سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا

سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم

هادی اسماعیل‌زاده
۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا

Ghost of Tsushima را می‌توان یکی از جالب‌ترین عناوین انحصاری در دست توسعه برای پلی‌استیشن ۴ دانست. یک عنوان جهان باز که توسط استودیو ساکر‌پانچ (Sucker Punch) توسعه یافته است. استودیویی که عناوینی همچون Sly Cooper و inFamous را در کارنامه خود دارد. بازی قصد دارد داستان یک سامورایی در جزیره Tsushima را در جریان اولین تهاجم مغول‌ها به ژاپن در سال ۱۲۷۴ میلادی بازگو کند.

در جدیدترین جلد از مجله GamesTM (شماره ۲۰۲) جیسون کانل (Jason Connell) کارگردان هنری بازی اظهاراتی را در مورد تلاش تیم سازنده برای خلق جهانی زنده و پویا بیان کرده است. در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید:

به حرکت واداشتن تمام چیزهایی که امکان تکان خوردن داشتند، هدف بسیار بلندپروازانه‌ای بود که از ابتدا در نظر داشتیم و توانستیم به آن دست یابیم! شما در طول جهان بازی قدم ‌می‌زنید و با خود می‌گویید “خدای من، تمام چیزهایی که اطراف من است تکان می‌خورد!”

کریس زیمرمن، بنیان‌گذار ساکرپانچ در مصاحبه‌ای در E3 2018 جزئیاتی از جهان بازی ارائه داده بود. به عقیده او “خون،گل و فولاد” یکی از برچسب‌های بازی است:

یکی از برچسب‌هایی که هنگام ساخت بازی در نظر داشتیم “خون، گِل و فولاد” بود. آن احساس سرزندگی و واقعی که تلاش می‌کند که شما را به آن زمان و مکان خاص منتقل کند. اگر به ژاپن بروید یکی از مسائلی که توجه شما را جلب خواهد کرد این است که چقدر این محیط سرسبز است. هر جای آن را که نگاه می‌کنید سرسبزی و شادابی را احساس خواهید کرد. ممکن است که به بازی نگاه بکنید و از محیط‌ها و جزئیات آن تعجب کنید. این دقیقا طبیعتی است که ژاپن دارد.

همچنین زیمرمن در این مصاحبه در مورد سختی بازی نیز اطلاعاتی ارائه داده بود که می‌توانید جزئیات آن را در این آدرس دنبال کنید. همچنین اعلام شده است که بازی‌بازان در انتخاب سبک مبارزه خود در این بازی، آزادی عمل دارند. برای مطالعه متن کامل مصاحبه زیمرمن نیز می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

Ghost of Tsushima در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد ولی انتظار می‌رود این بازی سال آینده میلادی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. احتمال دارد در آینده و در جریان رویداد‌های Gamescom، Paris Games Week، Tokyo Game Show و PlayStation Experience اخبار بیشتری از بازی منتشر شود و شاهد ویدئو‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی باشیم. برای مشاهده تنها تریلر منتشر شده از بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم - گیمفا