جدای از این موضوع، Dying Light 2 در زمینههای زیادی نسبت به نسخه اولیه خود به پیشرفت رسیده که یکی از این موارد به عنوان مثال نیروی استقامت است که هر کسی که نسخه اول Dying Light را به انجام رسانده باشد، با آن آشنا است و میداند که استقامت نقشی حیاتی در این بازی ایفا میکند. حال این مکانیزم در نسخه دوم این بازی نیز به کار گرفته شده و به نظر میرسد که مانند نسخه اول اهمیت فراوانی دارد و بازیبازان باید هوشمندانه از آن استفاده کنند. نیروی استقامت در Dying Light 2 کمی از آنچه که در نسخه اول این بازی دیدیم، متفاوت تر است که در این جا کمی بیشتر با آن و تفاوتهایش آشنا خواهیم شد.
وبسایت GamingBolt اخیرا مصاحبهای با طراح ارشد این بازی یعنی تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala) انجام داده و وی در این مصاحبه اعلام کرده که نیروی استقامت در این بازی چیزی نیست که در پیادهروهای منظم شهر به کار گرفته شود و یا در حرکات ساده و اکتشاف برای آیتمهای درون بازی استفاده شود بلکه بازیبازان باید کاملا هوشمندانه از آن استفاده کنند و انجام حرکات به موقع در مبارزات خود را نیز باید در لحظات تعقیب و گریز و مبارزات سریع و لحظهای بازی درست و به موقع به کار ببرند. اسمکتالا در این زمینه گفت:
ما نیروی استفامت را در نسخه اول داشتیم، اما به این گستردگی به کار گرفته نشد.
وی در ادامه صحبتهایش افزود:
همین الان اگر میخواهید به گشت و گذار در شهر بپردازید، نباید از آن استفاده کنید. چرا که ما متوجه شدیم گشت و گذار در شهر یکی از نکات اساسی در Dying Light است. اما در مناطقی نظیر مکانی که در نمایش این بازی در E3 2018 به نمایش در آمد و یا طی تعقیب و گریزها، مقدار استقامت شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. بنابراین شما باید از مهارتهایی استفاده کنید که نیاز زیادی به استقامت نداشته باشند تا از امکان بروز هرگونه خطای احتمالی بکاهید. اما علاوه بر این زمانی که به انجام بازی میپردازید نیز قادر به ارتقاء نیروی استقامت خود خواهید بود.
از زمان معرفی این بازی تا به حال خبرهای زیادی از آن منتشر شده که در یکی از آنها اعلام شده بود تعیین مدت زمان گیمپلی Dying Light ۲ غیرممکن است. همینطور در خبر دیگری از این بازی نیز اعلام شده بود که سلاحهای Dying Light ۲ ریشه در قرون تاریک دارند. اما به جز بخش تک نفره این بازی، خبرهایی از بخش co-op این بازی نیز منتشر شده که یکی از آنها اعلام میداشت بخش Co-op عنوان Dying Light ۲ اصالت این سری را حفظ خواهد کرد. اما با توجه به داستان شاخه شاخه این بازی برخی از بازیبازان نگران انجام انتخابهای اشتباه بودند که چندی بعد خبری از این بازی منتشر شد که اعلام میداشت در Dying Light ۲ تصمیم اشتباهی وجود ندارد. در مصاحبه دیگری که از طرف توسعه دهندگان این بازی منتشر شده بود نیز سازندگان این بازی از کیفیت اجرایی آن روی کنسولهای میان نسلی سونی و مایکروسافت یعنی پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس وان ایکس صحبت کردند که از این آدرس میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید. کسانی هم که هنوز موفق به تماشای تریلر معرفی این بازی در طی رویداد E3 2018 نشدند نیز میتوانند از این آدرس آن را مشاهده کنند.
این بازی قرار است برای هر سه پلتفرم اصلی بازار یعنی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود اما با این حال Techland هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نکرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
وقتی تو کنفرانس مایکروسافت دیدمش واقعا شوکه شدم اصلا فکر نمیکردم معرفی شه
داداش منم مثل شما شوکه شدم وقتی دیدمش کل پشمام ریخت. اصلا فکر نمیکردم ساخته بشه واقعا من با نسخه یکش زیاد حال کردم دمشون گرم