کارگردان Super Smash Bros. Ultimate از شخصیتهای جدید و مکانیزمهای گیمپلی میگوید
تاریخ عرضه Super Smash Bros. Ultimate با لیست بلندبالای شخصیتهای خود در حال نزدیک شدن است. این بازی شامل تمام شخصیتهایی که تا به حال در این سری حضور یافتهاند میشود. شخصیتهای جدید نیز در این عنوان حضور دارند که تا به حال دو عدد از آنها (Inklings از سری Splatoon و Ridley از سری Metroid) تائید شدهاند. ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) کارگردان بازی، به تازگی از این شخصیتهای جدید اضافه شده به لیست، صحبت کرده است.
ماساهیرو ساکورای در مصاحبهای که به صورت اختصاصی در کانال جدید نینتندو سوییچ قرار گرفته و توسط Nintendo Insider رونویسی شده است، در مورد سبک مبارزه Inklings و Ridley جزئیاتی ارائه داده است که در ادامه میخوانید:
من فکر میکنم که دو شخصیت Inkling و Ridley، هر کدام به دلایل مختص به خود، در مبارزات یک در مقابل یک و مبارزات ۴ نفره بسیار متفاوت هستند. ویژگی منحصر به فرد Inkling این است که با مارک کردن حریفان خود میتواند آسیب بیشتری به آنها وارد کند. این بدین معنی است که در مبارزات ۴ نفره، برخی از حریفان مارک شده و بقیه مارک نمیشوند. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی را هدف قرار داده و تا چه زمان این ویژگی را ادامه دهید. اما واضح است که در مبارزات ۱ در مقابل ۱ حریف مقابل شما مارک میشود و نیازی نیست که به این مسائل فکر کنید.
Ridley قابلیت ویژهای دارد که به موجب در اثر یک ضربه آسیب بسیاری وارد میکند؛ با این وجود وارد کردن این ضربه در مبارزات یک در مقابل یک نسبتا مشکل است. اما این ضربه در مبارزات ۴ نفره گاهی اوقات جواب میدهد. Ridley شخصیتی است که در آن اعمالی که انجام میدهید بسته به شرایطی که پیرامون شما جریان دارد به فاکتوری مهم تبدیل میشود. خوب است که به نقاط قوت شخصیتها توجه کرده و بسته به سبک مبارزه خود و علایقی که دارید، تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها را انتخاب کرده و چه استراتژیهای را با آنها اتخاذ کنید. من فکر میکنم که شخصیتها نه تنها باهم تفاوت دارند بلکه از نظر این که با چه تعداد حریفی روبرو شوند نیز شاهد تفاوتهایی هستیم.
Super Smash Bros. Ultimate همچنین با تغییرات در زمینه مکانیزمهای گیمپلی همراه خواهد بود که یکی از آنها تغییرات Dodge Roll است. به موجب این تغییر، بعد از چندینبار استفاده مکرر، سرعت این حرکت کاهش مییابد. طبق اظهارات ماساهیرو ساکورای، این تغییر بدین منظور ایجاد شده است که از منفعل شدن بازیبازان جلوگیری کند:
زمانهایی در بازی وجود دارد که فرار کردن در آن سودمند خواهد بود. به عنوان مثال در یک مسابقه زمانی شما میتوانید با یک شخصیت سریع و تنها با فرار کردن، پیروز میدان شوید. از آنجا که این بازی در مورد شخصیتها است و در عین حال یک بازی اکشن نیز میباشد، ما نمیتوانیم تواناییهای شخصیتها را در اینگونه مواقع پایین بیاوریم؛ با این وجود میتوانیم برای بعضی از مکانیزمهای گیمپلی مانند استفاده مکرر از جاخالی دادن، جریمههایی در نظر بگیریم. مبارزه با کسی که مدام جاخالی بدهد زیاد جالب نیست، درسته؟ من میخواهم تا جای ممکن برای چنین رفتارهایی جریمه تعیین کنم.
بنابراین شما به بازیبازان میگویید که به جای فرار کردن مبارزه کنند؟
نمیخواهم تا آنجا پیش بروم که به بازیکنان بگویم “بجنگید!”، بلکه میخواهم که کاری در مورد گیمپلی غیرفعال کرده باشم. این عالی خواهد بود که ما برای موقعیتهای مشابه دیگر نیز چنین تصمیماتی بگیریم؛ اما هر چقدر که بیشتر این کار را انجام دهیم، بیشتر از اصول خود دور میشویم و این منصفانه نخواهد بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که شرایط را کاملا روشن کنیم و این جریمه را به جاخالی دادنها اختصاص دهیم.
Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۷ دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دوستان شاهد گوتی شدن این بازی اونم درحالی که کیلویی نمره آورده و god of war 4 و red dead redemption 2 هستن باشید
بازی های نینتندو اصلا هم کیلیویی نمره نمی یارن چون واقعا بازی های خوبی هستن سال قبل هم که دو تا بازی با متای بالا۹۰ شاهکار کردن ولی تو حتی به خودت زحمت ندادی که بری گیم پلی هاشونو نگاه کنی. بعد میگی کیلویی نمره میارن چون گرافیکشون فولانه یا بهمانه.
داداش با کی بحث میکنی
اصلا چرا بحث میکنی باورکن فقط گل لگد کردنه…
شاهد سوختن بعضی ها از وقایع پارسال هستیم