اطلاعات جالبی از استودیو پنیک باتن منتشر شده است
استودیوی نیک باتن (Panic Button)، یکی از آن نامهایی است که به تازگی زیاد میشنویم. البته این توسعه دهنده بارها کیفیت کاری خود را ثابت کرده و عناوین AAA ترد پارتی متعددی را برروی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ پورت کرده است. همانطور که میدانید، پنیک باتن مسئولیت پورت بازی Warframe برروی نینتندو سوییچ را نیز به عهده گرفته است. اما آیا این پایان کار است؟
آقای آدام کریتون (Adam Creighton)، رئیس استودیو و اندی باگس (Andy Boggs)، مدیر فنی پنیک باتن در وبسایت ردیت (Reddit) از طرفداران خواستهاند تا هر سوالی که دارند از آنها بپرسند. در این میان اطلاعات بسیار جالبی از این استودیو بدست آمده است.
- استودیو پنیک باتن برنامه دارد تا بازی اورجینال خود را بسازد. البته ظاهراً یک IP جدید برای نینتندو سوییچ نیز در نظر گرفته شده است
- این توسعه دهنده پروژههای بسیار زیادی برای نینتندو سوییچ دارد
- شاید Warframe از کنترلهای حرکتی استفاده کند
- توسعه DOOM، سختترین کار پنیک باتن بود؛ برای اینکه اولین بار بود با موتور id Tech کار میکردند
- نینتندو همیشه با ارائه ابزار جدید و آزاد کردن APIها، عملکرد کنسول را افزایش میدهد
- پورت هر کدام از عناوین Wolfenstein 2 و DOOM، کمتر از یک سال زمان برده است
- پنیک باتن رابطه با نینتندو را فوقالعاده خوانده و از حمایتهای آنها تعریف کرد. همچنین این استودیو از ساخت بازی برروی سخت افزار نینتندو لذت میبرد
- ارتباط اعضای استودیو با یکدیگر بسیار خوب است و آنها به تازگی فیلم Ant Man and Wasp را با هم دیدهاند!
- پورت بستههای الحاقی و انتشار بهروزرسان Wolfenstein 2 به بتسدا بستگی دارد
- آقای آدام کریتون ایده پورت عناوین Rocket League، DOOM و Wolfenstein 2 را به سایانیکس (Psyonix) و بتسدا ارائه داده بود
- به غیر از نینتندو، پنیک باتن بیشترین تجربه کار با سخت افزار نینتندو سوییچ را دارد و ظاهراً پیش از استودیوهای دیگر به نینتندو سوییچ دسترسی داشته است
- سخت افزار نینتندو سوییچ “نقطه ضعف بزرگی” ندارد و بسیار تواناست
- تعداد اعضای این استودیو ۴۰ نفر است
طرفداران هنوز هم در حال سوال پرسیدن هستند. پس اگر شما هم سوال خاصی دارید، میتوانید به ردیت مراجعه کرده و پرسش خود را مطرح کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خوبه…این جور که خوندم پورت ولفنشتاین رو سوییچ تو حالت داک عالیه و مشکلی نداره ولی تو دستی زیاد لنگ میزنه(اونم فقط رزولوشن ـی….هیچ افت فریمی در کار نیست)
این بر و بچ واقعاً عالی کار می کنن
فقط اگه میتونن دوباره Xenoblade 2 رو رو سوییچ پورت کنن. اونی که خود Monolith پورت کرده افتضاحه :دی
بیخیال! دیگه تا این حد هم بد نیست. البته بعد از کاری که با wii و wiiu کردن، انتظارات از نظر فنی خیلی بالا بود. البته اکثرشون هم روی زلدا کار میکردن. تو بازی بعدی جبران میکنن 😎
دوستان سوییچ فن دوستم کنسولش رو هک کرده منم به فکر افتادم یه سوییچ بخرم از بهترین بازیاش چندتا مورد بگین
با یه سرچ ساده دستت میان. چندتایی که الان به ذهنم میرسه:
ZELDA Botw
Mario Odyssey
Mario Kart
Mario + Rabbids
Xenoblade
Octopath Traveler
Spaltoon 2
Bayonneta 1,2
اسپلتون و ماریوکارت بخش آفلاینم دارن یا فقط آنلاینن ؟
آفلاین هم دارند. اسپلتون دی ال سی خیلی خفنی داره
مرسی مرصاد
نمیدونم میشه روی بازی کپی dlc هم ریخت یا نه